مقالات آموزشی

نکاتی درباره زمان ارسال پست های اینستاگرام به صورت انجام برنامه ریزی پیشرفته

مفید بود؟

اینستاگرام در حال معرفی قابلیتی که کاربران می توانند زمان ارسال پست ها را به طور پیشرفته برنامه ریزی کنند. ابزارهایی که در حال حاضر از ویژگی Graph API استفاده می کنند می توانند پست ها را برنامه ریزی کنند. Hootsuite یک نمونه ابزار است از این ویژگی استفاده می کند و شرکت اینستاگرام می گوید برنامه ریزی و انتشار محتوا  درخواست اصلی مشتریان است. ابزارهای با قابلیت Graph API به چند نفر از اعضای گروه اجازه می دهند تا حجم زیادی از محتوا را در چند حساب کاربری متفاوت اینستاگرام مدیریت کنند.

(بیشتر بخوانید: معرفی 5 تکنیک برای بهینه سازی اینستاگرام)

کسانی که پروفایل تجاری دارند و مایل هستند برای ارسال پست های اینستاگرام برنامه ریزی داشته باشند باید با شرکای بازاریابی فیس بوک یا اینستاگرام همکاری کنند.
برنامه ریزی پست ها به شما کمک می کند تا همیشه محتوای به روز داشته باشید و برای ارسال پست ها یک روند ثابت را دنبال کنید.

این راه حل مناسبی نیست ولی امیدوارم شروع کاری باشد که قرار است به طور گسترده ارائه شود. ویژگی برنامه ریزی پست ها در برنامه اینستاگرام در دسترس است شما می توانید این ویژگی را در برنامه های رایگانی مانند Buffer نیز استفاده کنید.
به نظر می رسد برنامه اینستاگرام ویژگی برنامه ریزی زمان ارسال پست ها را برای کاربران تجاری و شرکتی فراهم می کند. ابزار Graph API علاوه بر برنامه ریزی پست ها به کاربران این امکان را می دهد تا مشاهده کنند کدامیک از پست های آن ها از طرف دیگران تگ گذاری شده است. در نهایت، سایر پروفایل های تجاری را می توان با استفاده از ابزار Graph API اینستاگرام مشاهده نمود.
توسعه دهندگان اینستاگرام که از نسخه پیشین API استفاده می کنند نیاز است برای دستیابی به ابزار Graph API برنامه اینستاگرام خود را به روز رسانی کنند. اینستاگرام پشتیبانی خود را  از نسخه API متوقف می کند و کاربران زمان دارند تا به نسخه جدید مهاجرت کنند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *