مقالات آموزشی

مهمترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۲۰

مفید بود؟
یتال مارکتینگ یک زمینه پررونق است و فرصت هایی را برای شرکت  و کسب و کارهایی که می خواهند با استفاده از اینترنت مشتری بیشتری بدست آورند فراهم می کند.اما تفاوت آن با سایر روشهای سنتی بازاریابی نه تنها در نحوه دسترسی به مشتری است بلکه ابزارهای بازاریابی دیجیتال که برای ارتقاء یک تجارت آنلاین استفاده می شود ، بخش عمده ای از آن است که این استراتژی ،حتی میتواند شرکت های کوچک را بسیار گسترده کند.اما ابزارهای بازاریابی دیجیتال در چه مواردی می توانند به شما کمک کنند و بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 که میتواند تاثیر بسازی درکسب وکار شما داشته باشد کدامند ؟ ما سال پیش مقاله ای در زمینه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نوشته ایم ، اما اکنون در این مقاله از بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 لیستی تهیه کرده ایم و تعدادی از آنهارا باهم مورد بررسی قرار میدهیم و مابقی را در مقاله بعدی ،پس باما همراه شوید.اگر شما علاقه زیادی به یافتن جدیدترین و بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ دارید.در حالی که ابزارهای بازاریابی دیجیتال تنها به شما در اجرای یک استراتژی مناسب کمک می کنند، پشته فن آوری مناسب می تواند به شما در بزرگنمایی رقابت کمک کند.برخی از ابزارهای اساسی وجود دارند ، مواردی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، فرم های وب ، تجزیه و تحلیل وCRM  با این حال ، ابزارهای دیگر از جمله ردیاب های رتبه کلمات کلیدی یا ابزارهای طراحی ، تخصص بیشتری دارند.
1.Hubspot
2.Ahrefs
3.Proof
4.Survey Anyplace
5.Yoast
6.Slack
7.Trello
8.Canva Business
9.Google Adwords
10.Google Analytics
11.MailChimp
12.Asana
13.BuzzSumo
14.MeetEdgar
15.Buffer
16.Hootsuite

1.ابزارHubSpot

HubSpot فارغ از اینکه در چه مرحله ای هستید ، ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در رونق کسب و کار خود دارد وبا شروع چندین ابزار به صورت رایگان در دسترس است. می توانید فرم های وب  (web forms)، فرم های بازشو( popup forms) و نرم افزار چت زنده را برای ( free CRM)راه اندازی کنید. سپس ، می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل را ارسال کنید ، تمام داده های خود را در CRM رایگان قرار دهید و رفتار بازدید کنندگان سایت را تجزیه و تحلیل کنید.
2.ابزار Ahrefs
Ahrefs یک ابزار جامع جستجوگرها است که به شما کمک می کند تا بازدید وب سایت خود را افزایش دهید. آنها داده هایی برای حدود 150 میلیون کلمه کلیدی در ایالات متحده و حتی بیشتر برای 150 کشور دیگر دارند.Ahrefs برای تجزیه و تحلیل رقابتی عالی است ، به شما این امکان را می دهد که چه کسی به رقبای شما لینک می دهد ، صفحه برتر آنها و موارد دیگر می توانید محتوای آنها را در چه رتبه ای قرار دهید و با استفاده از ابزار Content Gap نقاط ضعف اصلی را برای مناطق محتوای خود شناسایی کنید.ابزار Top Pages به شما امکان می دهد ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و می توانید میزان مراجعه به سایت های رقبا را مشاهده کنید. Ahrefs یکی از ابزارهای مورد علاقه SEO من است ،این به طور مداوم با ویژگی هایی که روزانه استفاده می کنم مرا تحت تأثیر قرار می دهد و تمام وقت با ویژگی های جدید آشنا می شوم. این محصول به راحتی قوی ترین محصول در این فضا است.
3. ابزارProof
Proof به CRM یا وب سایت شما متصل می شود و برای تقویت تبدیلات در سایت شما از اثبات اجتماعی استفاده می کند. آنها پیغام های اثبات اجتماعی (به عنوان مثال “25 نفر در حال مشاهده این پست هستند”) ، بررسی ها و ویدیوهایی که مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند را هدف قرار می دهند ، اجرا می کنند.
ویژگی های معروف Live Visitor Count و Hot Streak درک مشتری از نام تجاری شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد تا نگاه دیگران به نحوه پاسخگویی دیگران به محصول شما را بررسی کند. علاوه بر این ، نصب آن بسیار آسان است – شما فقط پیکسل های آنها را کپی کرده و در سایت خود جای گذاری می کنید.شما می توانید بازدید کنندگان خود را شناسایی کرده و سفر آنها را در سراسر سایت خود بررسی کنید ، که می تواند به بهینه سازی طراحی سایت شما برای تبدیل های بالاتر کمک کند. با تعداد چشمگیری از دیگر سیستم های نرم افزاری ادغام شده و برای موبایل بهینه شده است.
4. ابزارSurvey Anyplace
اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند تولید رهبری هستید ، Survey Anyplace نرم افزاری است که تیم بازاریابی شما باید در نظر بگیرد.پاسخ دهندگان با بسته گزارش ReportR خود می توانند بلافاصله پس از اتمام با یک گزارش PDF شخصی شده بر اساس پاسخ های خود دور شوند. آنها همچنین از طریق وب قلاب ، Zapier یا Integromat با پشته بازاریابی موجود شما سازگار می شوند. بنابراین شما می توانید به راحتی CRM یا ابزار بازاریابی ایمیل خود را منتقل کرده و فعالیت های پرورش را شروع کنید.
5.ابزار Yoast
Yoast یک افزونه بسیار محبوب است که هم با گوتنبرگ و هم با ویرایشگر Classic در وردپرس کار می کند. Yoast ابزاری عالی برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو است.Yoast به شما کمک می کند محتوای سنگ بنای اصلی را انتخاب کنید ، کلمات کلیدی را برای کمک به شما در رتبه بندی ، نشانی های اینترنتی محتوای مجزا و پیوندهای داخلی برای تقویت بیشتر تمرکز کنید. این افزونه همچنین خوانایی صفحه شما را ارزیابی کرده و به آن نمره Flesch Reading Ease می دهد.برای انعکاس الگوریتم گوگل هر دو هفته یکبار به روز می شود ، بنابراین می توانید همیشه در مورد SEO خود به روز باشید.
خلاصه
با توجه به پیشرفت روزبه روز تکنولوژی وپررنگ شدن نقش دیجیتال مارکتینگ در زندگی روزمره ،برای پیشی گرفتن از رقبا لازم است که با جدید ترین فنون و ابزار دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید که ما در بالا به معرفی تعدادی از  بهترین ابزار دیجیتال مارکتینگ در سال 2020 پرداختیم و ادامه آن را در مقالات بعدی با شما به اشتراک میگذاریم. شرکت پدیده تجارت باداشتن سابقه ی طولانی و نمونه کارهایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتواند همراه مناسبی برای رونق بخشیدن کسب وکار شما در این زمینه باشد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.