مقالات آموزشی

طرح بنر پوشاک زنانه با خلاقیت بالا

مفید بود؟

متن اندک در بنر زیر بسیار گویاست، و سبب جلب توجه مخاطب می‌شود. المان‌هایی که در بنر زیرآمده است بسیار ساده انتخاب شده و دارای فرمت یکسانی است. رنگ غالب در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر رنگ قهوه‌ای است. قهوه‌ای مادر طبیعت است، این رنگ آرامش، تجمل و سنتی است که طی دهه‌ها و صدها سال این مسئله ثابت شده است. ارتباط بین رنگ قهوه‌ای و خاکی، “کثیف” ممکن است به شخصیت برند آسیب برساند، اما همچنین برند را به عنوان یک نام ثابت نشان می‌دهد که دارای تخصص خود در تاریخ طولانی است. رنگ خاکی، ساده و صادقانه، اما همچنین کلاسیک، اصیل و سخت و قابل تکثیر است، برندی که رنگ قهوه‌ای را در  مورد استفاده قرار می‌دهد، یک تاریخ ثابت شده از سنت را معرفی می‌کند.

برندهای شناخته شده تفاوت‌های رنگی قهوه‌ای را درست مانند Louis Vuitton یا UPS در تبلیغات خود استفاده می‌کنند. با بیش از 100 سال سابقه برای هر دو برند تجاری (UPS در سال 1907 در 28 آگوست و LV در 1854 تاسیس شد)، هر دو برند از موقعیت بالایی برخوردار هستند هم به عنوان برندهای سنتی، لوکس اما نوآور. تبلیغات بنری آنها که در سراسر وب یافت می‌شود، این را ثابت می‌کند. ارائه میزان درصد تخفیف ارائه شده برای مخاطب جذاب است. راه ارتباطی درج شده در بنر واضح نیست همچنین آرم و لوگوی شرکت در بنر درج نگردیده است. از رنگ خاکستری به عنوان رنگ متضاد در برابر تصویر درج شده در بنر استفاده شده که گزینه مناسبی است. از سه فونت متفاوت با یک رنگ در طراحی بنر پوشاک زنانه استفاده شده که سبب جلب توجه در بیننده می‌شود.

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ آبی برای بک‌گراند استفاده است که تناسب زیبایی با بنر درج شده دارد، اما بهتر بود از رنگ متضادی با تصویر درج شده برای بنر برای پس‌زمینه استفاده می شد. میزان تخفیف به عنوان برانگیزنده‌ای قوی در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر آمده است و با فونت بزرگ‌تری درج گردیده تا توسط بیننده جلب توجه نماید. (بیشتر بخوانید: هزینه طراحی بنر)

یک بنر باید همیشه خوب بنظر برسد

جالب‌ترین نکته در مورد این بنر پارچه‌ای، بافت و لطافت آنهاست. بهترین رسانه برای هر تبلیغاتی، رسانه‌ای است که برای هر مشاغل بهترین نتیجه را داشته باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که بنر همیشه خوب به نظر می‌رسد و از این رو باید زیرنویس کاملاً مشخص داشته باشد که حتی از فاصله دور نیز به راحتی خوانده شود که در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر رعایت نشده است. در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر دارای آرم و تصاویر به درستی و در جای خود است. ممکن است چندین خط متن فرعی خوب به نظر نرسد، اما اگر یکی داشته باشید و یکی از آنها واضح باشد، مطمئناً برجسته خواهد بود و همچنین برای افرادی که حتی آن را از فاصله دور مشاهده می‌کنند، بسیار زیبا خواهد بود. دکمه فراخوان اقدام به عمل در انتهای بنر درج گردیده است اما بنر فاقد راه برقراری تماس می‌باشد. همچنین اینکه این پوشاک در چه فصلی مورد استفاده است بر روی بنر به آن اشاره گردیده است.

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ نارنجی -سفید برای پس‌زمینه استفاده شده است.

رنگ نارنجی مخاطبان را به خلاقیت و اشتیاق دعوت می‌کند

رنگ نارنجی تمایل به جوان شدن دوباره و لذت بردن از جوانی را بیدار می‌کند. دوز نارنجی بسته به هدف آن به صورت زیر استفاده می‌شود: به تنهایی روی یک بنر کامل برای جلب توجه ذهن جوان و در کنار آن سیاه، خاکستری یا سفید برای ایجاد تعادل و برجسته‌سازی.

می‌توانید ببینید که بسته به مخاطب، پیام و مارک تجاری، شرکت‌هایی مانند Fanta و Harley Davidson از رنگ نارنجی هم در لوگوی خود و هم در تبلیغات بنر خود استفاده می‌کنند. در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر راه های ارتباطی به خوبی جهت تماس با فروشنده درج گردیده است. این فروشنده کالای خود را به صورت آنلاین نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. متاسفانه نوشته‌های موجود بر روی بنر از وضوح کافی برخوردار نیست و از دور ناخواناست.

طرح بنر پوشاک زنانه

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از طرح بنر پوشاک زنانه با رنگ‌های روشن استفاده شده است. رنگ پس زمینه بنفش کمرنگ انتخاب شده است. بنفش رنگ سلطنت، تجمل، خرد، همچنین جاه طلبی، خلاقیت و جادو را القا می‌کند، کاربرد رنگ بنفش حس “هر چیزی ممکن است” را ایجاد می ‌کند. در برخورد اول با یک برند، که رنگ پالت آن را در اطراف بنفش ایجاد کرده و آن را به تبلیغات بنر خود تبدیل می‌کند، اساساً مشتریان را به کشف چیزهای خارق‌العاده در دنیای عادی و “بیشتر بودن” دعوت می‌کند. رنگ بنفش جسورانه است و “غیرممکن” را به ” ممکن است” تبدیل می‌کند و بنابراین شخصیت برند در پشت چنین رنگی باید به همان اندازه به تجمل، عظمت و رهبری مربوط باشد. از طرف دیگر، بنفش همیشه رنگ حق امتیاز بوده است، که تجسم اعتماد و نفوذ آزمایش شده است.

یکی از شرکت‌هایی که کارت‌های خود را به زیبایی در اطراف رنگ بنفش ارائه می‌کند ، FedEx است که چیزی متفاوت از خدمات حمل و نقل را در خدمات خود به ارمغان می‌آورد. سخنان آنها در تبلیغات بنر از کشف داستان‌های بلند پروازانه الهام بخش تا آگاهی از برند در مورد تخصص، افتخار، فداکاری و تلاش شرکت در کار آنها است.

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ گلبهی استفاده شده است. بسته به شدت سایه مورد استفاده، رنگ صورتی رنگ تأثیرگذاری است. هنگامی که یک برند سایه‌های صورتی پر جنب و جوش را برای طراحی بنر پوشاک زنانه خود انتخاب می‌کند، به طور خودکار انرژی جوانی به ارمغان می‌آورد و برجسته می‌شود، بیشتر به دلیل ترکیب بین رنگ سرد و چشمگیر بودن آن. شرکت‌هایی مانند T-mobile شوکی با رنگ صورتی سرخابی چشم نواز، که از آرم گرفته تا رنگ فروشگاه و تبلیغات بنر به خواننده وارد می‌کنند. در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر متن بسیار بولد و با فونت بزرگ درج شده است. تأکید بر متن با برجسته‌سازی: برای افزایش تأکید، برخی از متن‌ها یا نمادها را برجسته کنید.

به عنوان مثال برای مقادیر کمی از متن که می‌خواهید روی آن تأکید کنید، از رنگ‌هایی با کنتراست بالا استفاده کنید – یعنی رنگی با رنگ بالا در زمینه تاریک یا روشن یا رنگ تیره در زمینه روشن یا رنگی پر رنگ برگزینید. راه ارتباطی در انتهای بنر درج شده است.

 

بنر تبلیغاتی پوشاک زنانه

در بیشتر بنر تبلیغاتی پوشاک زنانه رنگ سبز دارای جایگاه ویژه ای است. از این رنگ در  بنر لباس فروشی زنانه زیر هم در متن و نیز در پس‌زمینه استفاده شده است. سبز یک رنگ احساسی بیانگر رشد، تولد دوباره و طبیعت، شکوفایی و فراوانی است. رنگ سبز صلح آمیز و آرام است و سایه‌های عمیق آن می‌تواند به معنای ثروت و تجمل باشد.

این یک رنگ پیچیده است و هم احساس امنیت و هم فریب را ارائه می‌دهد. اما مهمتر از همه، سبز برای برندهایی که موارد تازه و طبیعی تولید می‌کنند – چه از محصولات زیستی باشد و چه در صنایع غذایی، قابل کاربرد است. در این بنر از رنگ سفید برای نگارش متن و محتوا استفاده شده است. بنرهایی با زمینه رنگی متن سیاه یا سفید در پس‌زمینه با کنتراست بالا و رنگ به طور کلی خوانایی بهتری نسبت به متن و پس‌زمینه در رنگ‌های مختلف رنگی فراهم می‌کنند.

راه دستیابی به تبلیغات راهی است که چیزهای زیادی به شما می‌آموزد و بیشتر درسی را که می‌توانید از هم ترازی محصول، برند تجاری و استراتژی‌های تبلیغات کسب کنید در تبلیغات می‌یابید. در هنگام ایجاد یک پیام جهانی پیرامون محصولات خود چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، با این وجود به شما کمک می‌کند تا درمورد آن اعتبار کسب کنید. استفاده از یک بنر در این زمینه می تواند کمک بزرگی باشد. هنگام مشاهده پیام های تصویری 70٪ از کل گیرنده‌های حسی ما در چشم ما هستند – بنابراین بهترین استفاده را از یک رنگ که بهترین شما را نشان می‌دهد داشته باشید و نتایج مورد نظر خود را برای شما به ارمغان بیاورد. در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ بنفش کبود استفاده شده است و در تصاویر از رنگ‌های سفید-مشکی و خاکی استفاده شده است. متاسفانه نوشته‌های درج شده بر روی بنر از وضوح کافی برخوردار نیست و ناخواناست. آرم یا لوگو در بنر درج نشده و شعار یا جمله‌ای که افراد را به خریدار وادارد بر روی بنر نمی‌بینید. جهت کسب آگاهی بیشتر در این زمینه مقالات رایامارکتینگ را مطالعه نمایید.

طراحی بنر بوتیک زنانه

در بنر بوتیک زنانه زیر از رنگ آبی برای پس‌زمینه استفاده شده است و نام مرکز فروش با رنگ و فونتی متفاوت و بزرگ که خوانا باشد در وسط بنر درج شده است. بنر فاقد آرم و لوگوی برند است و راه برقراری ارتباط در انتهای بنر آمده است.

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ پس‌زمینه قهوه ای استفاده شده است. همانطور که قبلا اشاره شد قهوه ای رنگی است که می توانید به آن اعتماد کنید. قهوه ای پشت شماست، قهوه ای سال‌ها در کنار شما بوده و برای سال‌های آینده نیز وجود خواهد داشت. در بازاریابی و تبلیغات این رنگ برای القاء موارد زیر مورد استفاده است:

  •  قابل اعتماد بودن
  •  سبک قدیمی
  •  خاکی
  •  مردانه
  •  طبیعی
  •  قابل اعتماد
  •  گرم

درج شعار برای مشکل‌پسندان سبب ایجاد انگیزه خرید در افراد خواهد شد. راه ارتباطی با فروشنده نیز در انتهای بنر آمده است.

دانلود طرح های رایگان بنر پوشاک زنانه

طرح لایه باز بنر پوشاک زنانه می‌تواند به افراد کمک کند تا طرح بنر مورد نظرشان را سفارشی‌سازی نمایند. در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ نارنجی استفاده شده که با رنگ سفید در تضاد متقابلی قرار دارد. رنگ‌ها به زبان صحبت می‌کنند فقط نمی‌توانند تکرار شوند. یعنی آنها در سطح عاطفی با ما ارتباط برقرار می‌کنند و بنابراین در اقناع موثرتر هستند. به گفته محققان روانشناسی رنگ، 42 درصد از مصرف کنندگان نظرات خود را در مورد وب سایت‌ها بر اساس طراحی سایت‌ها تشکیل می‌دهند و رنگ بیش از هر عامل دیگری در نظرات آنها نقش دارد. و 52 درصد از زمان، انتخاب رنگ ضعیف و سایر گزین‌ های طراحی پایین کاربران را از یک وب سایت خارج می‌کند، و دیگر هرگز برنخواهند گشت.این امر به ویژه زمانی که بنر برای سایت طراحی می‌کنید مهم است. نام برند به وضوح و با فونتی زیبا و خوانا در وسط بنر آمده است. راه برقراری ارتباط در انتهای بنر درج شده است. اما آرم و لوگو و دکمه فراخوان برای اقدام منجر به عمل در بنر زیر مشاهده نمی‌شود.

در بنر زیر نام برند، راه ارتباطی و شعار برند با فونت و رنگ و سایز قلم مناسب و متفاوت بر روی بنر درج شده است و از پس‌زمینه خاکستری در طراحی استفاده شده است. خاکستری مخفف حرفه‌ای و عملی است. ممکن است فکر کنید رنگ خاکستری خسته کننده است و در بسیاری از موارد، چنین است. اما رنگ خاکستری لازم نیست خسته کننده باشد. با یک استراتژی بازاریابی مناسب، این رنگ می‌تواند:

  •  خنثی
  •  حرفه ای
  •  کارآمد
  •  رسمی باشد

تنوع طرح تابلو مغازه پوشاک زنانه

در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر از رنگ طلایی برای پس‌زمینه استفاده شده است که با رنگ مشکی در تصویر تضاد دارد. نام برند به زیبایی در وسط بنر آمده اما بهتر بود، لوگو یا آرم شرکت تولیدکننده نیز  درج می شد. راه برقراری تماس نیز در انتها آمده است.

نام برند در طراحی بنر پوشاک زنانه زیر به دو زبان فارسی و انگلیسی آمده است. از رنگ صورتی کمرنگ در پس‌زمینه استفاده شده  و راه برقراری تماس در انتهای بنر درج شده است. بنر فاقد لوگو و کلمه ای مبنی بر فراخوان اقدام به عمل است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.