مفید بود؟

آیا تا کنون اندیشیده اید که  لوکال سئو (سئو محلی) چه کمکی به کسب و کار ما میکند؟ در این پست ما قصد داریم اصول اولیه لوکال سئو را به شما نشان دهیم.

لوکال سئو عمل بهینه سازی وب سایت به منظور افزایش ترافیک، آگاهی از برند و جستجوی محلی است. وظایف متداول مرتبط با سئو محلی عبارتند از یافتن کلمات کلیدی محلی، بهینه سازی مشخصات Google My Business در یک کسب و کار و ایجاد سایتیشن های “NAP”است. برای بررسی دقیق تر لوکال سئو با ما همراه باشید.

چرا لوکال سئو  مهم است؟

ما قصد نداریم با ارائه تعدادی از آمار تصادفی شما را خسته کنیم. ما می خواهیم به طور خلاصه چند آمار جذاب از تاثیر شگرف سئو در کسب و کارهای محلی را، به شما نشان دهیم. 46 درصد از کل جستجوها در گوگل دارای “هدف محلی” (Search Engine Roundtable) هستند.

 29 درصد از همه SERP های گوگل حاوی یک بسته محلی در نتایج RankRanger   هستند.

76 درصد از مشتریانی که در گوشی خود به صورت محلی جستجو میکنند، قصد خرید دارند. بنابراین واضح است که جستجوهای محلی بخش عمده ای از دنیای سئو را تشکیل میدهند و اگر بتوانید موقعیت کسب و کار خود را، به خوبی پیدا کنید. به احتمال زیاد آنها چند دقیقه بعد از درب شما عبور خواهند کرد.

لوکال سئو چگونه کار میکند؟

در سطح پیشرفته سئو محلی مانند جستجوی “معمولی گوگل عمل میکند. وقتی شخصی جستجو میکند، گوگل لیست خود را مرور میکند تا بهترین نتایج را برای پرس و جوی آن شخص ارائه دهد. آنچه لوکال سئو  را منحصر به فرد میکند این است که گوگل از فاکتورهای متفاوتی برای رتبه بندی نتایج جستجوی محلی استفاده میکند.

در حقیقت، سئو محلی دارای مجموعه ای از نشانه های منحصر به فرد رتبه بندی است، از جمله :

  • مکانی که فرد در آن جستجو میکند
  • سایتیشن های  NAP
  • وجود لیست گوگل برای کسب و کار
  • کلمات کلیدی مورد استفاده در شناسه Google My Business
  • فیدبک های حاصل از نظرات آنلاین
  • کلمات کلیدی مورد استفاده در نظرات آنلاین
  • تعداد “نظرات” در آن موقعیت مکانی
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • Google Maps برای رتبه بندی کسب و کار

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.