مقالات آموزشی

نکاتی برای تحلیل انواع نمونه‌های طراحی کارت ویزیت ناخن

مفید بود؟

طراحی کارت ویزیت ناخن یکی از نیازهای اساسی ناخن کار است. کارت ویزیتی که خوب طراحی شده باشد باید حس و حال حرفه و نوع فعالیت شخص را به تصویر بکشد. کارت ویزیت ناخن کار نیز باید حس و حال ناخن کارها را بیان کند به گونه‌ای هر شخصی با دیدن کارت ویزیت ناخن تا حدودی با شغل طراحی ناخن آشنایی پیدا کند. در این صورت است که کارت ویزیت همه را به سمت خود جذب می‌کند و تاثیر واقعی خود را روی کسب و کار ناخن کار می‌گذارد.

طراحی کارت ویزیت ناخن باید بر اساس روحیه و شخصیت ناخن کار باشد. یعنی همه افراد با دیدن کارت ویزیت به نوعی با شخصیت و روحیه فرد ناخن کار آشنا شوند. کارت ویزیت شما باید برای شخص شما طراحی شود تا بهترین تاثیر را بگذارد. وگرنه طرح کارت ویزیت ناخن لایه باز در برخی از سایت‌ها مانند pinterest وجود دارد که با وجود زیبایی می‌تواند تاثیر واقعی را روی افراد مختلف نگذارد.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که کار طراحی کارت ویزیت خود را به دست طراحی حرفه‌ای بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید. طراحی کارت ویزیت ناخن می‌تواند تاثیر شگفتی روی کسب و کار شما به عنوان  یک ناخن  کار داشته باشد. البته کارت ویزیت نباید فقط برای معرفی شما به افراد مختلف طراحی شود و نوع طراحی آن باید تبلیغاتی نیز باشد.

بیشتر بخوانید:

طراحی کارت ویزیت ناخن کار به چه صورتی است؟

 در حقیقت کارت ویزیت شما مشخصه اطلاعاتی شما است که این اطلاعات می‌تواند افراد مختلف را به سمت کارت ویزیت جذب کندو به نوعی وظیفه تبلیغ شما را به عهده بگیرد. اگر کارت ویزیت ناخن شما به این صورت طراحی شود باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان می‌شود. در واقع کارت ویزیتی حرفه‌ای است که در همان ثانیه‌های اولیه افراد را به  خود جذب کند. در ادامه نکات طراحی کارت ویزیت برای ناخن را شرح می‌دهیم.

نکات طراحی کارت ویزیت ناخن:

1. در طراحی کارت ویزیت ناخن باید به طرح و شکل آن توجه زیادی کنید.

طرح و شکل کارت ویزیت باید بر اساس شغل و  حرفه شما که ناخن کاری انتخاب شود. اگر شما می‌خواهید کارت ویزیت خود را با شکلی خاص طراحی کنید، باید به هماهنگی بین طرح و کارتان توجه زیادی کنید. طرح کارت ویزیت لاک ناخن یکی از طرح‌های مناسب برای این نوع کارت ویزیت‌ها است.

2. رنگ کارت ویزیت نیز یکی از نکات اصلی و تعیین‌کننده برای کارت ویزیت است.

برخی از افراد رنگ‌های خاصی برای حرفه خود انتخاب می‌کنند و آن رنگ را برای دیزاین کارت ویزیت و یا دیزاین‌های داخلی خود استفاده می‌کنند. رنگ کارت ویزیت ناخن باید به گونه‌ای باشد که افراد را به خود جذب کند. رنگ صورتی پاستیلی برای بیشتر خانم‌ها جذاب است.

3. استفاده از تصاویر مناسب در کارت ویزیت آن را تا حد زیادی جذاب می‌کند.

تصاویری که در کارت ویزیت طراحی ناخن استفاده می‌شود باید با این حرفه هم‌خوانی داشته باشد. سعی کنید از عکس‌هایی استفاده کنید که برای همه جذاب باشد. عکس برای کارت ویزیت طراحی ناخن می‌تواند تصاویر انواع لاک، قلمو، انگشتان و غیره باشد.

4. برای جذاب‌تر شدن کارت ویزیت می‌توانید از جنس‌های خاصی استفاده کنید.

در طراحی کارت ویزیت ناخن برای جذاب‌تر شدن کارت ویزیت می‌توانید از جنس‌های خاصی استفاده کنید. مثلا استفاده از جنس‌هایی مانند مخمل، شیشه‌ای، مقوا با ضخامت زیاد و غیره گزینه‌های بسیار خوبی هستند. سعی کنید جنسی که استفاده می‌کنید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

5. سعی کنید تمام اطلاعات و متن کارت ویزیت با فونتی خوانا نوشته شود.

هم‌چنین از جملاتی که فهم سختی دارند در کارت ویزیت خود استفاده نکنید. حتما از جملاتی استفاده کنید که قابل فهم و جذاب باشند و در زمینه کاری که انجام می‌دهید مثلا طراحی ناخن توضیحاتی بدهد. البته نوشته شما باید در کنار حجم بالایی از اطلاعاتی که در خود جای داده بسیار کوتاه و مختصر باشد. در این صورت است که کارت ویزیت شما در همان نگاه اول مخاطب را به خود جذب می‌کند و تاثیر واقعی خود را روی کسب و کار شما می‌گذارد.

ادامه نکات طراحی کارت ویزیت ناخن:

  • اطلاعات کامل در پشت کارت ذکر شود:

برای طراحی کارت ویزیت ناخن بهتر است اطلاعاتی نظیر خدماتی که شما ارائه می‌هید و اطلاعات تماس شما در پشت کارت ذکر شود. این قسمت از کارت ویزیت مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده دارد و نوع طراحی آن بسیار مهم است. شما می‌توانید این قسمت را برای وقت‌دهی و اطلاعات تماس خود اختصاص دهید. در این صورت کارایی و جذابیت کارت ویزیت خود را تا حد زیادی بالا می‌برید.

  • سعی کنید راه‌های ارتباطی با خود را گسترش دهید.

هر چقدر تعداد این راه‌ها زیاد باشد برای مخاطب جذاب‌تر می‌شوید. به طور کلی انسان‌ها دوست دارند برند مورد علاقه خود را با روش‌های مختلف دنبال کنند و شما باید این موقعیت را در اختیار مخاطب خود بدهید.

  • برای طراحی کارت ویزیت ناخن حتما از نام و نام خانوادگی خود استفاده کنید.

برای طراحی کارت ویزیت ناخن حتما از نام و نام خانوادگی خود استفاده کنید. با این حس صمیمیت و اعتماد خاصی در مخاطب خود ایجاد می‌کنید.

  • در این نوع کارت ویزیت استفاده از عکس پیشنهاد خوبی نیست.

استفاده از عکس خود در طراحی کارت ویزیت‌های رسمی درست‌تر است. اما اگر اصرار دارید که در کارت ویزیت ناخن خود حتما از عکس استفاده کنید بهتر است که کلا کارت ویزیتی رسمی طراحی کرده باشید.

  •  می‌توانید برای کسب و کار خود از دو کارت ویزیت مجزا استفاده کنید.

این کار شما را انسانی متعهد و جذاب معرفی می‌کند. هم‌چنین می‌توانید از دو کارت ویزیت با دو سبک متفاوت استفاده کنید تا جذابیت خود را بالاتر ببرید.

تحلیل نمونه‌هایی از طراحی کارت ویزیت ناخن:

در طراحی کارت ویزیت ناخن یکی از مهم‌ترین کارها دیدن نمونه‌های متفاوت است. شما با این کار با سلیقه اصلی خود آشنا می‌شوید و کارت ویزیت خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهید. در ادامه نمونه‌هایی از کارت ویزیت‌های ناخن را با هم بررسی می‌کنیم.

استفاده از لاک در طراحی کارت ویزیت ناخن یکی از بهترین انتخاب‌ها است:

 شما می‌توانید از طرح‌های انیمیشنی و عکس‌های واقعی در کارت ویزیت خود استفاده کنید. همان‌طور که در بالا مشاهده می‌کنید از رنگ‌های جذاب سرخابی و قرمز روی زمینه سفید استفاده شده این کار جذابیت این دو رنگ را بیش‌تر می‌کند. در کارت ویزیت اول از طرح‌هایی مانند سوهان و براش را استفاده شده است که در کل این کارت ویزیت را جذاب‌تر کرده است.

در طراحی کارت ویزیت ناخن بالا از رنگ‌های پاستیلی آبی و صورتی در کنار رنگ طلایی استفاده شده است. در قسمت جلویی کارت فقط اسم فرد نوشته شده است و در پشت کارت اطلاعات تماس فرد ذکر شده است. استفاده از طرح ستاره و لاک در کنار هم باعث شده کارت ویزیت جذاب‌تر شود.

طراحی کارت ویزیت ناخن که در بالا مشاهده می‌کنید با طرح جالبی است. در این طرح از عدد 5 و 10 به نشانه تعداد انگشتان استفاده شده است. این طرح برای کارت ویزیت گزینه بسیار خوبی است و کارت ویزیت طراحی ناخن شما را شیک و جالب می‌کند. فونتی که در کارت ویزیت اول استفاده شده است فونت کلاسیک و جذابی است.

 این در حالی است که در کارت ویزیت پایین از فونت نرم‌تری استفاده شده است. این موضوع نشان می‌دهد که در این نوع کارت ویزیت‌ها می‌توانید از فونت‌های مختلفی استفاده کنید. نکته دیگری که در هر دو کارت ویزیت به چشم می‌خورد میزان تخفیف و یا off هر دو ناخن کار است. این موضوع جذابیت کارت ویزیت را برای افراد مختلف بالاتر برده است و افراد مختلف را به ناخن کاشتن پیش این ناخن کار تشویق می‌کند.

در طراحی کارت ویزیت ناخن بالا از طرح جالبی استفاده شده است. رنگ‌هایی که در این کارت ویزیت نیز به کار رفته است جذاب و زیبا هستند. مهم‌ترین نکته‌ای که در این کارت ویزیت به چشم می‌خورد قسمت پشت کارت است که به وقت‌دهی اختصاص پیدا کرده است. با این کار افراد دیگر نگران فراموش کردن وقت ترمیم ناخن خود نیستند. در قسمت جلوی کارت نیز اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی نوشته شده است.

تشخیص طراحی کارت ویزیت ناخن عالی:

طراحی کارت ویزیت ناخن همان‌طور که مشخص است کار حرفه‌ای و سختی است. برای همین تشخیص این که کارت ویزیت شما به درستی طراحی شده کار دشواری است. برای این منظور یک راه حل این است که کارت ویزیت خود را در یک قاب از انواع کارت ویزیت‌هایی که به نظرتان جذاب هستند متصل کنید. اگر کارت ویزیت خود در انبوهی از کارت ویزیت‌هایی که دوست دارید نظرتان را جلب کرد در این صورت مشخص است که کار طراحی آن به درستی انجام شده است.

اما اگر کارت ویزیت طراحی شده نظر شما را جلب نکرد یعنی کار طراحی به خوبی انجام نشده است. راه حل دیگر توجه به حرکات و حرف‌های افراد مختلف در هنگام ارائه کارت ویزیت شما است. اگر افراد بعد از دیدن کارت ویزیت به آن خیره شدند یا حرف‌هایی درباره زیبایی کارت ویزیت شما گفتند در این صورت باید بدانید که طراحی کارت ویزیت شما عالی است.

طراحی کارت ویزیت ناخن توسط رایا مارکتینگ:

طراحی کارت ویزیت ناخن باید توسط طراحی حرفه‌ای و با تجربه انجام شود تا بهترین تاثیر را داشته باشد. تیم رایا مارکتینگ یکی از حرفه‌ای ترین تیم طراحان کارت ویزیت است که در ایران مشغول به کار هستند و شما با خیال راحت می‌توانید کار دیزاین کارت ویزیت خود را به آن‌ها بسپارید. رایا مارکتینگ با کم‌ترین هزینه بهترین طراحی را برای کارت ویزیت شما انجام می‌دهد و خدمات بسیار خوبی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. برای مشاهده هزینه طراحی کارت ویزیت به منوی هزینه و زمان مراجعه کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.