مقالات آموزشی

۹ مورد کلیدی که در زمان انتخاب نام اینستاگرام تان

اگر از قبل، حساب اینستاگرامی دارید، می توانید نگاهی به چند پاراگراف اول بیندازید؛ اما بخش بعدی را که در مورد انتخاب نام اینستاگرامی بحث کرده ام، دقیق بخوانید.

ایجاد حساب اینستاگرام، خیلی راحت است و نباید بیش از چند دقیقه وقت تان را بگیرد.

برنامه را روی تلفن همراهتان دانلود و آن را باز می کنید.

در صفحه اصلی، گزینه ای برای ورود با آی دی فیسبوک یا استفاده از آدرس ایمیل تان دارید.

ساختن اکانت اینستاگرام بسیار ساده است. بسیاری از اطلاعات و مشخصات را بعدا هم می توانید ویرایش کنید.

فهرست مطلب

  • نام: مردم صفحه اینستاگرام تان را به این نام صدا می کنند
  • ۹ مورد کلیدی که در زمان انتخاب نام اینستاگرام تان باید آنها را در نظر داشته باشید
    • تلفظ
    • منحصربفرد
    • نقطه ها و یا زیر خط ها (آندرلاین)
    • بلندا
    • جنسیت / نژاد / مذهب
    • اسامی پرطرفدار
    • مربوط بودن
    • شبیه به وب سایت تان
    • امن در چندین پلتفرم

نام: مردم صفحه اینستاگرام تان را به این نام صدا می کنند

اسمی که برای صفحه اینستاگرام تان انتخاب می کنید، قطعا خیلی مهم است.

نام اینستاگرام شما شبیه به اسم دامنه وب سایت ها در این روزهاست.

وقتی مردم دنبال شما می گردند، اسمتان باید قابل شناسایی باشد و به سرعت ظاهر شود.

نامی که استادانه انتخاب شود، بخش قابل توجهی از موفقیت شما را در اینستاگرام تضمین خواهد کرد.

مردم باید نام تان را بخوانند و بلافاصله، نظر مثبتی درباره چیستی برند شما داشته باشند؛ مگر این که همین حالا هم یکی از برندهای مشهور جهانی یا یکی از افراد مشهور باشید که همه، اسم تان را می دانند.

انتخاب نام مناسب اولین قدم، بیشتر کردن رشد در اینستاگرام است

اگر مردم محتوایی را ببینند که با نام شما همخوانی نداشته باشد، نا امید یا سردرگم خواهند شد.

اگر این کار را درست انجام ندهید، همه چیز از جمله تبلیغات، بازاریابی بیرونی و دیگر فعالیت های نتایج نامطلوبی به کار خواهند آورد.

آیا منطقی به نظر می رسد؟

تا وقتی متوجه باشید چه تعداد از افراد به صورت اتفاقی به این فرآیند وارد می شوند و حتی قبل از شروع به کار، در رشد و کسب سود از اینستاگرام شکست می خورند؛ در این صورت، این حرف، مطمئنا منطقی به نظر می رسد.

تند کردن آتش فالوئرهای اینستاگرام
>>

عجله نکنید!

قرار نیست کمال گرا باشید؛ ولی می خواهید میزان قابل توجهی از وقت تان را صرف رسیدن به اسم مناسب کنید.

از دوستان، خانواده و هر کسی که اعتماد دارید، سوال کنید.

شما دنبال اولین برداشت کاملا صادقانه آن ها از دیدن و شنیدن نام تان هستید.

۹ مورد کلیدی که در زمان انتخاب نام اینستاگرام تان باید آنها را در نظر داشته باشید

  1. تلفظ
  2. منحصر بفرد بودن
  3. نقطه ها و یا زیرخط ها (آندرلاین)
  4. بلندا
  5. جنسیت / نژاد / مذهب
  6. اسامی پرطرفدار
  7. مربوط بودن
  8. شبیه به وب سایت تان
  9. امن در چندین پلتفرم

تلفظ

گفتن اسم تان باید راحت باشد. هیچ بخش از اسم تان هرگز نباید گیج کننده به نظر برسد.

منحصربفرد

واضح است که نمی توانید از یک نام کاربری استفاده کنید که قبلا به شخص دیگری اختصاص پیدا کرده است.

در ضمن، می خواهید از شباهت با کسب و کارها با برندهایی که از قبل در اینستاگرام هستند، اجتناب کنید. در آینده نزدیک که صفحه تان شروع به رشد می کند، مسائل نقض کپی رایت گریبان تان را خواهد گرفت.

نقطه ها و یا زیر خط ها (آندرلاین)

شاید مجبور شوید از این علائم برای خلق اسم منحصربه فرد خودتان استفاده کنید.

بهتر این است که از به کار بردن آنها اجتناب کنید؛ اما شاید نشود این کار را کرد.

استفاده از این علائم را محدود کنید و هیچ وقت دو یا چند نقطه یا زیر خط را درست کنار هم نگذارید.

دلیلش این است که جستجوی شما و پیدا کردن نام تان برای افراد سخت تر می شود. گوگلword1.word2.word3.word4 را چهار کلمه مجزا می داند که کشف صفحه شما را سخت تر می کند.

بلندا

نام کاربری نباید زیادی طولانی باشد (این در مورد نام کامل هم صدق می کند)

طول نام کاربری چقدر باشد؟

به صفحه های دیگر بروید و اسم کسانی را که فالو می کنید، ببینید.

نام کامل و نام کاربری هیچ وقت نباید جدا از هم باشند.

همه اینها باعث ابهام و سردرگمی فالوئرهای احتمالی می شوند؛ چون متوجه نمی شوند صفحه شما اصلا در مورد چه موضوعی هست.

وضوح و شفافیت، کلید نام اینستاگرامی موفق هستند

به همین خاطر است که باید برای آن وقت بگذارید.

شیوه ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند
>>

جستجوی اسامی کوتاه تره آسان تر است و ممکن است اختصاصی تر باشد.

جنسیت / نژاد / مذهب

جنیست، نژاد و مذهب را داخل نام تان نکنید.

مگر این که جایگاه خاصی داشته باشید و به صورت جدی بخواهید اندازه احتمالی مخاطبان را حتی قبل از شروع به کار، محدود کنید.

اگر می خواهید فالوئرهای تان ترک تان نکنند و با محتوای صفحه اینستاگرام تان در تعامل باشند باید به چیزی که می خواهند ببینند، احترام بگذارید.

اسامی پرطرفدار

سعی کنید اسامی پرطرفدار را داخل نام خودتان نکنید (مثال: موفقیت، کارآفرین، میلیاردر و…)

حساب های اینستاگرامی خیلی بزرگ متعددی وجود دارد که کنترل این جایگاه ها را در دست خودشان دارند که باعث می شوند موقع بالابردن سطح فالوئرهای تان با سربالایی پرشیب و سختی روبه رو شوید. نام منحصر به فرد، پیدا کردن صفحه شما را برای جستوجوگران راحت تر خواهد کرد.

مربوط بودن

همان طور که قبل تر گفته شد، اسم و محتوای صفحه تان باید به هم مربوط باشند.

از واژه کلیدی جایگاه خودتان در بخش اول اسم استفاده کنید؛ نه در بخش های میانی یا آخری.

به ذهن شخصی که دنبال جایگاه شما می گردد، وارد شوید: اولین کلمه ای که آنها در قسمت جستجوی برنامه اینستاگرام تایپ می کنند، چه کلمه ای خواهد بود؟ کلمه ی کلیدی.

اگر این کلمه آن جا نباشد، بین سایر نتایج جستجو گم می شود.

این یک روش ساده برای استفاده از بهینه سازی موتور جستوجو در محیط اینستاگرام است.

شبیه به وب سایت تان

اگر هنوز وب سایتی ندارید سعی کنید دامنه ای هماهنگ یا بسیار شبیه به نام کاربری انتخابی تان برای اینستاگرام را راه اندازی کنید.

جهت طراحی سایت ارزان می توانید از ما کمک بگیرید.

مجبور نیستید پول زیادی برای این کار صرف کنید و حتی می توانید آدرس ایمیلی داشته باشید که شامل نام کاربری اینستاگرام تان هم شود.

طبق تجربه شخصی، متوجه شده ام که Contact@usemname.com بیشترین وضوح و شفافیت را به وجود می آورد.

چون مردم دقیقا می داند موقع ارسال یک ایمیل به چه کسی دارند وصل می شوند.

این ایمیل نتایج برتری نسبت به نشانی هایی مثل جیمیل دارد.

حتی اگر نام کاربری در حساب جیمیل گنجانده شده، مثل username@gmail.com

جستجوی صوتی گوگل چیست و چرا برای سئو سایت مهم است؟
>>

با وجود این، اگر در حال حاضر وب سایت ندارید یا نام دامنه امنی ندارید، شاید جی میل بهترین گزینه باشد.

در ضمن، اگر تعداد کافی از افراد روی وب سایت تان کلیک کننده که در بیوی شما مشخص می شود (بعدا به این مورد بیشتر می پردازیم)، در نهایت، رتبه جستجوی بالاتری را در گوگل به دست می آورید و متوجه می شوید که افراد می توانند بیرون از پلتفرم اینستاگرام هم پیدای تان کنند.

لزوما نباید بی اندازه روی این موضوع تمرکز کنید؛ ولی همان طور که رشد می کنید، شاید آن را به دردبخور احساس کنید.

یک برند جهانی در حد و اندازه ی اینستاگرام از پلتفرم های متعددی ساخته شده است که از طریق آنها کمک تان می کند تا دسترسی بیشتری به مردم در کل جهان داشته باشید.

امن در چندین پلتفرم

این موضوع در مورد کسانی که می خواهد در پلتفرم های شبکه های اجتماعی چندگانه فیسبوک، توییتر، یوتیوب و غیره دیده شوند ربط بیشتری دارد.

این تضمین می کند که برندسازی تان ساده و یکپارچه است.

تنها استثنا این است که حساب های شخصی و خصوصی تان را از حساب های کاری و تاثیر گذاری اجتماعی جدا کنید.

اگر افراد به جای محتوایی که می خواهند و انتظار دارند، سلفی های دائمی خودتان را ببینند، فالوئرهای تان را از دست می دهید؛ مگر اینکه مدل شما ایجاب کند که خودتان یک بخش جدانشدنی از صفحه باشید

بعد از مدتی و بعد از کمی انجام دادن جلسه های طوفان فکری، باید اسامی متعددی را آماده داشته باشید، آنها را با ۹ ویژگی ای که گفتم تطبیق دهید تا به چیزی برسید که همه امتحان ها را پس داده باشد.

تقریبا رسیدید.

قبل از انتخاب نام کاربری اینستاگرامی نهایی، باید در مورد آنچه دارید می سازید، شفافیت داشته باشید.

آیا صفحه شخصی خودتان را می سازید یا چیزی برای کارتان است یا صفحه ای عمومی در اینستاگرام است که روی جایگاه و حوزه ی خاصی تمرکز دارد؟

این موضوع روی اسم انتخابی تان اثر می گذارد و شاید حتی مجبور شوید به معیارهای گفته شده برگردید تا مطمئن شوید که نام اینستاگرامی تان از پس همه آزمون ها بر می آید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.