مفید بود؟

چند سوال ویژه!مشتریان شما تا چه حد از روند کسب کار شما اطلاع دارند؟مشتریان شما از چه کلماتی برای توصیف کسب کار شما استفاده میکنند؟آیا تا به حال روند کسب کار خود را برای مشتریانتان به طور ساده توضیح داده اید؟ چگونه؟

کاربران و مشتریان شما دوست دارند به طور روان برند شما را وصف کنند و این امر امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه شما در تبلیغاتتان ارزش مشتری را درک کرده باشید و ازجملاتی ساده در آخر تبلیغاتتان استفاده کرده باشید.

یکی از برترین روش هایی که میتوانید با لحن ساده اما با رویکردی کاربردی تبلیغ کسب کارتان را انجام دهید طراحی موشن گرافیک مختص برند و بیزینس خودتان است.

تا به حال اگر تبلیغات شرکت های بزرگ را دیده باشید درک میکنید که اکثر آنها از موشن گرافیک برای تبلیغ برند خود استفاده میکنند.از جمله شرکت adobe ، استارت آپ های بزرگ در سطح ایران همانند دیوار و اسنپ . به راستی که موشن گرافیک سهم عظیمی از تبلیغات ویدئویی سطح اینترنت را به خود اختصاص داده است اما چه ویژگی هایی باید در طراحی موشن گرافیک رعایت شود؟

سناریو به صورت منظم نوشته شده باشد

سناریو شامل حالت کلی موشن گرافیک شما است .اینکه از چه کارکترهایی در موشن گرافیک استفاده شود چه محیط ها و چه کلماتی بیان شود باید به صورت دقیق در موشن گرافیک ذکر شود برای مثال : شخصی دغدغه راه اندازی سایت برای ایده خود را دارد اما با مباحث کد نویسی آشنایی ندارد در این حین نگاهش به تبلیغی میفتد که شرکت پدیده تجارت در آن معرفی شده است…!

سناریو شما باید توسط تحلیل گر و روانشناس رنگ تحلیل شود و سپس نتیجه این تحلیل در اختیار طراحان قرار میگیرد تا طراحان بتوانند به صورت کامل به فضای ذهنی شما نزدیک شوند.

 

استوری برد باشد(حالت داستانی داشته باشد)

یکی از بهترین حالت های  طراحی موشن گرافیک در اصفهان حالت استوری برد است. در این حالت موشن گرافیک شما یک حالت داستانی بخود میگیرد به طوری که باید چند شخصیت مختص کسب کار شما طراحی شود و سپس حرکات و صحبت های این کارکتر ها طبق سناریو شما طراحی میشود.در این حالت مشترینتان با ویدئو شما بهتر تعامل دارند و جذابیت بیشتری نیز در این نوع موشن گرافیک وجود دارد.پیشنهاد تیم طراحی موشن گرافیک پدیده تجارت به شما ، استفاده از این نوع موشن گرافیک است.

 

تا جایی که امکان دارد به جای متن از گوینده استفاده کنید

متن در موشن گرافیک یک اصل مهم است و افکت های متنی میتوانند جلوه ای دیگر به موشن گرافیک شما ببخشند اما استفاده بیش از حد از متن هم خوب نیست . کاربران در فضای اینترنت صوت را به متن ترجیح میدهند.پس دو نکته مهم بوجود آمد : در جاهایی که نیاز است تنها از متن استفاده کنید مثال برای شماره تلفن و یا شعار برندتان و یا تابلو مکان.و نکته دیگر از یک گوینده خوب کمک بخواهید.اگر گوینده شما صدای جذابی نداشته باشد یا لحن صدای خوبی نداشته باشد قطعا موشن گرافیک شما تاثیر بسزایی بر بینندگان نخو%D

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.