مقالات آموزشی

منتشر کردن آگهی رایگان در سایت های تبلیغاتی و دکر نکاتی در این خصوص

مفید بود؟

انتشار دادن آگهی رایگان در سایت‌های تبلیغاتی: 

از آنجایی که در گذشته اینترنتی وجود نداشت مردم برای تهیه وسایل مورد نیاز خود و یا خدمتی، در جستجوی اجناس در روزنامه‌ها و مجلات هفتگی بودند و اگر نتیجه نمی‌گرفتند باید صبر می‌کردند تا روزنامه جدید و یا مجله هفتگی جدید انتشار یابد و یا به ناچار به صورت حضوری به بازار می‌رفتند و دنبال محصول مورد نظر خود می‌گشتند.

و در این میان وقت زیادی از آنها اتلاف می‌شد. اما امروزه با پیشرفت سریع در اینترنت و بوجود آمدن شبکه‌های مجازی (Instagram ,Telegram , Facebook) و برقراری ارتباطات از این طریق، و همچنین روی کار آمدن وسیله‌های مدرن، رفع نیاز مردم نیز به شکل جدید تغییر کرد و آنها می‌توانند راحت‌تر به خواسته‌های خود دست یابند.

 با پیشرفت و تکنولوژی‌های جدید در جستجوی محصولات و تبلیغات آنلاین مانند تبلیغ در گوگل، تبلیغ در اینستاگرام و …، و عرضه و تقاضا در خصوص برطرف کردن نیاز‌های مردم، سایت‌های زیادی شروع به فعالیت کردند که در زمینه دادن آگهی رایگان، و انتشار آگهی رایگان به مخاطبان موفقیت زیادی را کسب کردند. و از این طریق جذب مخاطب بالا و همچنین معرفی محصولات و ارائه خدمات را سرلوحه کار خود می‌دانند.

تمام سایت‌ها برای دادن آگهی رایگان مناسب نخواهند بود

البته باید گفت با وجود تعداد زیادی از سایت‌هایی که ثبت آگهی رایگان جدید انجام می‌دهند، اما باید توجه داشت که تمام این سایت‌ها برای دادن آگهی رایگان مناسب نخواهند بود، حتی با امکانات درج آگهی کاملا رایگان، و یا ارسال آگهی رایگان، چرا که داشتن این قابلیت‌ها هر چند برای دادن آگهی رایگان مناسب است ولی اگر از سایت‌های معتبر استفاده نشود رشدی در کار حاصل نمی‌شود و اتلاف وقت و هزینه نیز اتفاق خواهد افتاد.

با این وجود سایت‌هایی که مناسب دادن آگهی رایگان هستند نیز زیاد است که با در نظر گرفتن استاندارد‌های یک سایت معتبر می‌توان به آنها اطمینان کرد و از خدمات آنها استفاده بهینه‌ای داشت. رایامارکتینگ نمونه‌ای از یک سایت موفق و معتبر است که دارای مخاطبین بالا و دارای قابلیت‌های زیادی است و امکانات مناسب و خدمات در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند.

سایت‌هایی همچون آگهی رایگان همشهری و آگهی رایگان ایستگاه و آگهی رایگان نیازمندیها و همچنین ثبت آگهی رایگان در گوگل نیز نمونه‌ای از سایت‌های ثبت آگهی رایگان به اشکال مختلف هستند. در ادامه به برخی از سایت‌های دیگر اشاره خواهیم کرد.

 

 آشنایی با ترفند‌های انتشار آگهی رایگان: 

سایت‌های زیادی برای دادن آگهی رایگان در حال فعالیت هستند و از طریق‌های مختلف در اینترنت به رقابت با هم ردیفان خود در این زمینه به فعالیت پرداخته‌اند. برخی از این سایت‌ها همچون دیوار و شیپور و … به فعالیت در این زمینه مشغولند و مورد توجه مخاطبین نیز قرار گرفته‌اند.

در این سایت‌ها دادن آگهی رایگان امکان دارد و خرید و فروش محصولات به صورت آنلاین انجام می‌شود و مخاطبین به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌توانند خرید و فروش در این سایت‌ها را داشته باشند. در واقع سایت‌های تبلیغاتی رایگان پر بازدید این امکان را به کسانی که قصد دارند کسب و کاری راه اندازی کنند می‌دهد که بدون صرف هزینه بتوانند در این مجموعه فعالیت داشته باشند و کسب و کار خود را رونق دهند.

این روش برای صاحبان کسب و کار بسیار مطلوب و مورد پسند واقع شده است. چرا که از این طریق می‌توانند جذب مخاطبین بیشتری داشته باشند و همچنین کسب سود حاصل از فروش محصولات. در ادامه اسامی سایت‌هایی که دادن آگهی رایگان در آنها به صورت رایگان است اشاره خواهیم کرد.

 

1. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی ایستگاه

2. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی ایفروش

3. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی شیپور

4. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی ویستا

5. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی پیام سرا

6. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی دیوار

7. سایت تبلیغاتی درج آگهی

8. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی نوین تبلیغ

9. سایت تبلیغاتی ثبت آگهی نیازپرداز

و ….

 

نکات دادن آگهی رایگان در سایت‌های تبلیغاتی: 

1. تمام سایت‌های ثبت آگهی ثبت نام به صورت رایگان انجام می‌شود و بعد از عضویت در سایت استفاده از خدمات سایت امکان پذیر است

2. انتخاب عنوان آگهی مرتبط با موضوع آگهی و همچنین کلمه کلیدی مرتبط با عنوان بسیار بر امتیاز آگهی می‌افزاید و نکته دیگر اینکه استفاده از کلمه کلیدی در متن آگهی بسیار موثر خواهد بود.

3. استفاده از جملات جذاب و کاربردی برای ترغیب کردن خواننده به خواندن کامل متن آگهی بسیار کمک کننده است

4. تلاش شود از متن کوتاه برای محتوای آگهی تبلیغاتی استفاده شود، البته منظور از کوتاه بودن متن آگهی پرهیز از زیاده گویی است

5. معرفی لینک و یا ایمیل که با انتخاب کردن کاربر به سایت شما راهنمایی شده و ارتباط مخاطب با شما برقرار باشد

6. موضوعات آگهی را در دسته و تقسیم‌بندی‌های منظم قرار داده شود تا کاربر و یا مخاطبین با جستجو ساده به موضوع مورد نظر خود به سادگی دست یابند.

7. بازگشت به سایت در فواصل منظم و بروز رسانی آگهی تبلیغاتی باعث جذب مخاطبین بیشتر شده و آگهی شما بهتر دیده می‌شود.

برای مشاهده هزینه تبلیغ در گوگل و هزینه تبلیغ در اینستاگرام توسط رایا مارکتینگ می توانید به لیست هزینه و زمان مراجعه کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.