مقالات آموزشی

مهمترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

مفید بود؟

پیدا کردن یک سرویس بازاریابی ایمیلی که نیازهای بازاریابی شما را برآورده کند چندان دشوار نیست.خدمات ایمیل مارکتینگ عمدتاً یکسان است  مانند :ویژگی ها و قیمت مناسب که  این شامل آزمایش های رایگان ، طیف گسترده ای از قالب های ایمیل ، ادغام رسانه های اجتماعی و برنامه ریزی ایمیل است.هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ ، شما قادر خواهید بود تا گردش کار بازاریابی خود را به صورت خودکار ، ردیابی آمار خود ، ارسال ایمیل های بیشتر و بهتر و ایجاد روابط عمیق تر با بازدید کنندگان خود انجام دهید.اما ، وقتی صحبت از انتخاب بهترین خدمات و ابزار ایمیل مارکتینگ می شود ، گزینه های زیادی پیش رو دارید ، ممکن است بپرسید بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ چیست ؟ ، در اینجا لیستی از بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک و بزرگ را بیان میکنیم نت تصمیم شما را بسیار ساده تر کنیم.

بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ چیست ؟

1.بازاریابی ایمیل HubSpot

HubSpot یک ابزار بازاریابی ایمیلی با قابلیت بسته بندی مناسب را ارائه می دهد که برای مشاغل رو به رشد مناسب است .به صورت رایگان می توانید با ایجاد آسان ایمیل ایمیل های بازاریابی حرفه ای ایجاد کنید که مخاطبان خود را درگیر و رشد دهید. در بالای ابزار ایمیل رایگان ، می توانید از HubSpot CRM به صورت رایگان استفاده کنید تا بتوانید نقاط لمسی متناسب برای مشتریان خود ایجاد کنید. HubSpot Email بطور خودکار با HubSpot CRM متصل می شود ، بنابراین می توانید ایمیل های مربوط را بر اساس هر گونه اطلاعاتی – مانند ارسال فرم و فعالیت وب سایت – تنظیم کنید. با استفاده از CRM ، می توانید محتوای شخصی سازی شده را در ایمیل های خود ، مانند نام و نام شرکت ، درج کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبین احساس می کنند که به صورت شخصی خطاب شده اند ، همه در حین ردیابی

2.بازاریابی ایمیل MailGenius

MailGenius ابزاری رایگان است که ایمیل های شما را مورد بازرسی قرار می دهد و باعث ایجاد محرک های احتمالی برای ارسال پیام شما به پوشه هرزنامه می شود. برای اطمینان از اینکه ایمیل شما به صندوق ورودی گیرنده شما می رسد می توانید یک تست تحویل را اجرا کنید.اگر ارسال و تحویل  درست باشد پوشه باز میشود ،در غیر این صورت ، باز نمی شود.مشکلات مربوط به قابلیت تحویل می تواند به شدت روی کمپین های بازاریابی ایمیل شما تأثیر بگذارد ، بنابراین مهم است که فعال باشید و یک تست را اجرا کنید تا اطمینان حاصل کنید که از بهترین شیوه ها پیروی می کتید

3.بازاریابی ایمیل Litmus

Litmus ابزاری بسیار متنوع است که از طریق آن می توانید برای تست و ردیابی ایمیل استفاده کنید. می توانید ایمیل های خود را در کلاینت های وب سنتی و همچنین دستگاه های موبایل محبوب مانند Android ، Apple و Windows تست کنید.از Litmus برای آزمایش ارائه استفاده کنید و مطمئن شوید که خلاقیت شما برای هر دستگاه خاص بهینه شده است. شما می توانید بیش از 40 مشتری و دستگاه را با با یک کلیک ساده آزمایش کنید ، Litmus می تواند یک ایمیل آزمایشی را به یک آدرس تولید کند تا بتوانید آن را به ESP خود ارسال کنید. در عرض چند دقیقه می خواهید مرورگرها ، ISP ها و دستگاه های مورد نظر را مشاهده کنید.آیا می خواهید خط پیوند خود را تست کنید؟ ایمیل را از طریق آزمایش صفحه فرود قرار دهید و در عرض چند دقیقه ، می خواهید از آن ایمیل با نتایج کامل برای هر پیوند ، دریافت کنید. گزارش ردیابی ESP پیکسل ردیابی را در ایمیل شما درج می کند و شما می توانید اطلاعات مشترکی از قبیل چگونگی و کجا ایمیل را باز کنید ، چقدر کاربر وقت خود را صرف خواندن آن کرده است ، و اگر به صورت ارگانیک ارسال یا چاپ شده است.

4.بازاریابی ایمیل Reach Mail

از ویژگی تست پیام پیام Reach Mail استفاده کنید تا یک مقایسه معیارهای عملکرد مستقیم با تقریباً پنج کمپین ایمیل شخصی را ببینید. این ویژگی همچنین در هر ایمیل خطوط موضوعی یا محتوای مختلفی را در نظر می گیرد ، بنابراین می توانید متن بندی خط موضوع را بهینه کنید یا تعیین کنید که چگونه هر ایمیل الکترونیکی برخلاف سایرین انجام می شود.از طریق این ویژگی همچنین می توانید در مورد درصد لیست مشترکان خود که باید برای تست پیام استفاده کنید تصمیم بگیرید. پس از پایان “کارآزمایی آزمایشی” ، سیستم یک گزارش عکس فوری ایجاد می کند که نرخ های باز و کلیک را برای هر نسخه برجسته می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از بهترین عملکردها را انتخاب کنید و بقیه ایمیل را برنامه ریزی کنید.دسترسی به ایمیل همچنین به شما این امکان را می دهد تا از میان صدها قالب ایمیل انتخاب کنید یا به یکی از طراحان خود اجازه دهید تا آن را برای شما طراحی کند.ردیابی پیشرفته به شما امکان می دهد ببینید چه کسی بر روی پیوندهای شما کلیک کرده است ، چه تعداد کاربر پیام شما را ارسال کرده اند یا چه کسی امتناع کرده اند. از آنجا به بعد ، می توانید یک پیگیری ایمیل پیگیری را برای کاربران ارسال کنید که بر روی لینک های خاص چگونه کلیک کرده اند.

سخن آخر:

پیشنهاد ما به شما این است، که اگر در کسب و کار خود به دنبال، افزایش فروش به صورت تضمینی هستید، حتما از روش ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا نتایج فوق العاده آن را مشاهده کنید.برای شروع میتوانید مقالات ایمیل مارکتینگ چیست و مزایای بازاریابی ایمیلی چیست ؟ را مطالعه کنید و یا در کلاس های آموزش دیجیتال مارکتینگ اصفهان پدیده شرکت کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.