مقالات آموزشی

معرفی خصوصیات پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

مفید بود؟

با معرفی پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به راحتی می توانید تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. قبل از انتخاب پیج های اینستاگرام برای تبلیغ بهتر است مخاطبان خود را شناخته و پیج تبلیغ دهنده را به خوبی زیر نظر داشته باشید. این موضوع می تواند شما را به سمت مسیر درست هدایت کند.

چون هر کسب و کاری با توجه به زمینه ی کاری خود نیاز به تبلیغات مختلف دارند. برخی از آن ها ممکن است با یک بنر ساده مشتری های زیادی را جذب کند. ما در این مقاله اصول فروش و همچنین تبلیغات را به شما معرفی می کنیم. بدین صورت با مشاهده پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به راحتی می توانید برند خود را رو به رشد برده و به سمت بازار هدف حرکت کنید.

البته جذب مخاطب هدفمند کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. اما همین که بتوانید به بهترین شکل ممکن فالوور جذب کرده و کالای اختصاصی خود را بفروشید. مطمئنا به پیشرفت های زیادی دست خواهید یافت. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید. تا اطلاعات مورد نیاز در رابطه با نحوه ی تبلیغات در اینستاگرام(Instagram) در اختیار شما قرار دهیم.

خصوصیات پیج های اینستاگرام برای تبلیغ

به طو معمول پیج های اینستاگرام برای تبلیغ تعداد فالوور های بسیار دارند. صفحاتی که در فضای مجازی و شبکه اجتماعی اینستاگرام تبلیغات قبول می کنند معمولا به دو صورت پست و استوری مطالب را منتشر می کنند. به طور کلی روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که در این مقاله به آن می پردازیم.

البته تمام افراد فعال در اینستاگرام می توانند روزی به یکی از تبلیغ کننده های بزرگ برند های مختلف تبدیل شوند. اما نباید این موضوع را فراموش کرد که برای تبلیغ در اینستاگرام نیاز به پارامتر های مختلف داریم.

ویژگی های مهم و کاربردی برای تبلیغات

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ خصوصیات مهم و مشترکی دارند که یکی از آن ها حضور کاربران فعال ایرانی است. همه چیز بستگی به پیج های درخواست کننده دارد. اگر حساب کاربری که درخواست تبلیغات می دهد در یک منطقه ی خاص ارائه ی خدمات داشته باشد. مطمئنا پیجی را برای تبلیغ انتخاب می کند که کاربران آن در محل مذکور حضور داشته باشند. و یا آمد و شد برای مخاطبان راحت باشد.

البته همه چیز به همین آسانی نیست! برخی از کسب و کار ها آن چنان وسعت در سطح شهر یا منطقه دارند که نیازمند تبلیغ در پیج های مختلف هستند. اما بیایم کمی ویژگی های مهم یک پیج تبلیغ کننده را مورد بررسی قرار دهیم که به شرح زیر است:

  1. حساب کاربری شما فالوور و بازدید بالا داشته باشد.
  2. دنبال کنندگان آن واقعی بوده و حضور فعال داشته باشند.
  3. بازدید استوری آن بالا باشد.
  4. افراد حاضر در پیج مطمئنا در بخش نظرات حضور دارند.
  5. صفحه ی کاری باید فعال بوده و دائما در حال رشد باشد.
  6. بازخورد خوبی برای تبلیغ دهنده ها داشته باشد.
  7. سبک تبلیغاتی نوین ارائه دهد (افراد معمولا تبلیغات ساده را نمی پسندید.).
  8. ایده نوین و مشاوره برای تبلیغات خود داشته باشد.
  9. به الگوریتم های مختلف اینستاگرام و اصول تبلیغات آشنا باشد.
  10. به خواسته ی مردم اهمیت دهد.

چگونه به یکی از پیج های اینستاگرام برای تبلیغ تبدیل شویم؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ معمولا خصوصیات ویژه ای دارند که در سایر پیج ها مشاهده نمی شود. معمولا درآمد این دسته از پیج ها آنچنان بالا است. که شاید برخی از کارمندان هم نمی توانند چنین مبلغی را طی چند سال به دست بیاورند. به همین دلیل است که امروزه شاهد حضور بلاگر های مختلف هستیم که به صورت شبانه روز در اینستاگرام فعالیت دارند.

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به چه چیزی نیاز دارند؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ معمولا فالوور و درآمد بسیار بالایی دارند. اما چگونه می توان به درآمد بالا دست یافت؟ آیا راهی برای رسیدن به پیج پر بازدید وجود دارد.؟. مطمئنا راهی برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام وجود دارد. در صورت اجرای سناریو و برنامه ریزی درست می توانید به بهترین درجه دست پیدا کنید.

مهم ترین نکته ای که در اینستاگرام باعث می شود که به موفقیت میلیونی دست پیدا کنید، ایجاد حاشیه است. شما به کمک ایجاد حاشیه های شیرین می توانید به درجات خوبی دست پیدا کنید. البته منظور از ایجاد حاشیه این نیست که به هر راهی که شده به موفقیت برسید. بلکه یا با استفاده از هنر می توان به بهترین درجات دست پیدا کرد. عوامل موثر برای دریافت تبلیغات به شرح زیر است:

  • ایجاد کمپین تبلیغاتی به منظور رشد پیج.
  • طراحی منحصر به فرد پست و استوری.
  • ایجاد قالب مناسب برای پست و استوری.
  • یافتن ساعت مناسب به منظور انتشار پست و استوری.
  • تعامل با کاربران به صورت شبانه روزی.
  • منتشر کردن پست های جذاب و خاص.
  • داشتن پروفایل قوی و فوق العاده.
  • راه یابی به اکسپلور با استفاده از ترفند های مختلف.
  • برگزاری مسابقات و قرعه کشی به صورت کاملا واقعی.
  • تبلیغات گسترده در پیج های پربازدید.
  • ایجاد چالش در استوری.
  • ایجاد سیستم پرسش و پاسخ به منظور نگهداری کاربران در پیج.
  • استفاده از رنگ های خاص و جذاب در پست و استوری.
  • رعایت استاندارد های اینستاگرام از قبیل انتشار پست در اندازه ی مناسب.

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ به چه صورت است؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ از حساب های کاربری شخصی متمایز هستند. هر کدام از آن ها دنبال کنندگان خاص خود را دارند. به همین دلیل پیشنهاد می گردد بدون مشاوره هرگز از تبلیغات سنگین استفاده نکنید. مشاوران مربوطه می توانند شما را در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ یا سشوال مارکتینگ راهنمایی نمایند. مطمئنا پس از تبلیغات و دریافت بازخورد می توانید فروش محصولات یا خدمات خود را بالا ببرید. به شرطی که مخاطبان خود را بشناسید. مطابق با آن پیش رفته و بهترین عملکرد را در امور تبلیغات انجام دهید.

تبلیغات اینستاگرام خود را به چه کسی بسپاریم؟

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ نیازمند بررسی است. بررسی که به وسیله ی مالک حساب کاربری اینستاگرام انجام می شود. اولین کاری که مدیر پیج باید انجام دهد این است که مخاطبان اصلی و هدفمند خود را بشناسد.

به طور کلی برای به دست آوردن دنبال کنندگان هدفمند باید حساب های کاربری مختلف را مورد بررسی قرار دهید. آنگاه با توجه به اینکه ممکن است مخاطبان مشترک یکسانی در پیج تبلیغ دهنده وجود داشته باشد. اقدام به درخواست تبلیغات کنید. بدین صورت با ساخت یک تیزر تبلیغاتی مناسب می توانید مخاطبان زیادی را به پیج خود دعوت کنید.

سخن پایانی

پیج های اینستاگرام برای تبلیغ باید فالوور واقعی و کاملا فعال داشته باشند. این دسته از پیج ها در کسری از ثانیه دیده می شوند، یکی از مزیت هایی که پیج های پربازدید دارند این است که این صفحات دارای فن پیج های زیادی است که هر یک از فالوور های مشابه می توانند بازخورد خوبی را به شما بدهند.

بنابراین برای رسیدن به نقطه ی اوج در اینستاگرام نیاز است تا مخاطب خود را به حساب‌کاربری خود دعوت کنید.  پست های جذاب داشته باشید و همواره فعالیت شما مستمر باشد. بدین صورت به راحتی می توانید با پیشرفت های حاصله شما هم روزی به پیج‌های پربازدید تبدیل شوید و تبلیغات گسترده‌ای را دریافت کنید.

اگر نیاز به کسب درآمد بالا به صورت مجازی دارید بهتر است همین حالا دست به کار شده و استعدادهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بنابراین قبل از هر چیز توانایی خود را سنجیده و با استفاده از موارد ذکر شده به یکی از افراد برجسته در اینستاگرام تبدیل شوید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.