آیا دوست دارید کسب و کار شما فراتر از آدرس فیزیکی شما عمل کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، تولید محتوای صفحات شهر به منظور لوکال سئو یک استراتژی موثر و کارآمد است. هنگامیکه به درستی انجام شود، به احتمال زیاد صفحات لندینگ (فرود) محلی، منجر به افزایش ترافیک و لیدهای (مشتریان بالقوه) شما میشوند.
در حالیکه تولید محتوای صفحات شهر مزایای زیادی دارد، قوانین و دستورالعمل هایی نیز وجود دارد که باید برای رتبه بندی خوب و اجتناب از جریمه های گوگل از آنها پیروی کنید. اما نگران نباشید، ما به طور خلاصه چیزهایی را که باید در مورد کمپین صفحه شهر خود بدانید را بیان خواهیم کرد.
آیا باید صفحات شهر لوکال سئو ایجاد کنیم؟
اگر کسب و کار شما دارای آدرس فیزیکی است اما برای ارائه خدمات به مشتریان خود سفر می کنید، کسب و کار شما، یک کسب و کار تک مکانی یا (SAB) محسوب میشود.
اگر SAB دارید، بیشتر ترافیک شما از بسته local-map می آید. از آنجایی که گوگل لیستهای local-map را بر اساس همجواری نشان میدهد، تقریبا غیرممکن است که فراتر از موقعیت مکانی فیزیکی شما نشان داده شود. تولید محتوای صفحات شهر به منظور لوکال سئو یک راه عالی برای نمایش ارگانیک خدمات شما در شهرهایی فراتر از منطقه تعیین شده شما است.
دستورالعملهای تولید محتوای صفحات شهر
-
مطمئن شوید که محتوای صفحات شهر منحصر به فرد هستند
ایجاد چندین صفحه شهر لوکال با محتوای تکراری (در حالیکه به سادگی شهر را تغییر میدهید) به رتبه بندی شما آسیب خواهد زد! اگر می خواهید روی سئوی محتوای صفحات شهر سرمایه گذاری کنید، مهم است که برای منحصر به فرد کردن محتوا برای هر سرویس و شهر وقت بگذارید.
-
محدود کردن تعداد صفحات شهر محلی
زیاده خواهی بیش از حد و ایجاد انبوهی از صفحات شهر، تولید و حفظ محتوای با کیفیت برای آن صفحات را دشوار خواهد کرد. یک استراتژی سئو انتخاب دو تا پنج سرویس در دو تا پنج شهر خواهد بود. این به شما حداکثر 25 صفحه برای ایجاد و نگهداری میدهد.
-
شامل نظرات محلی و اظهارات مثبت مشتریان باشید
نظرات مشتریان در منطقه هدف شما به دلایل متعددی سودمند است. این مدرک اجتماعی مرتبط به صورت محلی به رتبه بندی شما کمک میکند و در عین حال اعتماد مشتریان بالقوه شما را جلب میکند.
-
بهترین روشهای سئو را دنبال کنید
مهم است که شهر و خدمات خود را در URL، عنوان متا، توضیحات متا، عناوین صفحه، تگهای alt و در خود محتوا درج کنید. گنجاندن نقشه منطقه خدمات گوگل نیز یک تاکتیک سودمند است. در اینجا یک مثال خوب از یک صفحه شهر آمده است که از این شیوه های سئو پیروی میکند.
-
صفحات شهر را در پیمایش (Navigation)اصلی خود قرار دهید
مطمئن شوید که صفحات شهر خود را در Navigationوب سایت خود اضافه کرده اید تا مشتریان احتمالی بتوانند صفحات شما را پیدا کنند و موتورهای جستجو آنها را شاخص بندی کنند. بسیاری از مشتریان بالقوه به دنبال بخش “مناطق سرویس دهی ما” می گردند تا مطمئن شوند که شما خدماتی را در شهرهایشان ارائه میدهید. در اینجا یک مثال خوب از صفحات شهر در Navigation اصلی آورده شده است.
-
نشانگرهای موقعیت مکانی را در صفحات شهر خود وارد کنید
نشانگرهای مکان، لینک های خروجی هستند که به سازمانها، نقاط دیدنی یا کسب وکارهای معتبر اشاره میکنند. برخی از نمونههای این نشانگرهای موقعیت مکانی بالقوه به شرح زیر است : اتاق بازرگانی محلی، رستورانهای محبوب، پارکهای محلی، هتلها و غیره است.
-
مطمئن شوید که محتوای شما کافی و کامل است
تولید محتوای صفحات شهر به منظور سئو با عنوان، یک پاراگراف کوچک و یک فرم تماس باعث موفقیت آن نمیشود. شما باید مطمئن شوید که محتوای شما دارای فرمت بندی مناسب برای رتبه بندی بالا در گوگل است. توصیه میکنیم برای تولید محتوای صفحات شهر حداقل 300 کلمه داشته باشید. در اینجا مقدار ایده آلی از محتوا وجود دارد.
آیا آماده تولید محتوای صفحات شهر برای کسب و کار خود هستید؟
امیدواریم با این پست، مزایا و دستورالعملهای تولید محتوای صفحات شهر را بهتر درک کرده باشید. اگر شرکت شما زمان و منابع لازم برای ایجاد چندین صفحه شهر را ندارد، همیشه میتوانید با یک صفحه شروع کنید و این صفحه، سکوی پرتاپ شما به سمت جلو باشد.