امروزه کسب و کارهای اینترنتی در بسیاری از موارد جای کسب و کارهای سنتی را گرفته اند. روش های زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها، کسب و کارهای اینترنتی می توانند خود را در نتایج اولیه گوگل به کاربران معرفی کنند. تبلیغات google ads یکی از بهترین و کاربردی ترین روش هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید کسب و کار اینترنتی خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید.
گوگل یکی از برترین موتورهای جستجو به شمار می رود که بسیاری از افراد مایل هستند کسب و کارشان را در این موتور جستجو به رتبه اول برسانند. بین انواع گزینه های بازاریابی که افراد از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند، تبلیغات google ads بهترین روش شناخته می شود.
google ads به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را در نتایج اولیه سرچ گوگل قرار دهید. در این روش، هر یک از افرادی که می خواهند کسب و کار خود را تبلیغ کنند، با رقبای خود بر سر این مسئله که کدامشان برتری به دست آورند، کشمکش دارند. برای اینکه در این کشمکش تبلیغاتی شما بتوانید پیروز شوید، باید با فردی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارد مشورت کنید و کار تبلیغاتی را به او بسپارید.
ویژگی های تبلیغات google ads
اگر شما می خواهید با استفاده از گوگل ادز تبلیغات محصولات و خدمات خود را انجام دهید، باید به خوبی با ویژگی های این روش تبلیغاتی آشنایی داشته باشید.
برخی از ویژگی های تبلیغات google ads عبارت است از :
1. یکی از مهمترین ویژگی های این روش، در این است که شما می توانید در ابتدای کسب و کار خود آن را به کار بگیرید. اینکه در ابتدای کار به آسانی و در کمترین بازه زمانی بتوانید تبلیغات محصول و خدمات خود را انجام دهید بسیار مهم است. با استفاده از این روش تبلیغاتی قادر هستید که به آسانی تبلیغات خود را انجام دهید.
2. ایجاد کردن ترافیک بالا در سایت هدف یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات مربوط به گوگل ادز می باشد. با استفاده از این روش تبلیغاتی شما می توانید ترافیک بیشتری را در سایت ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری کسب نمایید.
3. با استفاده از گوگل ادز شما می توانید در یک مقطع خاص زمانی، یک تبلیغ خاص و منحصر به فردی را انجام دهید. در هر بازه زمانی که احساس می کنید، بهتر می توانید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید، از گوگل ادز بهتر است که کمک بگیرید.
4. گوگل ادز به بهینه سازی سایت نیازی پیدا نمی کند. البته که اگر شما به محتوای خود اهمیت دهید و سئو را برای آن رعایت کنید، نتیجه سریع تری برای به دست آوردن بازدیدکنندگان بیشتر کسب می نمایید. بنابراین به شما توصیه می کنیم که از سئو هم در کنار گوگل ادز استفاده کنید.
5. در تبلیغات google ads هر یک از تبلیغاتی که با نوع محصول و خدمات شما مرتبط است، در درجه اهمیت قرار می گیرد. در این صورت می توانید سریعتر به نتیجه لازم برسید.
6. یکی از دیگر ویژگی های گوگل ادز این است که با این برنامه می توانید برای بودجه بندی هر یک از تبلیغات، در هر یک روز برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. هر یک کلیک روی تبلیغ، هزینه دارد که با این برنامه می توانید هزینه ها را برنامه ریزی کنید.
7. برای کلیک کردن روی هر یک از تبلیغات کلیکی باید هزینه پرداخت نمایید. پرداخت هزینه به صورت برنامه ریزی شده می باشد.
8. تبلیغات در گوگل یکی از بهترین و سریع ترین روشی معرفی می شود که مشتریان را افزایش می دهد. برای دستیابی به مشتری بیشتر، بهتر است که به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید و از گوگل ادز به عنوان زیر شاخه گوگل استفاده کنید.
آیا تبلیغات google ads مفید است ؟
در صورتی که شما بتوانید گوگل ادز را به درستی تنظیم کنید و مدیریت و راه اندازی آن را با دقت بیشتری انجام دهید، می توانید به موفقیت لازم برسید. انتخاب کردن کلمات کلیدی اصولی، تنظیمات درست برای قرار دادن هدف خود، نوشتن تبلیغات هدفمند و جذاب و …. از جمله مواردی است که روی تبلیغات ادز تاثیر زیادی می گذارد.
اگر شما به خوبی نمی دانید که از گوگل ادز باید چگونه استفاده کنید تا موفقیت لازم را از آن کسب نمایید، بهتر است که با مشاوران و افراد حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. آنها به خوبی نکاتی که مربوط به نحوه تبلیغ در گوگل ادز می باشد را می شناسند. با رعایت کردن برخی از نکات ضروری، در کمترین بازه زمانی، می توانند محصول و خدمات شما را در رتبه بندی اولیه قرار دهند.
هزینه تبلیغات google ads چقدر است ؟
شما باید به خوبی بدانید که ایجاد نمودن اکانت روی گوگل ادز رایگان است. برای نمایش دادن تبلیغات روی گوگل شما نیازی نیست که هیچ هزینه ای را پرداخت کنید. تنها به ازای کلیک کردن روی تبلیغات، شما باید هزینه پرداخت نمایید. هزینه هر کلیک روی انواع تبلیغات در تعرفه های مشخص شده ای از شما دریافت می شود. در کسب و کارهای متنوع، هزینه هر یک کلیک با یکدیگر فرق می کند.
در واقع شما باید به خوبی بدانید که پیشنهادهای رقبای شما یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی است که تعیین می کند چه مقدار باید برای هر تبلیغ هزینه پرداخت کنید. هرچه که سود کلیک کردن روی آن کلمه مورد نظر بیشتر باشد، رقیب شما پیشنهاد بالاتری می دهد. شما هم نیاز است برای برنده شدن در این مزایده، هزینه بیشتری را پیشنهاد دهید تا بتوانید به موفقیت لازم برسید.
چگونه تبلیغات google ads را انجام دهیم ؟
برای تبلیغ در گوگل ادز
باید به خوبی کار کردن با این سیستم را بشناسید. بعد از اینکه شما با این سیستم آشنا شدید باید حسابی را در این برنامه برای خودتان بسازید. بعد با استفاده از دانش خودتان و استفاده کردن از خدمات مربوط به شارژ ادوردز، تبلیغات هر یک از محصولات و خدمات مورد نظر خود را انجام دهید. در صورتی که تمایلی ندارید، کار کردن با این برنامه را یاد بگیرید، می توانید اکانت مدیریت شده ای را سفارش دهید تا برای شما برونسپاری کنند.
در واقع بسیاری از افراد هستند که زمان رسیدگی به این برنامه و تبلیغات کسب و کار خود را ندارند، آنها باید برای دستیابی به عملکرد تبلیغات خود از کارشناسانی که به خوبی با این برنامه و وظایف آن آشنا هستند راهنمایی دریافت کنند. همچنین شما می توانید تمامی پروسه تبلیغ محصول و خدمات خود را به کارشناسان بسپارید. آنها بر اساس نوع کسب و کاری که دارید، بهترین پیشنهاد را به گوگل ادز، برای تبلیغ خدمات شما ارائه می دهند.