مفید بود؟

کرونا یکی از جدیدترین و خطرناک‌ترین ویروس‌های شناخته شده است که این روزها تاثیر بسیار زیادی روی کسب‌ و کارهای سنتی داشته  و سبب خانه نشین شدن اکثر افراد شده است و  خیابان های اصفهان را این روزها به طرز بی سابقه ای خلوت و سوت و کور کرده است. ،اما باید در نظر داشته باشید که در همین روزهای سخت بعضی از کسب و کارها فروش چند برابری محصولات و خدمات‌شان را تجربه کرده‌اند و آن هم با استفاده از طراحی سایت اختصاصی اصفهان ،آموزش برنامه نویسی اندروید اصفهان، آموزش مجازی اندروید اصفهان  و ساخت اپلیکیشن های اندرویدی اختصاصی اصفهان متناسب با محصولات و کسب و کارشان است.

چرا باید به آموزش مجازی اندروید اصفهان بپردازیم؟

. خانه امن ترین جا وخانه ‌نشینی ساده ترین راه حل کلیدی و آسان برای مقابله و در امان ماندن از این ویروس مرگبار برای مردم است،اما این روزها را می توان حتی مفیدتر از گذشته سپری کرد. سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که برای این مدت می توانند بهترین اتفاق باشند،استفاده مفید از اوقات فراغت و خانه نشینی می تواند حتی موجب افزایش انگیزه و خلاقیت شما باشد و شما میتوانید با آموزش مجازی اندروید اصفهان میتوانید سرگرم شوید و همچنین اگر صاحب کسب و کار هستید به طراحی اپلیکیشن برای مشاغل خود بپردازید اینگونه اوقات فراغت خود را به بهترین نحو میگذرانید و حتی کسب و کار خود را از رکود اقتصادی نجات میدهید.

همانطور که میدانید مردم بیشتر وقت آزاد خود را صرف استفاده از گوشی های همراه میکنند و امروزه با شیوع کرونا ویروس ،گوشی ها و سیستم عامل های اندرویدی بیشتر برای رفع نیازهای روزانه مورد استفاده قرار میگیرند، پس همانطور که در بالانیز ذکر کردیم بهترین فرصت برای آموزش مجازی اندروید اصفهان هم اکنون است.

آموزش مجازی اندروید اصفهان در پدیده

آموزش برنامه نویسی اندروید با محیط های برنامه نویسی متعددی مانند Android Stoudio،Basic for Android،Ecilips قابل انجام است که در حال حاضر محبوب ترین میان آن ها اندروید استودیو می باشد.اندروید استودیو که محیط برنامه نویسی تولید شده توسط خود گوگل و همچنین پیشنهاد شده آن نیز هست،از فواید زیادی برخوردار است که باعث تولید اپلیکیشنی خوب خواهد شد.

آموزش اندروید یک آموزش جامع و نیاز به گفتن نکته به نکته از ابتدا و اصولی می باشد. ما در  شرکت پدیده ی تجارت با تجربه ای بالغ بر یک دهه و همچنین سابقه ی رسمی در زمینه تجارت الکترونیک آماده ارائه آموزش مجازی اندروید اصفهان به شما بصورت کاربردی و باضمانت می باشیم تا هم بتوانیم اوقات خوش و مفیدی را برای شما عزیزان ایجاد کنیم و کمک  و همراهی هم برای صاحبان مشاغل برای مقابله با این وضع اقتصادی و ویروس کرونا باشیم

مراحل آموزش برنامه نویسی سیستم عامل اندروید 

1.آشنایی با مفاهیم برنامه نویسی جاوا

2.شروع کار با اندروید استودیو

3.آشنایی کار با گوگل مپ

4.آشنایی با ساخت یک اپ فروشگاه اینترنتی

5.آموزش کار با نوتیفیکیشن

با ما همراه شوید وبا مشوران ما تماس بگیرید و آموزش مجازی اندروید اصفهان را به صورت اسکایپی با ما تجربه کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.