مقالات آموزشی

بررسی نکاتی از خراب شدن نرخ تبدیل

مفید بود؟

بهینه سازی صفحات وب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بهتر است به این موضوع دقت کنیم که چگونه می توانیم کاربرمان را به ماندن بیشتر در وب سایت مان تشویق کنیم باید در نظر داشته باشید که اگر شما تمایل دارید کاربر روی دکمه یا لینک خاصی حتما در صفحه کلیک کند لازم است تمرکز کاربر روی آن دکمه را بالا ببرید تا کاربر را بیشتر به کلیک کردن ترقیب کنید.

پس بهتر است صفحات فرود برنامه ریزی شده بهتری پیاده سازی کنید تا کاربران در صفحات ما بیشتر بمانند.

وقتی می بینید نرخ تبدیل مناسبی ندارید بهتر است سوالات زیر را از خودتان بپرسید

1- چه عواملی مخاطبان ورودی را از تعامل باز می‌دارد؟

2- چه چیزی را کاربر قرار است بدست بیاورد؟

3- چرا باید کاربر محصول و خدمات شما را دوست داشته باشد؟

4- چطورکاربر به چیزی که دوست دارد، برسد؟

اکثر مواقع طراحان سایت با قرار دادن دکمه زیاد که شامل دکمه های شبکه های اجتماعی دکمه ثبت نام در خبرنامه و غیره می شوند باعث می گردند که کاربر از خرید باز بماند چون اینکه روی کدام دکمه الان کلیک کند برایش فکر تولید می کند.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.