یک وب سایت نشان از حضور تجارت و کسب و کار شما در عزصه وب است. از این رو وب سایت شرکت شما مى بایست در نظر بازدیدکنندگان بالقوه معتبر باشد. در این مقاله با هم ۱۰ نکته و دستورالعمل براى ایجاد اعتبار در یک وب سایت را ارائه مى کنیم.
اعتبار وب سایت
یک وب سایت نشان از حضور تجارت و کسب و کار شما در عزصه وب است. از این رو وب سایت شرکت شما مى بایست در نظر بازدیدکنندگان بالقوه معتبر باشد. در این مقاله با هم ۱۰ نکته و دستورالعمل براى ایجاد اعتبار در یک وب سایت را ارائه مى کنیم.
-اطمینان از دقت
دقت موجب مى شود تا وب سایت شما در نظر بازدیدکننده مطلوب تر باشد. شما مى توانید با فراهم نمودن لینک هایى از منابع و نظرات در سایت خودتان این دقت را ایجاد کنید.
با این کار شما میزان اعتمادو تکیه تان به محتوا را نشان مى دهید . شما مى توانید لینکى از منبه محتوا را در سایت بگذارید حتى اگر بازدیدکنندگان روى آن لینک کلیک کنند ، مانعى ندارد . با این کار شما دقت و صحت محتواى خود را به نمایش گذاشته اید.
-اصیل و معتبر باشید
هیج چیز بیشتر از یک سازمان نادرست بازدید کننده را آزار نمى دهد. نمایش یک سازمان قانونى موجب اعتبار بیشتر یک وب سایت مى شود. شما مى توانیز با قرار دادن آدرس و تصاویرى از شرکت خودتان این اطمینان را درباره قانوى و معتبر لودن خودتان در دید بازدیدکننده ایجاد کنید.
-تخصص و مهارتتان را بگویید
همیشه تخصص خود و آنچه شرکت شما را متمایز مى کند، برجسته کنید. به مهارت خود در محتوا و خدماتى که ارائه مى کنید تاکید کنید. درباره تیم کارى خود و خدماتتان به بازدیدکننده با جزىیات توضیح بدهید. به وب سایت هاى غیر مرتبط که از اعتبار و اصالت وب سایت شما مى کاهد، لینک ندهید.
-اعتماد ایجاد کنید
در ابتدا شما اعتبار و اصالت شرکت خود را به نمایش گذاشته اید حالا نوبت این است که بازدیدکنندگان شما به پیشینه شما با مشتریانتان دست یابند. اینگونه به شما اعتماد خواهند کرد.
-دسترسى آسان
اطمینان یابید که بازدیدکنندگان شما براحتى مى توانند با شما ارتباط برقرار کنند.اطلاعاتى از قبیل آدرس، تلفن تماس، ایمیل و سایر موارد لازم را در اختیارشان بگذارید.
با این کار شما یک گام به آن ها نزدیک مى شوید. با این کار ساده شما اعتبار وب سایتتان را ارتقا مى دهید.
-حرفه اى باشید
اغلب مردم یک وب سایت را فقط با توجه به طراحى بصرى و ظاهر آن ارزیابى مى کنند. پس لازم است که از این موضوع و از حرفه اى بودن طراحى وب سایتتان اطمینان حاصل کنید. در این طراحى به لایه ها، تصاویر، گرافیک، درستى محتوا و … توجه کنید.
– با کاربر خود دوست و مورد پسند او باشید
وب سایت شما مى بایست اطلاعات کافى درباره محصول و خدمات شرکت شما داشته باشد. همچنین این اطلاعات مى بایست براى بازدید کننده مفید باشد. البته مى بایست این اطلاعات براى استفاده کاربر ساده نیز باشد.
-سایت خود را به روز کنید
محتواى خود را به روز نگه دارید. این کار نشان مى دهد که سایت شما به طور منظم به روز مى شود. بازدیدکنندگان وب سایتى که به تازگى بازبینى شده است را معتبر و دقیق مى دانند.
-از محتواى تبلیغاتى پرهیز کنید
از اینکه تبلیغات و آگهى زیاد در متن محتواى سایت داشته باشید خوددارى کنید. تبلیغات فلش ، بازدیدکننده را آزار مى دهد. در صورتى که محتواى شما متن هاى حمایتى و اسپانسرى زیاد دارد ، لذا از اینکه متن و محتواى شما به وضوح قابل تشخیص است اطمینان حاصل کنید.
-قابل اطمینان و مصون از خطا باشید
از هرگونه اشتباه فاحش در وب سایتتان اجتناب کنید. غلط هاى املایى و لینک هاى خراب و اشتباه مخاطب را اذیت مى کتد و این موضوع از اعتبار وب سایتتان مى کاهد.