مقالات آموزشی

برای بازاریابیان محتوا باید به چه مواردی تمرکز کنند؟

مفید بود؟

در این مقاله در باره تجربه کاربر صحبت شده است.

دست یابی به مشتریان از طریق محتوای آنلاین روش کاملاً جدید  برای تبلیغات و ساختن بازار برای برند ها است.  مشکل اساسی این جا است که هیچ تعریف درستی از بازاریابی محتوا وجود ندارد و در حالی که بسیاری از افراد، برند ها و بازاریابان بر سر  معنی عبارت مورد نظر بحث می کنند، این حقیقت را فراموش میکنند که باید بر روی تجربه کار بر تمرکز کرد و بهتر است به جای تولید میلیون ها مطلب که کاربر علاقه ای به آن ها ندارد، یک  مطلب بنویسند که کاربر دوست داشته باشد.

سوالی که شرکت های تبلیغاتی و برند ها به جای ” چگونه از این موقعیت جدید برای سود بیشتر استفاده کنیم؟ ” باید از خود بپرسند این است که ” ما پطور باید از این تکنولوژی به منظور ارائه هر چه بهتر تجربه کاربر استفاده کنیم؟ “

نکته این جا است که با گسترش روز افزون استفاده از موبایل، نیاز زیادی برای پر کردن جا های خالی در این بازاریابی است. بحث در حقیقت باید بر سر تجربه کاربر، وکالت برند و ابتکار باشد و در عین حال تا جایی که بشود باید مطلب در وب سایت قرار داد.

قسمت خوب این است که بازاریابی محتوا این فرصت را برای بازاریابین فراهم می آورد تا ایده های با ارزش خود را به چالش بکشند و یک پل مستحکم بین برند و مشتریان بسازند. گاهی اوقات این ارتباط طوری شکل می گیرد که هر شرکتی حاضر است پول زیادی را برای ساخت آن خرج کند. این دیگر به بازاریاب بستگی دارد تا از این فرصت و تکنولوژی جدید برای دریافت منفعت هر چه بیشتر چطور استفاده کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.