مقالات آموزشی

ارائه چند الگو برای نگارش صفحات توصیف نامه مشتری

مفید بود؟

نگارش صفحات توصیف نامه مشتری  دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا وقتی کاربران جدید به صورت آنلاین در حال تحقیق در مورد شما هستند ، از طریق محتوای وب سایت تان، شما را می شناسند. به طور معمول ، بسیاری از آنها ممکن است در اعتماد سریع به شما دچار شک و تردید شوند. برای اثبات ارزش آنچه که شما ارائه می دهید ، چرا اجازه نمی دهید مشتریان خوشحال  و راضی شما در سایتتان صحبت کنند؟

تولید محتوا سئو شده

نگارش صفحات توصیف نامه مشتری  شما به عنوان بستری برای نشان دادن رضایت دیگران از محصول یا خدمات شما عمل می کند و آن را به ابزاری قدرتمند برای ایجاد اعتماد و تشویق خریداران جدید تبدیل می نماید.

بعلاوه ، داشتن یک صفحه توصیف نامه مشتری یکی دیگر از صفحات شاخص در وب سایت شما است که شامل محتوایی است که بر ویژگی های محصول ، نقاط مثبت و کلمات کلیدی سایت دلالت می نماید. لذا برای تیم بازاریابی شما که سعی در رتبه بندی و بهبود جایگاه سایت شما دارد، بسیار مفید است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا مطالعه کنید.

 

برای تولید این توصیفات درخشان ، شما باید بدانید که مشتریان خوشحال و موفق شما چه کسانی هستند. اینجا است که جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری انجام می شود. هنگامی که این مشتریان را پیدا کردید و نظرات آنها را جمع آوری کردید ، وقت آن است که این اشتیاق را به کارآیی تبدیل کنید.

ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه چیزی یک توصیف نامه عالی را می سازد.

توصیف نامه مشتری چیست؟

در گام اول ، بیایید کمی از لحاظ لغوی آن را بررسی کنیم. تعریف فرهنگ لغت گوگل از توصیف نامه “بیانیه ای رسمی است که ارزش و صلاحیت های کسی را گواهی می دهد.” اینها معمولاً از طرف مشتریان ، همکاران یا همتایان شما حاصل می شود که در نتیجه کاری است که شما برای آنها به بهترین نحو انجام داده اید.

اما توصیف نامه های موثر فراتر از یک جمله ساده هستند. این موارد عظمت شما را اعلام می کنند. آنها باید با مخاطبان هدف شما و افرادی که می توانند به طور بالقوه از کار شما در آینده بهره مند شوند ، حمایت کنند. به همین دلیل است که توصیف نامه های عالی نیز داستانی را روایت می کنند. داستانی که باعث الهام و انگیزه دادن به خواننده می شود.

هزینه تولید محتوا متنی

انواع صفحات توصیف نامه مشتری

روش های مختلفی وجود دارد که یک کسب و کار می تواند توصیفات مشتری را نشان دهد. هنگام تعیین بهترین روش برای کسب و کار شما مهم است که به خاطر داشته باشید، قالب ها و رسانه های مختلف می توانند تاثیرات متفاوتی بر مخاطبان شما داشته باشند. شما می خواهید از قالبی استفاده کنید که برای کاربران و مشتریان بالقوه شما قابل مشاهده باشد و با استفاده و کسب و کار آنها مطابقت داشته باشد. برای کمک به شما در ارائه ایده ای از نحوه ارائه توصیف نامه ها ، در زیر 10 نوع توصیف نامه آورده شده است که می توانید برای نمایش داستان های مشتریان خود استفاده کنید.

آموزشی جالب در مورد بازاریابی محتوا و جذب مخاطب هدف

1. نقل قول

توصیف نامه های نقل قولی یکی از انواع صفحات توصیف نامه مشتری هستند که حاوی آگهی ها یا بیانیه هایی می باشند که اظهارات مثبتی راجع به شرکت شما از طرف یک نام تجاری یا یک مشتری بسیار راضی ارائه می شوند. این نقل قول معمولاً با تصویری از شخصی که صحبت می کند همراه است تا باعث شود پیام بیشتر احساس شود.

توصیف نامه های نقل قول پشتیبانی محصول یا خدمات شما را از کاربری که مشتری تجربه استفاده از آن را دارد، نشان می دهد. این  مورد می تواند به مراتب موثرتر از روشهای تبلیغاتی سنتی باشد زیرا بیشتر مصرف کنندگان بیش از یک تبلیغ پولی به یک شخص همسان که مشکل آنها را دارد، اعتماد می کنند. با استفاده از صدای مشتریان وفادار به نمایندگی از نام تجاری خود ، می توانید اعتبار قابل توجهی را ایجاد کنید.

2. فیلم

در جهانی که هرکسی کامپیوتر کوچکی را در جیب خود دارد ، جای تعجب نیست که ویدیو به یکی از محبوب ترین روش های تولید محتوا تبدیل شده است. در واقع ، Clicktale گزارش می دهد که 52٪ از متخصصان بازاریابی جهان معتقدند که ویدئو دارای بهترین بازده سرمایه گذاری در مقایسه با هر نوع تولید محتوای دیگر است. دلیل این امر آن است که در ویدئو از ترکیبی از تصاویر بصری و صوتی برای روایت یک داستان جذاب از برند مد نظر استفاده شده است که باعث ایجاد انگیزه در بینندگان می شود.

ویدئوها نیز به سرعت به اشتراک گذاشته می شوند و اگر محتوای آنها به اندازه کافی جذاب باشد ، امکان تاثیرگذاری را دارند. مارک هایی مانند Dollar Shave Club با انتشار فیلم های مخصوص به خود ، به موفقیت چشمگیری دست یافته اند. اگرچه ممکن است هر بار با فیلم های خود طلا نگیرید و موفقیت های عظیمی به دست نیاورید اما یک محتوای خوب می تواند به سرعت همه تلاش های ناموفق را ارزشمند کند.

3. صوت

صدا از لحاظ تاثیرگذاری و ایجاد انگیزه در مخاطب شما شبیه ویدیو است. اگرچه مزیت بزرگ صوت این است که یک روش مقرون به صرفه برای ایجاد محتوای جذاب برای برند شما است. برای ساختن انواع صفحات توصیف نامه مشتری از نوع صوتی شما به یک فرد متخصص در زمینه پردازش صدا و تعداد زیادی تجهیزات گران قیمت احتیاج ندارید. برای ضبط کردن فقط به میکروفون ، نرم افزار ضبط و یک اتاق ساکت و آرام نیاز دارید. با استفاده از این ابزارها ، فقط با قرار دادن نقل قول های مختلف مشتری در یک آهنگ ، می توانید یک داستان الهام بخش از مشتری تعریف نمایید.

یکی دیگر از مزایای محتوای صوتی این است که به راحتی توسط مشتریان شما قابل اشتراک و استفاده است. برخلاف ویدئو ، کلیپ های صوتی را می توان تقریباً در هر گوشی، گوش داد و همچنین حافظه و داده کمتری را برای بارگذاری و به اشتراک گذاری نیاز دارد. اگر صحیح اجرا شود ، توصیف نامه های صوتی می توانند به اندازه فیلم موثر باشند اما با کسری از هزینه تولید می شوند.

4. مطالعه موردی

مطالعه موردی ، تجزیه و تحلیل عمیق تجربه مشتری با شرکت شما است. این توصیف نامه ها رویکرد علمی تری دارند تا اثبات کنند که تجارت شما در موفقیت مشتری چه نقشی داشته است. مطالعات موردی اغلب از حقایق و مشاهدات استفاده می کنند تا نشان دهند که برخی محصولات یا خدمات به نفع مشتریان واقعی تجارت شما هستند.

یکی از بهترین مزایای توصیف نامه های مطالعه موردی این است که با یک داستان کامل مشتری ، یک نتیجه بالقوه را فراهم می کنند. این مورد برای شرکتهای B2B که سعی می کنند کل تجارت را متقاعد به خرید محصول یا خدمات خود کنند بسیار عالی است. رهبران می توانند نمونه داستان مشتری را بخوانند و آن را با وضعیت خود مقایسه کنند تا ببینند آیا شرکت نیازهای آنها را برآورده می کند یا خیر.

5. رسانه های اجتماعی

چه بخواهید و چه نخواهید ، کانال های رسانه های اجتماعی شما به طور طبیعی توصیفات مشتری را تولید یا جذب می کنند. در حقیقت ، Go-Globe گزارش داده است که وقتی صحبت از مشتری می شود ، از هر سه کاربر شبکه های اجتماعی یک نفر از رسانه های اجتماعی به وسیله تلفن یا ایمیل استفاده می کند. علاوه بر این ، تقریباً 70٪ از مصرف کنندگان در آن مطالعه گفتند که حداقل در یک مورد از رسانه های اجتماعی با توجه به توصیف نامه های مشتری استفاده کرده اند.

این مفهوم گواه این مورد است که شبکه های اجتماعی برای مشتریانی که نظرات شدیدی در مورد یک محصول یا خدمات دارند ، تسکین دهنده فوری است. یک مشتری خوشحال می تواند به سادگی تلفن خود را بیرون بیاورد ، یک بررسی احساسی بنویسد و آن را برای جهانیان ارسال کند. این بررسی می تواند به طور بالقوه میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار دهد.

وقتی می بینید مشتری ها برند شما را از طریق شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند ، حتماً با آنها ارتباط برقرار کنید. پست آنها را لایک کنید و حتی اگر یک محتوای جذاب تولید کرده اند ، آن را به اشتراک بگذارید. یافتن این توصیف نامه ها برای یک شرکت سخت نیست و به راحتی می توان آنها را به اشتراک گذاشت.

6. مصاحبه با مشتری

یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن بازخورد مشتری ، این است که فقط از مشتریان راضی بخواهید که در خصوص خدمات یا کالا با آنها مصاحبه نمایید. مصاحبه با مشتری می تواند راهی عالی برای تجارت شما باشد تا از مشتریان در مورد جنبه های خاص کسب و کار شما و چگونگی نقش آن در موفقیت آنها سوال کنید.

مصاحبه با مشتریان رویکرد انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر توصیه نامه ها در نگارش صفحات توصیف نامه مشتری دارد. زیرا می توان آنها را در انواع مختلف رسانه به تصویر کشید. آنها می توانند به عنوان یک قطعه صوتی یا تصویری ضبط و ارسال شوند یا می توانند به صورت یک مصاحبه کتبی در وب سایت و وبلاگ شرکت شما باشند. شرکت ها اغلب یکی یا چند مورد از این روش ها را برای بهینه سازی دسترسی به توصیف نامه های مشتری خود انتخاب می کنند.

7. قدرتی

نگارش صفحات توصیف نامه مشتری از نوع قدرتی که به عنوان “توصیف نامه های تاثیرگذار” نیز شناخته می شوند یکی دیگر از انواع صفحات توصیف نامه مشتری می باشند و غالبا مطالبی هستند که از یک فرد مشهور در خصوص شرکت شما عنوان می گردد. اغلب اوقات این شخص تاثیر قابل توجهی در مخاطبان شما دارد و به ایجاد اعتبار کسب و کار شما کمک می کند. موثرترین سخنگویان کسانی هستند که ارزشهای اصلی تجارت را به اشتراک می گذارند و همچنین با مخاطبان هدف ارتباط عمیق دارند.

تولید محتوا و نگارش صفحات توصیف نامه مشتری اگر که قدرتی باشد، گران است و یافتن تأثیرگذار مناسب دشوار است. اما هنگامی که این روش ها موفق شوند، شرکت شما سود بسیاری به دست خواهد آورد. فقط به تبلیغات ایالت فارم نگاه کنید که شامل بازیکن هوادار فوتبال ، آرون راجرز است. آنچه در سال 2011 با عنوان تبلیغات “تخفیف مضاعف” آغاز شد ، به یک کمپین تبلیغاتی هشت ساله تبدیل شده است که تا امروز نیز همچنان ادامه دارد.

8. بررسی همتایان

نگارش صفحات توصیف نامه مشتری  از نوع بررسی همتایان از قسمت بازخورد مشتری به دست می آید. این بررسی ها می تواند برای مشتریان بسیار تاثیرگذار باشد زیرا بسیاری از مصرف کنندگان در طی فرایند تصمیم گیری به این موارد نگاه می کنند. بررسی همتایان به ویژه برای مشتریانی که برای اولین بار با تجارت شما تعامل دارند بسیار مفید است. مطالعات نشان می دهد که 57٪ از مصرف کنندگان تنها در صورت داشتن چهار ستاره یا بیشتر، در بخش بررسی اقدام به خرید می کنند. دلیل این امر نیز صادقانه بودن نظراتی است که از این قسمت می توان دریافت.

این بررسی ها باید به عنوان توصیف نامه مشتری برای تجارت شما استفاده شوند زیرا می توانند به سرعت بارگذاری شده و در وب سایت شرکت شما به اشتراک گذاشته شوند.  همچنین می توان از آنها اسکرین شات تهیه کرد و سپس در صفحه اصلی قرار داد تا مشتریان بتوانند آنها را ببینند.

9. پست وبلاگ

پست وبلاگ می تواند روشی آموزنده برای نمایش و نگارش صفحات توصیف نامه مشتری باشد. وبلاگ نویسان می توانند در مورد داستان مشتری به طور عمیق بنویسند و جزئیات ظریف تجزیه و تحلیل وی را بیان کنند. مشابه ایده مطالعات موردی ،این قالب از توصیف نامه ها به شرکت اجازه می دهد تا داستان مشتری را از دیدگاه خود تعریف کند.

این پست توسط شخصی که در شرکت شما کار می کند می تواند نوشته شود یا می توانید یک نویسنده مهمان را برای نوشتن پست استخدام کنید. فایده استخدام نویسنده خارجی این است که این قطعه از نظر خوانندگان کمتر مغرضانه به نظر می رسد. پس از تکمیل ، پست می تواند در وبلاگ شما یا در وبلاگ شخص دیگری که در صنعت شما محبوب است به اشتراک گذاشته شود.

10. درج اخبار

برای شرکت های در حال رشد ، درج اخبار کسب و کار شما با هدف مثبت، یک موفقیت بزرگ است. امروزه اخبار به معنای این است که میلیون ها نفر به طور بالقوه می توانند محصول یا خدمات شما را ببینند لذا می توان از این روش برای آگاهی مشتریان بالقوه استفاده نمود. در حالی که دستیابی به سایت های خبری برای کسب و کار شما بسیار دشوار است اما بازدهی حاصل از آن می تواند منجر به هزاران کاربر جدید و هدایت آنها به وب سایت شما شود. اگر شرکت شما خوش شانس است که این نوع تبلیغات را بدست آورد با به اشتراک گذاشتن هرگونه محتوای مرتبط در وب سایت ، وبلاگ و صفحات رسانه های اجتماعی ، موفقیت آن را تضمین کنید.

آیا برای نگارش صفحات توصیف نامه مشتری ترغیب شده اید؟ خوب است ، اما قبل از اینکه پیش بروید و شروع به ساختن و نگارش صفحات توصیف نامه مشتری خود کنید ، درک برخی از بهترین روشها برای طراحی آنها مهم است. در بخش بعدی ، ما سه اصل اساسی را که می بایست هنگام ایجاد توصیف نامه مشتری بر آنها تمرکز کنید ، بیان می کنیم.

استراتژی تولید محتوا

بهترین روش های طراحی توصیف نامه مشتری

پس از اینکه به این سوال پاسخ دادید که توصیف نامه مشتری چیست ، باید در نظر داشته باشید که توصیف نامه مشتری می تواند در قالب های مختلف ظاهر شود لذا برخی از دستورالعمل های معمول وجود دارند که باید دنبال کنید که به بهترین بازخورد دست یابید. گنجاندن سه عنصر زیر باید باعث شوند که گواهی مشتری برای مخاطبان هدف شما اصیل تر و قابل اعتماد تر باشند.

1. چشم ها را به خود جلب نمایند.

بهترین توصیف نامه ها، تصویری را با کلمات ترسیم می کنند تا خوانندگان بتوانند دقیقاً بدانند ارزش خرید چقدر است. حتماً گواهی نامه ها را با زبانی توصیفی ، مشتاق و مفصل ارائه دهید تا به شما کمک کند چشم اندازهای تجارتتان را به خوبی نشان دهید.

با قرار دادن عناصر بصری بیشتر ، محتوای صفحه توصیف نامه مشتری خود را پویا تر کنید. لذا تصاویر ، فیلم ها و خبرهای رسانه های اجتماعی روش های نسبتاً ساده ای برای جذاب کردن محتوای گواهی ها هستند و به خوانندگان ثابت می کنند که این توصیف نامه از یک شخص واقعی ارائه می شود .

2. خاص باشد.

اطمینان حاصل کنید که توصیفاتی که ارائه می دهید عمیق تر از “من عاشق [نام تجاری] هستم” هستند.

از مشتریانی که می توانند موارد استفاده خاص برای محصول یا خدمات شما را برجسته کنند، استفاده کنید تا خواننده بتواند به راحتی آنها را تصور نماید. در حالت ایده آل ، مشتریان شما موافقت می کنند که به عنوان مطالعات موردی عمل کنند لذا در این صورت قادر خواهید بود تا داستان های جامعی را با جزئیات خاص منتشر کنید تا تیم فروش شما انداز به اشتراک بگذارد.

3. پیوندهای مرتبط داشته باشد.

توصیف نامه هایی را که با ویژگی های خاص محصول یا خدمات شما همسو هستند برجسته کنید و نکات را برای خوانندگان از طریق پیوند به صفحات مرتبط با محصول مشخص نمایید تا خوانندگان بتوانند درباره آنچه که در حال حاضر خوانده اند اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر تصاویر یا فیلم های نمایشی مرتبط وجود دارد ، می توانید در کنار این توصیفات به اشتراک بگذارید.

برای پیدا کردن یک ایده الهام بخش برای کمک به شما در ساختن یک صفحه توصیف نامه مشتری عالی، پیشنهاد می شود تا نمونه های زیر را مطالعه نمایید:

1. Codeacademy

2. FreeAgent

3. Kissmetrics

4. Stio

5. Blue Apron

6. Mian

7. Fabletics

8. Harry’s

9. Glossier

 

1. Codecademy

نوع توصیف نامه: فیلم

Codecademy بخش توصیف نامه های وب سایت خود را ، با عنوان “داستان های تحت Codecademy “، به صورت فیلم تهیه نموده است. این صفحه شامل چند نقل قول از مشتری (همراه با عکس ، نام و مکان) می باشد که به صفحه محصولات لینک می گردد.

این قالب بسیار عالی است زیرا مشتریانی را نشان می دهد که کاربران واقعاً می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. وقتی روی هر داستان یا فیلم کلیک می کنید ، می توانید کل مطالعه موردی را در قالب پرسش و پاسخ بخوانید.

2. FreeAgent

نوع گواهی: پست وبلاگ

در FreeAgent قالب صفحه توصیفات محصول خود به صورت پست های وبلاگ همراه با تصاویر ، نام ها و آرم شرکت ها است که قابلیت اعتماد بالایی را به وجود می آورد.

 

 

3. Kissmetrics

نوع توصیه نامه: نقل قول

در این نقل قول از یک مشتری Kissmetrics استفاده می شود که توضیح دهد که چگونه این خدمات به او در رسیدن به اهدافش کمک کرده است. توجه داشته باشید که در این توصیف نامه بسیار مهم است که ویژگی های مختلف Kissmetrics ارائه و برجسته شود. وی حتی آماری را برای افزودن اعتبار بیشتر به توصیف نامه خود درج می کند.

 

 

4. Stio

نوع توصیه: قدرتی

Stio به عنوان یک خرده فروش لباس در فضای مجازی مجبور است اثر بخشی محصولات خود را پررنگ کند. یک راه برای این کار کمک گرفتن از اشخاصی است که محصولات Stio را می پوشند و از شرکت طرفداری می کنند.

در این توصیف نامه ، استفاده کنندگان از محصولات Stio به سوالات مصاحبه در مورد شغل خود پاسخ می دهند. کاربران جدید این داستان ها را می خوانند و از آنها الهام می گیرند. این نوع توصیف نامه ها چون در ارتباط مستقیم با مشتریان قدیمی است، می تواند بسیار موثر باشد.

 

5. Blue Apron

نوع گواهی: رسانه های اجتماعی

توصیف نامه ها لازم نیست که مفصل باشند. در واقع ، توصیف نامه های کوتاه به راحتی از طریق رسانه های اجتماعی یا از طریق وب سایت شرکت ها به اشتراک گذاشته می شوند. به این ترتیب تجارت شما می توانید با مخاطبان مرتبط با کسب و کار شما به راحتی هم سو گردد.

6. Mian

نوع توصیف نامه: چاپی

بعضی اوقات لازم نیست که گواهی نامه از طرف مشتری ارائه شود. در این مثال ، یک رستوران مستقر در لس آنجلس توسط یک منتقد از LA Times مورد بررسی قرار گرفت. اگرچه این توصیفات هر روز منتشر نمی شوند ، اما مهم است که از این فرصت ها استفاده کنید و مطالب را برای افزایش بازدید سایت خود بکار گیرید.

 

7. Fabletics

نوع گواهی: رسانه های اجتماعی

Fabletics از شبکه های اجتماعی برای جمع آوری توصیف نامه مشتریان خود استفاده می کند. این کار مشتریان را ترغیب می کند تا خود را در صفحه های اینستاگرام با ارسال محصولات Flabletics و برچسب گذاری “# MyFabletics”  پررنگ جلوه دهند. این امر باعث ایجاد مشارکت در حساب های اجتماعی برند و ایجاد تبلیغات رایگان در قالب حمایت از مشتری می شود.

 

8. Harry’s

نوع گواهی: بررسی همتایان

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، Harry’s در ایجاد اعتبار خود در سایت های بررسی مصرف کننده مانند Trust Pilot کار بزرگی انجام داده است. این شهرت برای شرکت بسیار عالی است زیرا 60٪ از افراد به همان اندازه که به دوستان و خانواده اعتماد می کنند به این سایت ها اعتماد دارند. نگارش صفحات توصیف نامه مشتری در این سایت ها می تواند بازدید بالایی را به سایت هدایت کند.

9. Glossier

نوع توصیف نامه: مصاحبه با مشتری

این گواهی هوشمندانه از Glossier برای افزایش بازدیدکنندگان بسیار موثر است. اگر مشتری ظاهری را که در خصوص خدمات یا محصولات دوست دارد، بیان دارد، موجب می شود تا اعتماد سایرکاربران به آن نیز بیشتر شود.

اکنون که برخی از توصیف نامه ها شرح داده شد، بیایید به چند نمونه کامل صفحات توصیف نامه های واقعی بپردازیم.

 

مثال هایی از صفحات توصیف نامه:

1. Bluebeam

2. ChowNow

3. mHelpDesk

4. Clear Slide

5. FocusLab

6. 99designs

7. Slack

8. Dribbble

9. BioClarity

10. HubSpot

11. Xero

12. Birddogs

13. REI

14. Esch Landscaping LLC

 

 

1. Bluebeam

بسیاری از شرکت ها برای جلب توجه مردم از صفحات توصیه نامه ها استفاده می کنند. اما Bluebeam به محض ورود به صفحه سایت، کار جلب توجه شما را انجام می دهد. لذا اولین چیزی که مشاهده می کنید مجموعه ای از نمونه پروژه ها به صورت تصاویر بزرگ و پررنگ است که بر روی چرخ فلک می چرخند.  اگر کمی به پایین پیمایش کنید، همچنین می توانید بر روی ویدئو کلیک کنید و همچنین پنل های مشتری ها را مشاهده کنید. نگارش صفحات توصیف نامه مشتری در نگارش و تدوین صفحه اول سایت خلاصه می شود.

2. ChowNow

ChowNow کارهای زیادی در تولید محتوای صفحه توصیف نامه مشتری و نگارش صفحات توصیف نامه مشتری خود انجام می دهد. این شرکت مجموعه فیلم هایی با عنوان “داستان مشتری” با کیفیت تولید نموده است. تعداد انگشت شماری از این فیلم های عالی و جذاب 2–3 دقیقه ای وجود دارند که شامل همه چیز از زندگی مشتریان، قبل و بعد از استفاده از ChowNow باشند. این فیلم ها تصاویر بسیار خوبی از مشتریان ، دفاتر و غذای آنها را نشان می دهد.

 

3. mHelpDesk

اگر به صفحه توصیف نامه های mHelpDesk مراجعه کنید، فیلم ها و توصیف نامه های متنی مجهز به تصاویر را مشاهده خواهید کرد. این نوع نگارش صفحات توصیف نامه مشتری بسیار جذاب است و چشم ها را به خود معطوف می کند.

برخی از فیلم های توصیفی از نظر کیفیت عالی نیستند اما پیام را انتقال داده و اطلاعات مفید و مرتبط را پوشش می دهند. سرانجام جالب است که این موضوع را نیز در نظر بگیرید که این شرکت در صفحه توصیف نامه های خود برای مشتریان جوایز متنوعی نیز در نظر گرفته است.

4. Clear Slide

یکی از اولین مواردی که در مورد نگارش صفحات توصیف نامه مشتری Clear Slide متوجه آن خواهید شد ، نامگذاری خلاقانه اسم این صفحه به “آنچه آنها می گویند” می باشد. این صفحه شامل نقل قول هایی از مشتریان است که در بالای آنها آرم مشتریان قرار دارد. اگر کاربرانی دارید که افراد مشهور یا تاثیرگذاری در جامعه هستند ، حتماً توصیفات آنها را در صفحه خود بگنجانید و آنها را برجسته کنید.

 

5. FocusLab

FocusLab یک روش طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا برای تولید محتوای صفحه توصیف نامه مشتری  خود به صورت بصری ایجاد کرده است. از نظر فنی این مورد یک کاتالوگ تصویری از پروژه های قبلی و کارهای در حال انجام است ، اما به جای لیست مشتری ها، صفحه یک طرح به صورت کارت درج شده است که می توانید برای دیدن پرونده های کامل روی آن کلیک کنید این بین گاها نقل قول نیز درج می شود.

FocusLab نه تنها چالش های پیش روی مشتریان و چگونگی کمک FocusLab به آنها را پوشش می دهد ، بلکه مطالعات موردی شامل برخی از مراحل طراحی محصول نهایی را نیز شامل می شود. در برخی موارد ، آنها شاهد تکامل آرم در طی مراحل طراحی بودند.

این کارت ها نگاهی بیننده به پروژه های فعلی شرکت را شامل می شوند.

6. 99designs

99designs کمی رویکرد غیرمتعارف به نگارش صفحات توصیف نامه مشتری خود بخشیده است. با استفاده از یک سیستم درجه بندی ستاره ای که معمولاً در بخش B2B دیده نمی شود، صفحه با یک ویدیوی چشم نواز لود می گردد و نظرات مشتریان در زیر آن قرار خواهد گرفت. به علاوه ، این امکان را به کاربران می دهد تا مشتریان را بر اساس دسته بندی ، مرتب کنند تا بتوانند مواردی را که بیشتر به آنها مرتبط هستند بخوانند.

7. Slack

توصیف نامه های مشتری Slack به طرز ماهرانه ای در صفحه ویژگی های محصول آن قرار دارد که ممکن است گیج کننده به نظر برسد .

Slack از توصیفات فردی برای برجسته کردن ویژگی های خاص محصول و نحوه استفاده مشتری از آنها استفاده می کند. با این روش Slack  امکان گشت و گذار در یک محصول و در عین حال مشاهده نظرات سایر مشتریان در خصوص آن را ارائه می کند. برای خاص تر شدن نگارش صفحات توصیف نامه مشتری، از تصاویر جذابی نیز استفاده می شود تا نظر کاربران را جلب نماید.

8. Dribbble

نگارش صفحات توصیف نامه مشتری  Dribbble نسبتاً ساده است (با توجه به این واقعیت که Dribbble یک جامعه آنلاین برای به نمایش گذاشتن کارهای هنری و طراحی است) ، اما آنچه که ما در مورد این صفحه دوست داریم ، میزان صداقت و صراحت بررسی های کاربران است.

برای خواننده به سرعت روشن می شود که توصیف نامه های ذکر شده تغییر ننموده اند یا دچار ویرایش نگردیده اند. این ویژگی اصالت و اعتماد را به این سایت می بخشد.

9. BioClarity

مراقبت از پوست در محصولات این شرکت ، ناشی از گیاه BioClarity است که دارای رنگ سبزی است لذا رنگ سبز در سراسر وب سایت وجود دارد و اینستاگرام آن با تصاویری از افرادی که سرم سبز به صورت خود می زنند پوشانده شده است.

در این حالت ، تصاویر به عنوان ارائه توضیحات بهتر از کلمات هستند اما BioClarity هنوز از هر دو استفاده می کند. در نگارش صفحات توصیف نامه مشتری ، بازدیدکنندگان می توانند کلاژ عکس تحول مشتریان قبل و بعد از استفاده از محصول و همچنین فیلم های و توصیه های پیشنهادی را مشاهده کنند. جالب است که تمام این موارد در یک بک گراند سبز می باشد.

 

10. HubSpot

در نگارش صفحات توصیف نامه مشتری از نوع شخصی، HubSpot دارای ویژگی های بررسی ها مشتری است. این جزئیات به مشتریان جدید کمک می نماید تا برای شروع استفاده از نرم افزاری کاملاً متفاوت ، زمان ، هزینه و تلاش لازم را برنامه ریزی نمایند

11. Xero

در نگارش صفحات توصیف نامه مشتری Xero از طراحی های زیبا و کاربر پسند استفاده شده است. این مورد شامل بیوگرافی دقیق مشتریان خود است و واقعاً باعث می شود شما با داستان های آنها ارتباط برقرار کنید.

در یک مثال :

داستان شخصی به نامی ایمی درج شده است که از نرم افزار و خدمات Xero برای مدیریت مشاغل خود استفاده می کند. نگارش صفحات توصیف نامه مشتری وی شامل نقل قول ها ، فیلم ها و تصاویر زیادی است که نه تنها نحوه استفاده امی از Xero را نشان می دهد بلکه علائق و شخصیت او را نیز نشان می دهد. این مورد باعث می شود که شهادت امی برای مخاطبان هدف Xero قابل مقایسه تر باشد زیرا احساس واقعی بودن خواهند داشت.

12. Birddogs

Birddogs برای نگارش صفحات توصیف نامه مشتری نامه خود یک روش کاملا زیبا دارد که کاملاً با رویکرد بازاریابی شرکت هماهنگ است. خرده فروش آنلاین لباس فوق به شخصیت بلند خود افتخار می کند و مشتریان خود را به آرامش ، شوخ طبع بودن و خلاقیت تشویق می نماید. در نتیجه ، ما می توانیم توصیفات خنده دار از مشتریان این شرکت را مطالعه نماییم. در زیر یک نمونه مثال از توصیفات این شرکت درج شده است.

یکی از مشتری ها می گوید پوشیدن  “Birddogs “مانند این است که باب راس از کشاله ران  منظره ای نقاشی کند. گرچه احمقانه و خنده دار است ، اما نشان می دهد که چگونه نام تجاری می تواند با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کند. نه تنها بازاریابی شرکت روی مشتریانش تأثیرگذار است ، بلکه مشتریان در همان راستا به تجارت پاسخ می دهند.

13. REI

در زیر یک مثال خوب از توضیحات وبلاگ برای یک خرده فروش در فضای باز درج شده است. REI از این بخش از وبلاگ خود برای تبلیغ مزایا و کاربردهای مختلف محصولات خود استفاده می کند. مشتریان می توانند در داستان ها مشارکت داشته باشند و خوانندگان می توانند درباره پست ها رای و نظر دهند. این ساختار نه تنها گفتگوهای ارزشمندی را در مورد تجارت آغاز می کند بلکه جامعه ای از مشتریان همفکر و پرشور را هم سو می نماید.

14. Esch Landscaping LLC

برای نمایش موثر توصیف نامه ها ، لازم نیست که بخش کاملاً جدیدی در سایت خود ایجاد کنید.

درعوض ، مانند مثال زیر ، در نحوه نگارش صفحات توصیف نامه مشتری خود، دقت نمایید تا آن را مستقیماً در رابطه با سایت خود ایجاد نمایید. Esch Landscaping یک صفحه توصیفی تمیز ، سرراست و یکپارچه در سایت اصلی خود دارد. این فیلم دارای ویدئوهای برجسته کار این شرکت و نقل قول های فردی مشتریانی است که از تجربه خود راضی هستند. این یک نمونه عالی از چگونگی اجرای SMBs برای نگارش صفحات توصیف نامه مشتری مقرون به صرفه است.

مقاله ای که مطالعه کردید در خصوص نگارش صفحات توصیف نامه مشتری بود. با کمک این توضیحات میتوانید توصیف نامه مشتری مورد نیازتان را تنظیم کنید. با این حال در صورت نیاز رایا مارکتینگ میتواند شما را در تنظیم، تولید و نگارش این گونه توصیف نامه ها یاری دهد. شرکت تولید محتوای رایا مارکتینگ ارائه دهنده انواع محتواهای متنی است. برای این استفاده از خدمات رایا مارکتینگ کافی است پس از ثبت نام و ثبت سفارش تولید محتوای متنی، در بخش توضیحات سفارش، خواسته و نیازهای خود را برای ما شرح دهید تا دقیقا متناسب با نیازتان محتوا دریافت کنید

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.