مقالات آموزشی

چه اصولی در طراحی وب سایت وجود دارد؟

مفید بود؟

شما همواره باید برای طراحی وب سایت خود یک چهارچوب و اصول را رعایت نمایید. رعایت این قوانین و استفاده از تجارب دیگران در طراحی وب سایت موجب می شود که شما به جایگاه بهتر و بالاترین در دنیای دیجیتال دست یابید. این امر همچنین اعتبار شما را، چه به عنوان یک طراح وب سایت و چه به عنوان یک صاحب کمپانی بالا می برد. در اینجا به دو مورد بسیار ساده اما کارآمد اشاره خواهیم کرد.

ابتدا اینکه شما باید این امکان را برای مخاطبین و بینندگان وب سایت خود در نظر بگیرید که محتوای وب سایت شما را به اشتراک گذارند. این امر می تواند بسیار ساده و واضح باشد، اما رعایت نکردن آن ممکن است امتیازات بسیاری را از شما بگیرد. اطمینان حاصل کنید که مخاطبین می توانند به راحتی مطالب شما را در شبکه های اجتماعی گوناگون به اشتراک گذارند. همچنین از ان ها به سادگی درخواست کنید و آنان را تشویق به این کار نمایید. این شیوه از بازاریابی شبکه ای اجتماعی می تواند باری را از دوش شما و کمپانیتان بردارد و وب سایت شما به راحتی به کاربران جدید معرفی شود.

دکمه های اشتراک گذاری بسیار ساده دیده می شوند و کار با ان ها راحت است. افراد بسیار زیادی هستند که  تمایل دارند مطالب مختلف را به اشترک گذارند، در صورتی که این امکان به سادگی برایشان فراهم باشد، احتمال بسیار قوی تری وجود دارد که مطالب را هرچه سریع تر شریک شوند.

دوم انکه شما باید به کمک طراحی وب سایت خود برای برند و کمپانیتان اعتبار تهیه کنید. طراحی شما باید به گونه ای باشد که اطمینان و اعتماد بیننده را جلب کند. این اعتماد سازی در وب سایت موجب می شود که فرد شما را برای انجام تجارت خود در نظر بگیرد. المان هایی مانند زنگ و تایپوگرافی می تواند اعتماد به وجود آورد. در صورتی که در انتخاب این موارد شک دارید، سعی کنید به دنبال انتخاب های سنتی باشید، به ویژه اگر وب سایت شما از جمله وب سایت های تجارت آنلاین می باشد.

از دیگر المان هایی که در اعتماد سازی به شما کمک می کنند می توان به درج نظرات و تمجیدهای مشتریان، ارائه تعدادی از لینک های رسانه اجتماعی، استفاده از تصاویر حقیقی کمپانی و خلق طراحی وب سایت منحصر به فرد همان کمپانی اشاره کرد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.