شیوه کار اینستاگرام به چه صورت است؟ قبل از این که سروقت نکته ها، شگردها، رازها و استراتژی ها برویم، باید دقیقا متوجه باشید وقتی پای محیط اینستاگرام در میان است، دقیقا با چه چیزی روبه رو هستید.
در غیر این صورت، وقت زیادی را تلف خواهید کرد.
پیش از استفاده کردن از تاکتیک ها، شیوه کار اینستاگرام را یاد بگیرید.
آن را شروعی برای تازه واردهای اینستاگرام بدانید.
فهرست مطلب
- اینستاگرام ۹۹/۹ درصد موبایلی ست
- بسیار بصری؛ مهم ترین جنبه اینستاگرام
- اجتماعات بزرگ همین حالا در اینستاگرام حضور دارند
کاربلدها هم باید این بخش را به عنوان یک یاداوری کوتاه مطالعه کنند.
اینستاگرام ۹۹/۹ درصد موبایلی ست
اکثر قریب به اتفاق کاربرهای اینستاگرام از طریق وسایل الکترونیکی قابل حمل به این برنامه دسترسی دارند.
استفاده از این برنامه در گوشی خیلی راحت تر است تا روی دسکتاپ کامپیوتر و این وضعیت به این زودی ها، عوض نخواهد شد.
هر عمل شما، باید با در نظر گرفتن شیوه دیده شدن و درک کردن آن روی یکی از وسایل الکترونیکی قابل حمل صورت بگیرد.
هیچ وقت فکر نکنید آنچه شما می بینید، همان چیزیست که بقیه می بینند.
اصلاحات و تغییراتی را که به وجود می آورید حتما روی اپلیکیشن موبایل ببینید تا مطمئن شوید چگونه به نظر می رسند
این برنامه با بقیه برنامه های شبکه های اجتماعی کاملا فرق دارد، چون در آن ها، تعامل تقریبا به صورت یکنواخت بین چندین پلتفرم و وسیله الکترونیکی منتشر می شود.
این قضیه برای هر نوشته تبلیغاتی که در اینستاگرام می بینید، صدق می کند.
با فضای محدودی که اینستاگرام دارد، نوشته های بلند فروش در آن جایی ندارند
چرا؟ چون فضا و زمان خیلی کمی برای فهمیده شدن پیام تان دارید.
چرا بهینه سازی برای موبایل مهم است؟
در این جا از زاویه ای دیگر به این موضوع نگاه می کنیم مردم به موبایل های شان معتاد هستند و سخت می توانند آنها را زمین بگذارند و فالوئرها و مشتریانتان منتظرند تا با محتوای اینستاگرامی جذاب تعامل کنند.
آنها خیلی زود، همه پستهای روی نیوز فیدهای شان را بالا و پایین و باز می کنند، بنابراین جلب توجه فوری آنها و انتقال ارزش به آنها درست در لحظه ای که پست اینستاگرامی تان را می بینند، حیاتیست.
مجبور نیستید در مورد یک درصد از افرادی که از اینستاگرام روی کامپیوترهایشان استفاده می کنند، نگران باشید؛ چون این روزها، تقریبا همه کل وقتشان را صرف موبایل هایشان می کنند.
یکی از مطالعات مرکز پژوهشی پیو، اخیرا نشان داده است که: «تقریبا هشتاد درصد از زمان حضور در شبکه های اجتماعی روی دستگاه های الکترونیکی قابل حمل شکل می گیرد.»
نکته دیگر این که هر چیزی که روی وب سایت یا قیف فروش شماست، با فرض این که یکی از اینها را در اختیار داشته باشید، باید برای استفاده موبایل، کاملا بهینه و برای دیدن آسان روی تلفن تنظیم شود.
ریسپانسیو نبودن، مانند دور ریختن پولتان است.
نسخه دسکتاپ اینستاگرام
نسخه دسکتاپ اینستاگرام در وهله ی اول، برای کنترل برنامه های خارج از نرم افزار اصلی و بهبود بعضی ویژگی های مشخص به کار می رود و خارج از این دو حیطه، زیاد به درد نمی خورد.
در واقع، نسخه دسکتاپ، جدیدا عکس دارد شده است.
هنوز هم نمی توانید از روی نسخه دسکتاپ، مطلبی را در حساب اینستاگرام تان پست کنید (مگر این که از یکی از برنامه های ریسکی خارج از نرم افزار اصلی استفاده کنید).
شاید این یک جور تنزل و عقب گرد به نظر برسد، مگر این که متوجه استفاده فوق العاده راحت از اینستاگرام شوید.
به همین دلیل اینستاگرام به این سطح کاربری بسیار بالا (یعنی ماهی بیش از ششصد و پنجاه میلیون کاربر) رسیده است.
یک پلتفرم شبکه اجتماعی را مشاهده می کنید که به طرز باورنکردنی ای پرجنب وجوش است.
بسیار بصری؛ مهم ترین جنبه اینستاگرام
هر عکسی که پست می کنید باید با کیفیت باشد و اما واگری نداشته باشد.
مهم ترین مساله در شیوه کار اینستاگرام، عکس ها هستند.
در این روزگار، حداقل انتظار مردم این است که عکس ها شفاف و واضح باشند.
با استانداردهایی که از همیشه بالاتر هستند، اگر از این قاعده مهم پیروی نکنید، خیلی زود از قافله عقب خواهید ماند.
طبیعتا انسانها موجوداتی به شدت بصری هستند.
ما اطلاعات بصری را خیلی سریع تر از بقیه انواع اطلاعات پردازش می کنیم.
اغلب اطلاعات پردازش شده در مغز ما، بصری هستند.
پژوهش ها ثابت کرده اند که ما تصاویر زنده را خیلی بهتر از هر چیز دیگری به یاد می سپاریم.
اینستاگرام از این اصل زیست شناختی، نهایت استفاده را بوده است.
در این سری مقالات آموزش اینستاگرام، چگونگی اهرم بندی تصاویر را به نفع خودتان یاد می گیرید.
وقتی اصول گرفتن عکس های واضح را به کار ببرید، صفحه تان به چشم هر بازدید کننده ای، جذاب و سرگرم کننده می آید و در نتیجه، فالوئرهای بیشتری را جذب خواهید کرد.
نتیجه روشن است: شما باید محتوایی کاملا بصری تولید کنید.
پست های اینستاگرامی تان باید واضح و خوش طرح باشند.
کسانی که فکر می کنند می توانند تصادفا چیزهایی را کنار هم ردیف کنند و به آن محتوا بگویند، همان هایی هستند که خیلی زود از پا در می آیند و کارشان به ورشکستگی می کشد.
اجتماعات بزرگ همین حالا در اینستاگرام حضور دارند
هر چند شما گروه و اجتماع خودتان را درست خواهید کرد، باید بدانید که گروه های خیلی بزرگی از مردم در اینستاگرام، تقریبا در هر جایگاه و موضوعی، وجود دارند.
شما باید دقیقا جایگاهی را که می خواهید، مشخص کنید و شیوه ی دسترسی پیدا کردن به آنها را بفهمید
اگر می خواهید ترافیک بالایی را به صفحه اینستاگرام تان بکشانید و سطح فالوئرهای تان را هر چه زودتر توسعه دهید، درک این نکته مهم است.
پلتفرم اینستاگرام به طرز خنده داری ساده است.
با این حال، شما باید روی پیروی و اجرای استراتژی های این سری از مقالات آموزشی اینستاگرام با درک کامل از محیط اینستاگرام تمرکز کنید.
سپس به شکلی کارآمد، از گروه ها و اجتماعات بزرگ اینستاگرامی، استفاده کنید.
گروه های اینستاگرامی را برای جذب ترافیک، بالابردن سطح فالوئرهای خود و در نهایت رسیدن به سودهای دائمی و قابل پیش بینی به کار ببندید.
در این مقاله در رابطه با شیوه کار اینستاگرام توضیح دادیم.
حالا می دانید که در این پلتفرم حیرت انگیز باید منتظر چه باشید.
حالا می توانید پروفایل اینستاگرام خود را تنظیم کنید.