مفید بود؟

آیا علاقمند هستید که بازاریابى پیامکى انجام بدهید؟ بسیار عالى است. شیوه هاى جدید تبلیغات همچون پیامک بیشتر و بهتر از شیوه هاى شنتى پاسخگو هستند و بازخورد مثبت دارند. هم چنین بازاریابى پیامکى یک شیوه عالى ِ تبلیغات برندتان است و شیوه اى مثبت براى یادآورى خودتان و کسب و کارتان به مشترى در فواصل زمانى متقاوت است. در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا یک فعالیت تجارى موفق انجام بدهید البته از طریق اس ام اس !

نحوه فرستادنپیامک انبوه ٧ مرحله

آیا علاقمند هستید که بازاریابى پیامکى انجام بدهید؟ بسیار عالى است. شیوه هاى جدید تبلیغات همچون پیامک بیشتر و بهتر از شیوه هاى شنتى پاسخگو هستند و بازخورد مثبت دارند. هم چنین بازاریابى پیامکى یک شیوه عالى ِ تبلیغات برندتان است و شیوه اى مثبت براى یادآورى خودتان و کسب و کارتان به مشترى در فواصل زمانى متقاوت است. در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا یک فعالیت تجارى موفق انجام بدهید البته از طریق اس ام اس !

بسیار خب! مى بایست مراحلى را طى کنیم. این گام ها نقشه راه شما هستند و به شما خواهیم گفت به منظور دست یابى موثر به بازار مشتریان چگونه یک پیامک انبوه و موفق ارسال کنید.

بدیهى است که شما به یک سرویس ارسال اس ام اس انبوه نیاز دارید.

وقتى شما سرویس ارسال پیامک را انتخاب مى کنید به این نتیجه مى رسید که این سرویس براى شما امکان مدیریت راحت لیست مشتریان و مخاطبانتان را فراهم مى کند.

١-اول از همه و پیش از هر چیز دیگر، شما نیاز دارید یک لیست از تمامى مشترکان خود گردآورى کنید. بازاریابى ارسال اس ام اس انبوه همانند سایر شیوه ها و متودهاى بازاریابى مستلزم کسب مجوز پیش از ارسال پیام است.

شما مى توانید با تبلیغ سرویس ارسال پیامک انبوهتان در وب سایت خودتان و یا صفحات و شبکه هاى اجتماعى و حتى ایمیل ، این لیست را تهیه کنید.

“در سامانه پیام کوتاه ما عضو شوید تا اخبار و مطالب ما را به روز دریافت کنید”

شبیه اینگونه پیام ها را بارها مشاهده کرده اید.بسیارى از فروشگاه ها، سرویس پیامک خود را در پایین قبض ها و یا رسیدهاى مشترى ، تبلیغ مى کنند. این مار به مشترى اجازه مى دهد تا با وارد کردن کد کوتاهى ، بصورت اتوماتیک در لیست مورد نظر اضافه شود.

٢- به مشترکان اجازه بدهید که بتوانند در هر زمانى که مایل هستند از آن لیست خارج شوند و براى این کار شیوه اى ساده برایشان فراهم کنید. بسیارى از ارائه کنندگان سرویس و پنل ارسال اس ام اس، از عبارت و کلمه stop براى خروج مشترکان  از لیست پیام رسانى استفاده مى کنند. این کار ساده سبب مى شود که مشترکان قبل از اینکه از پیام هاى انبوه شما خسته بشوند ، بتوانند از عضویت در آن لیست انصراف بدهند.

٣-تصمیم بگیرید که آیا مى خواهید موضوعى را در یک سطر براى توصیف پیامک انبوهتان به کار بگیرید یا نه؟

اگر مى خواهید این کار را بکنید ، مى بایست ترسیمى از سلیقه مشترک داشته باشید. ضمن اینکه مى بایست همه چیز را بطور خلاصه بیان کنید. شما به یک اندازه محدود حروف در اختیار دارید. ١۶٠ کاراکتر و خرف در زبان انگلیسى و ٧٠ کاراکتر در زبان فارسى. در نتیجه از گزینه subject یا همان موضوع ، جز در موارد خاص استفاده کنید.

۴- حالا باید درباره متن پیام که همان بدنه اصلى است حرف بزنیم.

حدود ١۶٠ حرف. شما فرصت دارید تا با تعداد محدودو حرف، یک پیام قوى ، آگاهى بخش و شاخص تهیه کنید. پیامى که مخاطب را به واکنش ترغیب مند. بسیارى از پیام هاى تجارى انبوه، حاوى اطلاعات خلاصه و مفیدى هستند که به مشترک این فرصت را مى دهد تا بداند کجا مى تواند اطلاعات بیشترى درباره پیام شما بدست بیاورد. شما مى توانید یک لینک آنلاین در پیامتان براى مخاطبان ارسال کنید. چرا که امروزه بیشتر مخاطبان در موبایلشان به اینترنت دسترسى دارند.

۵- شما نیاز دارید در هر پیام ارسالى به مخاطبانتان به نوعى آنها را به خبر جدیدى فرا بخوانید. با این کار شما به مخاطبانتان نشان مى دهید که مى خواهید چه چیز به آن ها بگویید. به صورت کلى، ارسال این نوع پیام متنى مشترى را واکنش و پاسخ وا مى دارد. به مثال زیر توجه کنید:

” براى دریافت بُن تخفیف ۵٠ درصدى عدد ١ را به این شماره ارسال کنید.”

۶- لیست مخاطبان خود را به دسته هاى کوچکتر تفکیک کنید. مثلاً بر اساس منطقه، کشور و نوع کسب و کار و جنسیت و …. آن را جدا کنید. لیست هاى هدفمند موجب بهبود تعامل میان شما و مخاطبانتان مى شود. بنابراین این کار در اساس پیام انبوه ایده بزرگى است که مشترک شما به صورت موضوعى و فردى جذب و به محصولات و خدمات شما علاقمند مى کند.

٧- داده هاى پیام هاى انبوه خود را تجزیه و تحلیل کنید. هیچ پیام انبوه ِ تجارى تاثیرگذار نخواهد بود مگر اینکه شما به طور مستمر داده ها را چک کنید و بررسى کنید که چه نوعى از پیام ها بیشتر از همه بازدید داشته اند یا چه پیامهایى بیشترین پاسخ و بازخورد را داشته اند. اینگونه شما بر اساس نتایج حاصل شده، مى توانیز سیستم پیام رسانى انبوه خود را بهینه کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.