مقالات آموزشی

نکاتی در خصوص تفاوت رپورتاژ با بک لینک به صورت کامل

مفید بود؟

فرق رپورتاژ با بک لینک را به صورت کامل توضیح دهید ؟ 

زندگی امروزه بشر بسیار متفاوت است حتی نسبت به چند سال ‌قبل نیز بسیار تغییر کرده است . این تغییرات بخش‌های بسیاری از زندگی بشر را تحت تاثیر خود دارد این تغییرات بسیار هستند چند نمونه برای معرفی برای شما می‌آوریم . اختراع گوشی‌های هوشمند و اختراع اینترنت و فضای مجازی و … هستند .

با اختراع گوشی‌های هوشمند مردم به راحتی توانستند در هر جایی از دنیا در هر زمانی که هستند با کسانی که دوست دارد تماس تصویری برقرار کنند و حتی به راحتی تمام کارهای بانکی و … خود را انجام دهند . با اختراع اینترنت و فضای مجازی زندگی انسان تحول بسیاری پیدا کرد زیرا که اینترنت و فضای مجازی باعث ایجاد شغل‌های بسیار زیاد برای مردم انجام دادن تحقیقات بسیار به راحتی در خانه خود و انجام خریدهایی که بعضی از مردم به علت تایم کاری بالا و یا مشکلات دیگر نمی‌توانستند محصولات خود را به راحتی خریداری نمایند اما با وجود اینترنت و فضای مجازی به راحتی هر کالایی را که دوست دارند  با تمام تنوعی که دارد می‌توانند ببینند و خریداری نمایند و فروشندگان کالا و صاحبان برند با استفاده از فضای مجازی به راحتی می‌توانند تمام محصولات خود را با ویژگی هایی که دارد به مخاطب نشان داده و فروش بالایی را تجربه نمایند اما این فروش بالا و خرید کالاها توسط مردم نیاز به معرفی محصولات دارد معرفی هم با استفاده از تبلیغات انجام می‌شود .

تبلیغات انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و شما بر اساس شرایط رپورتاژ و سلیقه‌ی خود می‌توانید انتخاب نمایید اما ما در این اینجا می‌خواهیم یکی از بهترین روش‌های تبلیغات که امروزه بسیار در بین مورد مورد استقبال قرار گرفته است را نام ببریم این روش تبلیغاتی رپورتاژ آگهی نام دارد که ما می‌خواهیم به صورت کامل در مورد مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی و بک لینک چیست و فرق رپورتاژ با بک لینک  صحبت کنیم پس با ما تا آخر همراه باشید .

رپورتاژ آگهی چیست ؟

رپورتاژ آگهی نوعی از گزارش است که در قالب خبر به صورت کاملا بی‌طرفانه‎ای نوشته می‌شود تا ذهن مخاطب را درگیر محصول و یا برند نماید . در نوشتن رپورتاژ آگهی اغراقی صورت نمی‌گیرد هم مزایا و هم معایب محصول و برند برای مخاطب گفته می‌شود تا اعتماد مخاطب را جلب نماید .

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

این روش تبلیغاتی مزایای بسیاری دارد اما ما در اینجا چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این روش را برای شما توضیح می‌دهیم .
مزیت اول رپورتاژ آگهی هزینه‌ی انجام کار است چرا که هزینه‌ی رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است و به گونه‌ای است که همه‌ی کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده نمایند. مریت دوم رپورتاژ اگهی زمان انجام کار است به طوری که در این روش تبلیغاتی زمان کمی برای این کار استفاده می‌شود و به راحتی در زمان کلی صرفه جویی می‌شود . مزیت سوم رپورتاژ آگهی دائمی بودن است به این گونه که در این روش تبلیغاتی در بیشتر سایت‌ها زمانی که شما آگهی خود را منتشر می‌نمایید به صورت همیشگی باقی می‌ماند و برای شما جذب مخاطب انجام می‌دهد . مزیت چهارم رپورتاژ آگهی بهبود سئو سایت است به این گونه که استفاده از این روش تبلیغاتی باعث بهبود سئو سایت و محبوبیت سایت شما در نظر گوگل می‌شود .

سایت‌های رپورتاژ آگهی 

سایت‌هایی بسیاری وجود دارند که رپورتاژ آگهی را می‌فروشند مانند سایت : رایا مارکتینگ و سایت ویرلن و … که شما می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و از ان‌ها رپورتاژ آگهی خریداری نمایید حتی بعضی سایت‌ها مانند سایت رایا مارکتینگ محتوای رپورتاژ آگهی شما را نیز به صورت رایگان می‌نویسد .

بک لینک 

بک لینک چیست ؟ بک لینک در واقع لینک‌های ورودی مخاطبان از سایت‌های دیگر به سایت شما هستند به گونه‌ای طراحی می‌شوند که با کلیک کردن بر روی آن مخاطب را مستقیم به سایت شما راهنمایی کند . در گذشته بک لینک‌ها بسیار اهمیت داشتند حتی به صورتی که در ارزیابی سایت‌ها نیز از آن استفاده می‌کردند اما امروزه از چیزهای دیگر استفاده می‌شود .

فرق رپورتاژ با بک لینک 

در این بخش می‌خواهیم در مورد فرق رپورتاژ با بک لینک صحبت کنیم در قسمت بالا هر کدام را به صورت جداگانه توضیح دادیم که چه چیزی هستند در اینجا فرق میان این دو را شرح می‌دهیم .
امروزه همه‌ی سایت‌ها می‌خواهند بیشترین جذب مخاطب و بیشترین درآمد و فروش را داشته باشند همان گونه که گفتیم این کار میسر نیست مگر استفاده از تبلیغات و بالا بردن تعداد مرورگر گوگل سایت شما که باعث ایجاد محبوبیت شما در گوگل شده و این محبوبیت در گوگل برای شما به معنای راه‌یابی به صفحه اول گوگل و قرار گرفتن سایت شما در بین 5 سایت برتر اول در نظر گوگل است .

برای به دست آوردن چیزهایی که نام برده شد شما از رپورتاژ و بک لینک برای بهبود سئو سایت خود می‌توانید استفاده کنید اما در این میان فرق رپورتاژ و بک لینک وجود دارد اولین فرق رپورتاژ با بک لینک زمان است زمانی که شما از بک لینک استفاده می‌کنید به شما اعلام می‌شود که بک لینکی که خریداری نمودید محدودیت زمانی دارد که اخرین مقدار زمانی ان یک ساله است و به صورت محدود برای شما مخاطب جذب می‌نماید اما همان طور که در مزایای رپورتاژ آگهی اعلام کردیم در بیشتر سایت‌ها به صورت دائمی باقی می‌ماند و جذب مخاطب همیشگی دارد .

دومین فرق رپورتاژ با بک لینک، تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ است به این صورت است که وقتی شما می‌خواهید بک لینک خریداری نمایید به علت این که محدودیت زمانی دارد و به صورت موقت عمل می‌کند برای عملکرد خوب باید چندین بار خریداری نمایید اما در روش رپورتاژ آگهی این جور نیست همان طور که در مزایای استفاده از این روش گفتیم هم به صورت دائمی است و هم هزینه‌ای کاملا مناسب دارد و نیازی نیست برای این که به خواسته‌های خود که در بالا اعلام کردیم چندین بار رپورتاژ آگهی خریداری نمایید .

نتیجه گیری 

در زندگی امروزه گوشی‌های هوشمند و اینترنت و فضای مجازی نقش مهمی را ایفا می‌کند مانند : خرید کردن و انجام کارهای بانکی و شغل‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد و حتی فروش محصولات و معرفی برند خود به مردم تمام جهان است که این کار با استفاده از تبلیغات انجام می‌شود تبلیغات انواع بسیار متفاوتی دارد که ما در این محتوا در  مورد رپورتاژ آگهی و مزایای استفاده از آن و سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی می‌فروشند و بک لینک چیست و فرق رپورتاژ با بک لینک را نیز به صورت روان و ساده توضیح دادیم . امیدواریم که این متن برای شما مفید بوده باشد .

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.