مقالات آموزشی

چه روش هایی در مورد ساخت وب سایت وجود دارد؟

مفید بود؟

طراحى شامل خلاقیت، تجسم فکرى و مهارت هاى ذاتى است. چرا که یک وب سایت با یک طراحى خوب میتواند به یک ابزار بازاریابى مهم در تجارت و کسب و کار شما تبدیل شود.

روش هاى مورد استفاده در ساخت وب سایت

طراحى شامل خلاقیت، تجسم فکرى و مهارت هاى ذاتى است. چرا که یک وب سایت با یک طراحى خوب میتواند به یک ابزار بازاریابى مهم در تجارت و کسب و کار شما تبدیل شود.

یک وب سایت جذاب ، هویتى خاص به تجارت شما مى بخشد که شما را از سایر رقیبانتان متمایز میکند و اینگونه شما براى افرادى که از طریق وب سایت با شما ارتباط برقرار کرده اند، شناخته مى شوید .

طراحى وب سایت، ساخت ابزارى براى ارائه شخصیت شماست. صفحات وب با استفاده از زبان هاى برنامه نویسى چون HTML و CSSً و سایر زبان هاى برنامه نویسى و نیز تصاویر و ویدئوها طراحى مى شوند. فراموش نکنید که یک وب سایت ، مجموعه اى از اطلاعات متنى و تصویرى است.

میتوان گفت طراحى وب سایت، طراحى چندین صفحه است که با هم یک وب سایت را تشکیل مى دهند. خدمات طراحى وب سایت شامل چند بخش است.

طراحى وب سایت به کلى به دو دسته تقسیم میشود:

-طراحى وب سایت استاتیک

اگر میخواهید اطلاعات عمومى درباره تجارت خود بر روى وب قرار بدهید، وب سایت هاى استاتیک یک نقطه شروع عالى هستند. وب سایت استاتیک ساده ترین شیوه براى نمایش و ارائه آنلاین محصول و خدمات مرتبط با کسب و کارتان است.

یک وب سایت استاتیک خوب، تصویر مشترکى از تجارت آنلاین شما ایجاد میکند.

این نوع طراحى ، ساده ترین نوع راه اندازى وب سایت است. ولیکن ایجاد تغییرات در وب سایت هاى استاتیک، مستلزم داشتن دانش برنامه نویسى است.

وب سایت استاتیک، مقرون به صرفه ترین نوع داشتن وب سایت است. این نوع وب سایت ها ، نیازمند مهارت برنامه نویسى تحت وب و نیز تجسم است.قالبى از یک وب که محتوا و تصاویر مرتبط با محصول و خدماتتان مى بایست بسیار قوى و خاص باشد که بتوانز مشترى ها را جذب کند.

در این نوع وب سایت، محتوا تنها تویط ارتقادهنده وب قابل تغییر خواهد بود.

وب سایت استاتیک ، بیشتر شبیه به یک بروشور و یا کاتالوگ آنلاین است.

این نوع طراحى معمولاً  مورد استفاده شرکت هایى  است که خدمات، محصولات و کالاى خود را معرفى مى کنند و فقط اطلاعات تماس خود را در اختیار مشترى یا همان بازدیدکننده قرار مى دهند.

-وب سایت داینامیک

در سالهاى اخیر با ظهور فناورى و تکنولوژى هاى جدید، نحوه ارتباط با جهان تغییرات زیادى کرده است. در حال حاضر انتظارات زیادى در مصرف کننده پدید آمده است که موجب شده وب سایت شرکت ها از استاتیک به داینامیک تغییر کنند.

یک وب سایت داینامیک همانطور که از نامش پیداست ، ویژگى هاى متنوع و جذابى دارد که آن را پویا کرده و بطور مدارم به روز رسانى مى شود .

وب سایت داینامیک، تجربه آنلاین تازه اى با هر بازدید ایجاد مى کند.

امروزه شرکت ها ترجیح مى دهند وب سایتى داینامیک داشته باشند . وب سایتى که در بازدید اول، جذاب و چشمگیر باشد.

این وب سایت ها هستند که مى توانند حس کنجکاوى و علاقمندى مشترى را به سوى خودشان نگه دارند.

بر خلاف طراحى ول سایت استاتیک، وب سایت هاى داینامیک مى توانند تنها یک صفحه داشته باشند که شما مى توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را از پایگاه داده خود در آن وارد کنید.در حال حاضر وب سایت هاى داینامیک به علت ویژگى هاى تاثیرگذارشان نسبت به وب سایر استاتیک ارجح هستند.

این سایت ها بسیار شفاف و واضح مى باشند که براحتى در یک ناحیه وسیع مى توان با آن ها بازار را به دست گرفت.

برخى از مزیت هاى سایت داینامیک بشرح زیر است:

-افزودن و مدیریت محتوا، اطلاعات، ویدئوها و سایر که بزون نیاز به وب مستر قابل اجراست.

-اضافه کردن صفخات وب به وب سایت

-سهولت در مدیریت سایت

مدیر سایت میتواند بازدیدکنندگان را به بهترین شکل مدیریت کند و ماندن آنها را در سایت به مدت طولانى، مدیریت کند.

-طراحى وب سایت داینامیک، مورد پسند کاربر (بازدیدکننده) است .

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.