مقالات آموزشی

چطور مشتریان خود را راضی نگه داریم؟

شتریان خود را راضی نگه دارید

به منظور انکه بتوانید در راه طراحی سایت موفق باشید، یکی از مهم ترین موارد راضی نگه داشتن مشتریان خود می باشد. در صورتی که مشتری شما از کار شما رضایت داشته باشد، در صورتی که اطرافیان او نیازمند یک طراح خوب سایت باشند، وی مسلماً شما را به ایشان معرفی خواهد کرد. بنابراین کار شما همواره رو به پیشرفت خواهد بود. برای کسب رضایت مشتری موارد وجود دارد که تمایل داریم ان ها را با شما در میان گذاریم:
برای نشان دادن نمونه های کاری خود از pinterest استفاده نمایید. همیشه به خاطر داشته باشید که مشتریان شما دوست دارند نمونه های مختلف کاری را مشاهده نمایند. این امر کمک می کند تا انها المان های محبوب خود را ساده تر و سریع تر در کنار هم جمع نمایند و به این نتیجه دست یابند که دقیقاً چه می خواهند.
شما باید از همان ابتدا مشتری خود را در کار درگیر نمایید. همیشه به خاطر داشته باشید که آنها تجارت خود را بهتر از هر فرد دیگر می شناسند و شما نیز تنها به کمک این دانش و آگاهی قادر به ساخت یک سایت موفق برای ایشان خواهید بود.
تمرکز خود را بر روی prototype قرار دهید. شما می توانید به کمک ابزار prototype نسخه های اولیه طراحی های خود را به مشتری در کوتاه ترین زمان ارائه دهید. این نمونه می تواند هم بسیار ساده باشد و هم بسیار پیچیده و دقیق. پیش از انکه کار خود را با فتوشاپ شروع کنید در رابطه با این نسخه ها با مشتری خود صحبت کنید و چهارچوب کلی طرح خود را مشخص سازید. این امر موجب می شود تا وقت و انرژی زیادی را صرفه جویی نمایید.
Webone تیم کاملی از طراحان وب باتجربه دارد که تمام دوران کاری خود را صرف طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی کرده اند. عملکرد فوق العاده و برجسته آنان با مشتریان، باعث شده هر کسب و کاری که برای طراحی سایت جدید به ما مراجعه کرده به نتایج درخشانی برسد. حالا، ما قصد داریم به شما هم برای رسیدن به چنین نتایجی کمک کنیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.