مقالات آموزشی

روش افزایش حداکثر تعامل در تبلیغ ها و پست های اینستاگرام

مفید بود؟

چگونه تبلیغ ها و پست های اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریدار، زمان بندی کنید؟

شاید هنوز متوجه نشده باشید؛ ولی ساعت هایی از روز که در صفحه اینستاگرام تان پست می گذارید و در ضمن ساعت هایی که تبلیغ های خودتان را در صفحه تاثیر گذاران در اینستاگرام منتشر می کنید، فرق زیادی در تعامل و تبدیل های نتیجه بخش شما به وجود می آورد.

خیلی از صفحه های بزرگ، شهرت بین المللی دارند.

آنها از همه جای دنیا فالوئر دارند و این یعنی مجبورند اختلاف زمانی نقاط مختلف دنیا را در نظر داشته باشند.

موقع تنظیم زمان بندی تبلیغ ها باید جهانی فکر کنید.

اگر تبلیغی را در ساعت سه صبح شرق ایالات متحده پست کلید، گروه مشخصی از مردم آن را خواهد دید.

اگر همان تبلیغ را دوازده ساعت بعد بگذارید، به گروه کاملا متفاوتی از افراد دسترسی خواهید داشت.

وقتی زمان بندی پست گذاری تبلیغ های تان را تنظیم می کنید، هدفتان باید پست گذاری روی دو تا سه صفحه در روز، هر کدام در ساعتی متفاوت باشد.

(مطمئن شوید هر تبلیغ را به صورت جداگانه، پیگیری می کنید).

آن وقت نه تنها به اغلب افراد در صفحه های دیگر امکان دیدن پستهای تان را می دهید که وقتی آنها به دفعات کافی آن پست را در صفحه های دیگر می بینند، برای دیدن وب سایت تان بیش تر وسوسه می شوند.

اگر متن فروش تان به قدر کافی جذاب باشد و محصول قابل اعتمادی داشته باشید، حتما خریدار هم خواهید داشت.

اگر تبلیغات را در صفحه خودتان پست می گذارید، می توانید آنها را بین محتوای همیشگی قرار دهید؛ ولی حتما بعد از شش ساعت آنها را بردارید.

عمده زمانی که احتیاج دارید، برای پست گذاری محتوای ارزش بنیان برای فالوئرهاست که به شکل تصاویر و احتمالا ویدیو های با کیفیت است.

سئو کلاه سفید چیست؟ معرفی تکنیک ها
>>

و اما در مورد پست گذاری محتوای شخصی در صفحه، در نهایت، زمان بندی محتوای تان طوری باشد که بهترین تناسب را با شما و صفحه تان داشته باشد.

افراد خواهند فهمید باید چه انتظاری داشته باشند و چه وقت این انتظار جواب داده خواهد شد.

هرچه بیشتر این انتظار را برآورده کنید، فالوئرهای تان وفادارتر خواهند بود و فالوئرهای جدید بیشتری را جذب خواهید کرد.

این شیوه اعتمادسازی و یکرنگی با جامعه ای ست که در اینستاگرام می سازید.

هیچ وقت فالوئرهای تان را معلق نگه ندارید!

در ضمن، نه تنها در دفعات پست گذاری که در فاصله زمانی که پست می گذارید، باید مداومت داشته باشید.

اگر تصاویر متعدد را در یک نوبت پست کنید، از چند راه به برند اینستاگرام تان آسیب می زنید.

  • تعامل کمتری را برای هر پست فردی دریافت خواهید کرد؛ چون این حجم برای فالوئرها بیش از حد است.
  • باعث این برداشت می شوید که صفحه تان جعلی ست و از طریق شخص واقعی اداره نمی شود.
  • شاید صفحه تان به عنوان صفحه سنگین تبلیغاتی شناخته شود که این، فالوئرهای تان را می پراند.

افراد در دنیای آنلاین، ساده لوح نیستند و خیلی زود به این مسائل پی میبرند و شما را آنفالو می کنند.

بهترین راه برای این کار، دو یا چهار بار پست گذاری در روز است و پست ها باید فاصله بندی مناسبی داشته باشند.

پست ها باید دست کم چهار ساعت از هم فاصله داشته باشند.

متوجه شده ام که انتشار دو عکس، تبلیغات یا محتوای اصلی در یک زمان، به تعامل پایین تر و تعداد افالوئر کم تر منتهی می شود.

مجبور خواهید بود که زمان دیده شدن پست های تان در روز را آزمایش کنید تا متوجه بهترین زمانها برای گرفتن فالوئرهای جدید شوید و بهترین تعامل را از طرف فالوئرها روی تصاویرتان بگیرید.

توازن درست، افراد را برای دریافت محتوای با کیفیت از شما هیجان زده خواهد کرد و آنها هیچ وقت فکر نمی کنند فریب شان می دهید یا در پست های زیاد، غرق شان می کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو به چه معناست؟
>>

اگر بیش از حد پست بگذارید، مانع دیده شدن پست هایی می شوید که آنها می خواهند از طرف دوستانشان یا صفحات دیگری که در نیوزفید شخصیشان فالو می کنند، ببینند.

پست گذاری افراطی یکی از راه های عالی برای ترغیب فالوئرها به کلیک کردن روی دکمه «آنفالو» ست!

همه اینها کاملا به جایگاه و نوع فالوئرهایی که جذب می کنید، ربط دارند.

حتی آن وقت هم مجبور خواهید بود بعضی امتحان کردن های شخصی را انجام دهید تا خودتان به این قضیه پی ببرید.

وقتی صفحه تان بزرگ تر شد، می توانید به آرامی ولی بادقت، پست گذاری های بیشتری را امتحان کنید.

می توانید محتوا و تبلیغ های دیگران با تبلیغات اصلی را پست کنید.

فهرست مطالب

  • آیکونوسکوئر (lconosquare)
  • اینفوگرافیک

آیکونوسکوئر (lconosquare)

می خواهم شما را به استفاده از ابزاری مثل آیکونوسکوئر ترغیب کنم که مخصوص تعیین بهترین زمان روز برای پست گذاری ست.

شما می توانید میزان تعامل مخاطبانتان را ببینید و به خصوص بفهمید آن تعامل، کی اتفاق افتاده است.

این برنامه زمان های پست گذاری های شما را ضبط می کند و در دورهای بیست و چهار ساعته تعامل مخاطبان تان را به شما نشان می دهد می توانید بفهید کدام روزها مهم هستند و چه اوقاتی از وز برای پست گذاری بهتر است.

اگر صفحه فیسبوک ضمیمه اینستاگرام شده باشد، این تجربه و تحلیل ها مستقیم از صفحه اینستاگرام تان دریافت خواهید کرد، ولی با این حال، من دوست دارم از آیکونوسکوتر استفاده کنم.

لازم است از ابزارهای تحلیلی برای دریافت بهترین اطلاعات استفاده کنید، چون صرفا با نگاه کردن به محتواهای فردی در صفحه اینستاگرام تان نمی توانید به این نتیجه برسید بعد از اعمال این تنظیمات می توانید کانال مستقیمی به وجود آورید که پست های تان را در زمان بندی از پیش تعیین شده ارائه دهد، نمی توانید به صورت خودکار این کار را انجام دهید؛ چون API اینستاگرام به برنامه های شخص ثالث اجازه پست محتوا به جای شما را نمی دهد.

اینفوگرافیک

وقت تان را با اینفوگراف های کلی برای همه که بهترین زمان روز و روزهای پست گذاری را به شما و همه می گوینده تلف نکنید.

محیط اینستاگرام؛ اگر قواعد بازی را ندانید، نمی توانید بازی کنید
>>

متغیرهای زیادی وجود دارند که باید در نظر داشته باشید و بهترین گزینه های عملی برای هر صفحه اینستاگرام با آن دیگری فرق خواهد داشت.

بنابراین، پست گذاری، امتحان کردن و پیگیری نتایج را شروع کنید و خیلی زود به زمان های ایده آل برای پست گذاشتن در صفحه تان برای بیش ترشدن تعامل با فالوئرها پی خواهید برد؛ به اضافه فهمیدن اوقات مناسب پست گذاشتن تبلیغ ها برای بالابردن ترافیک به قیف فروش و در نهایت، به وجود آوردن سود پیش بینی شده از صفحه اینستاگرام تان.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.