مقالات آموزشی

تولید محتوا در تهران+معرفی انواع محتوا

مفید بود؟

تولید محتوا در تهران، یکی از بهترین راهها  برای جذب مخاطبان تهرانی میباشد. شما با تولید محتواهایی متناسب با سلیقه ی شهروندان تهران، میتوانید ورودی فوق العاده ای برای سایت یا کسب و کار خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید به این هدف دست پیدا کنید، لازم است مخاطبان خود را بشناسید.

تولید محتوا انواع و اقسام دارد.

انواع تولید محتوا از نظر طنز و جدیت

یک نوع دسته بندی تقسیم محتواها به دو دسته ی طنز و جدی است. شما باید بتوانید با توجه به مخاطب خود و اینکه مخاطب چه شخصیتی دارد، تصمیم بگیرید که محتوایتان طنز باشد یا جدی باشد. محتوای طنز بیشتر برای محصولات کوچک مناسب است . از جمله مواد غذایی، رستورانها، هتل ها، بنگاهها، لباس فروشی ها و …
شما میتوانید برای یک رستوران تهرانی، محتوای طنزی تولید کنید که در ذهن مخاطبان ماندگار شود.

ولی اگر میخواهید برای یک شرکت هولدینگ بین المللی یا کشوری یا یک کارخانه محتوا تولید کنید، ممکن است قضیه کمی متفاوت باشد. البته بسیاری از کارخانجات هم رو به سوی تبلیغات طنز آورده اند. به طور مثال کارخانه تبرک و مصرف کننده ی وفاداری به نام حمییید! این تبلیغات در فضای بزرگی مانند صدا و سیما منتشر شد. به نظر شما این تبلیغ چه نتیجه ای داشت؟ خب… از این تبلیغ بیش از ده سال میگذرد و همچنان در ذهن من به عنوان یک مخاطب، ماندگار شده است و ممکن است تا آخر عمرم هم آن را فراموش نکنم.

تولید محتوای طنز ممکن است سختی خاص خودش را داشته باشد. هر تولید کننده ی محتوایی، نمیتواند محتوای طنز تولید کند. ولی اگر محتوای طنز با کیفتی برای مخاطبان خوزستانی ارائه دهید، مطمین باشید نتیجه خوبی به دست می آورید. خونگرمی خوزستانی ها را فراموش نکنید…

 

جهت سفارش تولید محتوای متنی در تهران از طریق صفحه ی تماس باما یا از طریق شماره تلفن زیر با ما تماس بگیرید:
02188109322

 

انواع تولید محتوا به تفکیک نوع و مدل ارائه

شاید هنوز عبارت تولید محتوا برای مردم جا نیفتاده باشد. تولید محتوا را میتوان به چند دسته تقسیم کرد. البته چیزی که مسلم است این است که همه قطعا با تولید محتوا مواجه بوده اند و حتی از آن تاثیر پذیرفته اند. هر چقدر هم که خودشان متوجه نشده باشند.

تولید محتوای گرافیکی

طراحی پوستر و بنر تبلیغاتی ، یکی از راههای جذب مخاطب از طریق تولید محتوا در شهر تهران است. تمام پوسترهای تبلیغاتی که شما در تهران میبینید، نمونه ای از تولید محتوای گرافیکی در تهران هستند. خلاقیت ها در تولید محتوای گرافیکی ، خوب خودشان را نشان داده اند. به طور مثال تبلیغ برنج با استفاده از سازهای کوبه ای جنوبی ها یا حتی کاریکاتور. شاید بتوان این دو مثال را طنز در نظر گرفت. ولی محتواهای جدی هم در این بین وجود دارد و آنها را میتوانید در فضاهای محتلف ببینید. از بیلبورد های شهری در کیانپارس و زیتون کارمندی تهران گرفته، تا اینستاگرام و …

البته تولید محتوای گرافیکی فقط پوستر و بنر نیست!! تولید اینفوگرافیک ها و عکس نوشته های زیبا هم روشی فوق العاده برای تولید محتوا است.

تولید محتوای ویدئویی

محتوای ویدئویی میتواند صرفا تبلیغ باشد. مانند پیام های بازرگانی یا تیزرهای تبلیغاتی که در شبکه های احتماعی منتشر میشوند. نوع دیگری از تولید محتوای ویدئویی در تهران و حتی کل خوزستان، تولید کلیپ های طنز است.کلیپ های طنز خوزستان را میتوان به دو دسته تقسیم کرد. کلیپ های با زبان فارسی و بدون وجود هویت خاصی از مردم استانی خاص، مانند تقلید از گویندگان اخبار . کلیپ های با زبان ها و گویش های محلی مردم . که میتوانند طنز یا جدی باشند.

تولید محتوا در تهران

تولید محتوای متنی

نوشتن متنهایی است که با هدف جذب مخاطب به کسب و کار ما نوشته میشوند. به طور مثال، وبسایتهای پزشکی، مطالبی در حوزه تخصصی خودشان منتشر میکنند. وقتی شما به دنبال یک مطلب مفید میگردید، و به آن سایت پزشکی میرسید، در حین خواندن مطلب، به آن سایت و به پزشک مورد نظر جذب میشوید. و چه تبلیغی بهتر از این؟

در هر صورت فراموش نکنید که هدف اصلی از تولید محتوا جذب مخاطبان به برند است.  هر چقدر بتوانید  در ذهن مخاطب ماندگارتر شوید، تبلیغ شما بهتر است. البته ماندگاری نباید به هر قیمتی باشد!! برخی افراد سعی دارند با سوژه کردن ضعف ها و ناتوانی های خودشان خود را مشهور کنند. این روش مسلما روش خوبی نیست!

آرتمن وب، به عنوان یکی از مهمترین شرکت های تولید محتوا در تهران ، در تلاش است تا با تولید محتواهای تخصص، کامل و کاربردی برای مشتریان خود، برند آنها را در این زمینه تقویت کند. تیم تولید محتوای آرتمن توانایی تولید محتواهای متنی، گرافیکی و ویدئویی را دارد.

محتوای تولیدی باید خلاقانه و تازه باشد، یعنی  اینکه اگر قرار است به مخاطب اطلاعاتی منتقل کند، این اطلاعات جدید و به روز باشند. اگر هم قرار است صرفا یک تبلیغ باشد، باید بتواند تبلیغ را به شیوه موثری ارائه دهید که مخاطب از دیدن آن لذت ببرد. یک تبلیغ خوب ممکن است طوری مخاطب را جذب کند که بارها و بارها برگردد و تبلیغ را دوباره ببیند. یا از دیدن آن لذت میبرد، یا اطلاعات جدیدی به دست می آورد.

ده نکته ی مهم برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات نوشتن یک محتوای متنی طولانی به سود شماست و میتواند مخاطب را چندین دقیقه در سایت شما نگه دارد.
اگر فکر میکنید میتوانید یک سایت داشته باشید و در آن محتوا تولید کنید، تیم طراحی سایت آرتمن وب در خدمت شماست. ما هم برای طراحی سایت، هم بازاریابی و تولید محتوا، راهکارهای ارزشمندی در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.