مقالات آموزشی

پنج مزیت نکات بازاریابی در رسانه های اجتماعی

در این مقاله مزایای شبکه های اجتماعی بررسی می شود

مطمئن نیستید که شبکه های اجتماعی ارزش سرمایه گذاری از نظر زمان و انرژی را دارند یا نه؟  به جز در نظر گرفتن این که سایت های شبکه های اجتماعی به طور رایگان قابل ثبت نام و تنظیم هستند، در زیر پنج مزیت دیگر برای استفاده از شبکه های اجتماعی برای تجارتتان آورده شده است.

  1. درگیر کردن مشتریان.  رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که به طور رایگان با مشتریانتان ارتباطی  برقرار کنید که هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمی تواند برای شما فراهم کند. می توانید با داشتن مکالمه با افراد مهم در تجارت شما، با آخرین روش های صنعتتان آشنا شوید و همیشه به روز بمانید.
  2. نام شرکت خود را بشناسانید. برند خود را با یکی کردن تمام پروفایل های خود در رسانه های اجتماعی مختلف، آن جوری که دوست دارید به افراد بشناسانید. به این ترتیب کاربران متوجه می شوند تجارت شما در باره چیست.
  3. زود تر به نتیجه و بازخورد برسید. به جای صبر کردن تا هر از گاهی چیزی یا مطلبی در باره تجارت یا محصولاتتان بشنوید، در سایت های شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید بازخورد کار خود را ببینید. حتی می توانید ببینید در طول یک روز چند کاربر به صفحه شما سر زده اند.
  4. لینک بیشتر بسازید تا افراد شما را راحت تر پیدا کنند. هر چه بیشتر خود خود را درگیر شبکه های اجتماعی کنید و هر چه فعال تر باشید، افراد بیشتری را به سمت وب سایت خود می کشید.
  5. افرادی را پیدا کنید که به تجارت شما علاقه دارند. در سایت های شبکه های اجتماعی، مردم مطالب و موضوعاتی را دنبال می کنند که بیشتر از همه به آن علاقه دارند. به این صورت خیالتان راحت است که پیام ها و مطالبتان هدر نمی رود و کسانی آن ها را می خوانند که به آن علاقه دارند.

به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی ابزار های خوبی هستند، اما هدف اصلی این است که افراد را به وب سایتتان بکشید. پس فیسبوک و توییتر و … را جوری بسارید که مردم را در حوزه مرتبط به شما نگه دارد.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.