یافتن یک آژانس تولید محتوای زُبده، برای برون سپاری ِانجام پروژه های تولید محتوا به آن کار چندان آسانی نیست. یک آژانس تولید محتوا باید تیمی کامل، تجربه چندین ساله و بازخوردِ مثبت دست کم 90 درصد از مشتریان سابقش را داشته باشد تا بتواند از نظر هر فرد حقیقی، حقوقی، شرکت و هر کسب و کار کوچک یا بزرگ (از نظر سازمانی) قابل اعتماد به نظر برسد.
انجام پروژه های تولید محتوای خود را در وبتو بسپارید تا بتوانید از خدمات ارزان و با کیفیت به طور یکسان بهره مند شوید. وبتو با در اختیار داشتن ِتجربهی چندین ساله در این زمینه به یکی از برترین شرکت ها تبدیل شده است. اگر به درستی نمی دانید که چگونه می توانید انجام پروژه های تولید محتوای خود را به ما بسپارید پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. چرا که برای راهنمایی شما تهیه و تنظیم شده است.
انجام پروژه های تولید محتوای متنی در وبتو
یکی از برترین و مهم ترین خدمات وبتو مربوط به انجام پروژه های تولید محتوای متنی می شود. تولید محتوای متنی شکل های گوناگون دارد.
1. یا برای ارائه اطلاعات به مخاطب است.
2. یا برای تبلیغ یک محصول یا یک خدمت خاص است.
3. یا به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته شده و منتشر می شود.
ایجاد محتوا با موضوع خدمات و ویژگی های یک کسب و کار
در حالت اول، انجام پروژه های تولید محتوای متنی با هدف آگاهی دادن به مخاطب انجام می شوند. این نوع از محتواها ابدا جنبه تبلیغاتی ندارند. به همین خاطر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری در نزد کاربران محبوب هستند. نوع دوم محتواها، از ابتدا تا انتها در مورد خدمات و ویژگی های یک کسب و کار یا برند یا سازمان صحبت می کنند. بنابراین با زبان واضح و رسا به مخاطب پیشنهاد می کنند تا از خدمات یک مجموعه یا یک کسب و کار استفاده کند.
مورد سوم، یعنی رپورتاژ آگهی برای ترغیب غیر مستقیم کاربر به خرید یک محصول یا استفاده از یک خدمت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین درج رپورتاژ در سایت های خبری با آمار بازدید بالا عالی است. زیرا به دریافت بک لینک طبیعی و ارتقای رتبه سایت شما در نگاه گوگل و سایر موتور های جستجو کمک میکند.
محتواهای تبلیغاتی
اما شما برای بهره مندی از خدمات انجام پروژه های تولید محتوای متنی در وبتو باید کدام یک از این 3 مورد را انتخاب کنید؟ پاسخ ما به این سوال، استفاده از هر سه گزینه است. شما به هر سه این نوع محتواهای متنی نیاز دارید تا مخاطب را به مشتری همیشگی خود تبدیل کنید. مشتری، به طور همزمان نیازمند آگاهی است. به همان اندازه با کمک محتواهای تبلیغاتی نسبت به میزان تخصص و توانایی های کسب و کار شما مطلع می شود.
خصوصیات ِ محتواهای متنی که در وبتو تولید می شوند، چیست؟
تمایز میان وبتو و سایر آژانس ها جهت انجام پروژه های تولید محتوای متنی چیست؟ وبتو هزینه های تولید محتوای متنی را کاهش داده است. پس به شما کمک می کند به آرزوی خود یعنی تولید محتوای متنی با کیفیت دست پیدا کنید. کاهش هزینه های تولید محتوا در وبتو به معنای حذف هزینه های غیر ضروری در این زمینه است.
ثبت سفارش تولید محتوای متنی
به عنوان مثال شما برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی در وبتو اقدام می کنید. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد تحقیق کلمات کلیدی، سئو، بهترین شکلِ تولید محتوای متنی در حوزه کاری تان و …. نداشته باشید، ما بدون دریافت هزینه این خدمات را برایتان انجام می دهیم. در اصل تحقیق کلمات کلیدی، بررسی سئو بودن ِ محتوای متنی توسط ویراستاران (سئوی پایه) و ارائه مشاوره به شما پیش از ثبت سفارش (یا حتی پس از آن) کاملا رایگان انجام می شود.
زبان ِمحتوا عاملی مهم، در تعیین هزینه نهایی
به همین جهت، تنها هزینه ای که بابت انجام پروژه تولید محتوای متنی خود در وبتو می پردازید، بابت حجم پروژه تان (تعداد کلمات انتخابی) است. در صورتی که برای تولید محتوا در وبتو زبان دیگری غیر از فارسی را انتخاب کنید، هزینه سفارش شما کمی تغییر پیدا خواهد کرد. زیرا زبان ِمحتوا عامل مهمی در تعیین هزینه نهایی ِآن به حساب می آید. زبان هایی که در وبتو جهت تولید محتوای متنی پشتیبانی می شوند (غیر از زبان فارسی) شامل موارد زیر می باشند.
انگلیسی
عربی
روسی
فرانسوی
چینی
آلمانی
ترکی آذربایجانی
ترکی استانبولی
با وبتو چرخه تولید محتوا یتان را زنده نگه دارید.
شما به عنوان یک کسب و کار نوپا یا حتی بسیار با تجربه، به گسترش حضور خود در فضای مجازی نیاز دارید. گسترش حضور در فضای مجازی تنها از عهده متخصصان تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری برمی آید. زیرا هر کسب و کار با تجربه ای، در زمینه تبلیغات به واسطه تولید محتوا و تلاش برای دیده شدن در این فضا، به درک ِچرخه ی تولید، انتشار و مدیریت محتوا نیاز دارد.
چرخه تولید محتوا یتان را زنده نگه دارید
شما با برون سپاری و دریافت خدمات جهت انجام پروژه های تولید محتوای متنی از وبتو می توانید تا همیشه چرخه تولید محتوا یتان را زنده نگه دارید. این چرخه شامل موارد زیر است و برنامه ریزی به همراه هدف گذاری برای آن بسیار اهمیت دارد.
تعیین هدف جهت تولید محتوا.
تعیین یک استراتژی مناسب برای تولید محتوا و یافتن موضوعاتی که می توانید برای آنها محتوای متنی خلق کنید.
تولید محتوا با سئو و نویسندگان وبتو.
انتشار محتوا در یک پلتفرم (سکو) مناسب برای دیده شدن.
تحلیل آمار بازدید و میزان رضایت مخاطب از محتوای منتشر شده.
به روز رسانی و ویرایش محتوا چند ماه پس از انتشار آن.
ما در وبتو در کل این چرخه همراه شما خواهیم بود. برای ثبت سفارش تولید محتوای متنی و دریافت مشاوره، از همین حالا اقدام کنید.
انجام پروژه های تولید محتوای تصویری در وبتو
منظور از تولید محتوای تصویری (همانطور که ممکن است بدانید) تولید محتوا در قالب موش گرافی، تدوین ویدئو، تولید اینفوگرافیک و تولید ولاگ است. شیوه تولید محتوای تصویری و ویدئویی در وبتو، با یکدیگر متفاوت هستند.
زمانی که تمرکز روی تولید محتوای تصویری و یا گرافیکی است، باید بتوانیم کلیه اطلاعات لازم را در یک یا چند تصویر به صورت ایستا بگنجانیم و احساسات مخاطب را در دست بگیریم. اما در روال تولید محتوای ویدئویی، به دلیل وجود صدا، تصاویر متحرک و داینامیک، دست شما برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطب باز تر است.
محتواهای تصویری و ویدئویی مخاطبان را به تعامل وادار میکنند
طبق آمار منتشر شده، و با معرفی انواع محتوای تصویری، محتواهای تصویری و ویدئویی می توانند تا 61 درصد (بیشتر از سایر محتواها) مخاطبان را به تعامل وادار کنند. آنها همچنین طرفداران بیشتری دارند. به همین جهت، معمولا به کسب و کارها توصیه می کنیم تا در کنار بهره مندی از خدماتِ انجام پروژه های تولید محتوای متنی، از خدمات تولید محتوای تصویری در وبتو نیز بهره مند شوید.
معمولا کسب و کارهایی که در وبلاگ سایت خود در کنار متن، از تصویر های مرتبط استفاده می کنند، موفق ترند. همچنین اگر قصد تولید محتوای آموزشی دارید، پیشنهاد می شود که هم محتوای متنی مرتبط با آن را در وبلاگ سایت تان قرار دهید، و هم اینکه یک ویدئو آموزشی در ابتدا یا انتهای محتوای متنی تان درج کنید. در نهایت، این مخاطب خواهد بود که تصمیم می گیرد آموزش ویدئویی یا تصویری را دنبال کند یا متن محتوای شما را بخواند.
چرایی استفاده از خدمات تولید محتوای تصویری در وبتو
تعداد بسیار زیادی از گرافیست ها و متخصصان تولید محتوای ویدئویی در تیم وبتو حضور دارند. انجام پروژه های تولید محتوای تصویری در وبتو در کنار این افراد، تجربه بهره مندی از خدمات آنلاینِ مقرون به صرفه و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.
گرافیست ها و سازندگانِ ویدئو های خلاق وبتو، می توانند جهت انجام پروژه های تولید محتوای تصویری خدمات زیر را ارائه کنند. توجه داشته باشید که این گروه از خدمات هم برای وب سایت ها و هم برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین و غیره انجام می شود.
تولید محتوای تصویری شامل عکس،infographic
تولید محتوای ویدئویی شامل انیمیشن، موشن گرافی (شامل استاپ موشن، ویدئو موشن، اینفوموشن)، ولاگ (برای انتشار در آپارات، یوتیوب، instagram و غیره) و تدوین فیلم.
همواره در تعامل با مخاطب بمانید
برای اینکه دقیق تر متوجه شوید که کدام یک از این قالب های محتوایی را باید تولید کنید و روال تهیه آن باید به چه صورت باشد، می توانید یک برآورد از میزان استقبال مخاطبان خود از آنها داشته باشید. برای به دست آوردن آمار استقبال مخاطبان از محتواهای تصویری تان باید از شیوه های به روز تولید محتوا تصویری آگاهی داشته باشید. همچنین باید همواره در تعامل با مخاطب بمانید تا به طور دقیق متوجه شوید که آنها از چه نوع محتوای تصویری استفاده مفید دارند و از چه نوع محتوای تصویری ابداً استقبال نمی کنند!
فرم ثبت سفارش ولاگ در وبتو.
اگر از نحوه بر آوردِ میزان رضایتِ مخاطبان تان از محتواهای تصویری سایت و شبکه های اجتماعی تان آگاه نیستید و نمی دانید چطور باید در این زمینه فعالیت کنید، پیشنهاد میکنیم حتما از مشاوران تولید محتوای گرافیکی وبتو مشاوره دریافت کنید.
همچون مشاوره در زمینه تولید محتوای متنی، هیچگونه هزینه ای بابت ارائه مشاوره در زمینه تولید محتوای تصویری از شما اخذ نخواهد شد. برای ثبت سفارش تولید موشن گرافی، ولاگ، تدوین ویدئو و دریافت مشاوره، از همین حالا اقدام کنید.
انجام پروژه های تولید محتوای صوتی در وبتو
منظور از انجام پروژه های تولید محتوای صوتی در آژانس دیجیتالی وبتو، تولید پادکست یا نریشن است. تولید محتوای صوتی را میتوان سومین راس مثلث تولید محتوا در دنیای امروز دانست. بدون تولید محتوای صوتی، وبلاگ وب سایت شما و شبکه های اجتماعی تان تکه ای از پازل ِبازاریابی دیجیتال را از دست خواهد داد.
انجام پروژه های تولید محتوای صوتی نظیر پادکست توسط تیم تولید محتوای صوتی در وبتو از قدیمی ترین خدمات ماست. شما می توانید در تماس با کارشناسان و مشاوران تولید محتوای صوتی در وبتو، از مشاوره رایگان بهره مند شوید و پاسخ سوالات تان را دریافت کنید.
برون سپاری و انجام
پروژه های تولید محتوای صوتی در وبتو به شما فرصت می دهد مخاطبانی که ترجیح می دهند در هر شرایطی پادکست و محتواهای صوتی را گوش دهند، راضی نگه دارید. مثلا بسیاری از کاربرانی که حوصله و توان (یا حتی وقتِ) خواندن محتواهای متنی تان را ندارند، با گوش دادن به فایل صوتی یا پادکستی که از همان محتوای متنی تان تولید کرده اید، از موضوع و مضمون محتوایتان مطلع می شوند. وجود فقط یک پادکست صوتی با کیفیت داخل سایت شما می تواند تا همیشه به نفع بازاریابی دیجیتال تان عمل کند.
محتوای صوتی بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن یا پخش کنندهی خاصی در سایت شما می تواند اجرا شود.
در تمامی دستگاه ها اعم از موبایل، تبلت و کامپیوتر های خانگی در دسترس است.
می توانید علاوه بر یک وبلاگ متنی و تصویری، یک وبلاگ صوتی هم داشته باشید.
تاثیر تولید محتوا از نوع صوتی بر سئو
گوگل، تنها و تنها به کاربران اهمیت می دهد. به همین خاطر، وب سایت هایی که کلیه محتواهای رایج و عامه پسند را پشتیبانی کنند در صدر نتایج جستجو قرار می دهد. گوگل روند فعالیت و تنوع محتواهای شما را به واسطه الگوریتم ها و ربات های خود پیگیری می کند. در صورتی که علاوه بر متن، تصویر و ویدئو، محتوای صوتی در وبلاگ تان (یا سایر بخش های سایت تان) قرار دهید، به سایت شما و محتوای آن (نسبت به سایر رقبا) امتیاز بیشتری خواهد داد.
ثبت سفارش تولید محتوای صوتی در وبتو
به علاوه اینکه، گوگل در حال افزودن امکان در دسترس قرار دادن ِپادکست ها و فایل های صوتی در نتایج جستجو است. به این معنی که اگر در مورد یک موضوع در گوگل سرچ کنید، علاوه بر نتایج متنی، ویدئویی و تصاویر، یک section جداگانه برای نتایج صوتی ِمرتبط، در دسترس تان قرار خواهد داد. برای اینکه فراتر از رقبا پیش بروید و از همین حالا نظر گوگل را به سمت خود جذب کنید، پیشنهاد می کنیم تا برای ثبت سفارش تولید محتوای صوتی در وبتو اقدام نمایید.