مفید بود؟

تبلیغات پاپ آپ (پنجره های باز شو) نوعی تبلیغات آنلاین است که در جذب ترافیک وب متمرکز است. آنها معمولاً در یک پنجره مرورگر جدید با کمک JavaScript یا Adobe Flash تولید می شوند. اگرچه این تبلیغات یکی از محبوب ترین تکنیک های تبلیغات آنلاین است ، اما آنها به طور متوسط در مرورگرهای وب محبوب نیستند و چندین محصول و تکنیک برای غیرفعال کردن آنها در دسترس است.تبلیغات پاپ آپ تبلیغاتی هستند که در یک پنجره مرورگر جدید نشان داده می شوند و هیچ اندازه استانداردی برای تبلیغات پنجره وجود ندارد ، تبلیغات پاپ آپ همچنین در میزان دستورات مرورگر که در پنجره نشان داده می شود ، بسیار متفاوت است.

تبلیغات پاپ آپ فقط یک شکل از تبلیغات اینترنتی است که توسط تبلیغ کنندگان برای جلب توجه کاربران وب استفاده می شود. از جمله این نوع دیگر تبلیغات ، تبلیغات واقع در صفحه ای است ، تبلیغات که هنگام کلیک کردن از یک صفحه به صفحه دیگر ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که هنگام جستجو برای یک کلمه کلیدی یا اصطلاح ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که بسیار متحرک هستند یا به عنوان بازی های تعاملی ظاهر می شوند ، تبلیغاتی که به صورت وب سایت های مستقل ، تبلیغاتی که در ایمیل ، سایت های مارک دار یا صفحات وب اسپانسر ظاهر می شوند (مارک تبلیغ کننده در همه صفحات ظاهر می شود و ترکیب صفحه ممکن است اصلاح شده باشد متناسب با آرم تبلیغ یا رنگ / طرح نام تجاری) ، لیست پرداخت شده و بسیاری موارد دیگر. تنها محدودیت در واقع تغییر فناوری رسانه آنلاین است و این اصلاً محدودیتی ندارد. پنجره ها فقط بخشی از این جهان در حال گسترش روش ها برای دستیابی به مصرف کنندگان آنلاین هستند.

چگونه کاربران با پاپ آپ ها ارتباط برقرار می کنند؟

با وجود اینکه اکثر افراد تبلیغات پاپ را آزاردهنده و بی فایده میدانند، وقتی برنامه های پاپ آپ به درستی اجرا می شوند  می توانند بسیار مؤثر باشند. برای مثال:

1.Copyblogger دریافت که اجرای یک استراتژی پاپ آپ بلافاصله انتخاب لیست ایمیل را تقویت می کند.

2.پاپ آپ ها معمولاً دارای نرخ کلیک مناسب هستند- که معمولاً تقریباً 2٪ بیشتر از سایر تبلیغات هستند.

3.برنامه های بازشو به BitNinja کمک کردند تا اشتراک های خود را با 114٪ افزایش دهند و منجر به افزایش 162٪ شوند.

با وجود نگرش ضد تبلیغاتی ، کاربران اغلب با تبلیغات پاپ آپ درگیر می شوند. اما تبلیغات پاپ آپ ممکن است بزرگترین ایده نباشد. بیت هایدن از Copyblogger خاطرنشان کرد که ، با وجود کارآیی پاپ آپ ، وی هنگام اجرای ساز و کار بازشوى سایت ، واقعاً نامه نفرت دریافت کرد.

همچنین ، اگر به فکر معرفی یک معین یا پاپ آپ در وب سایت خود هستید ، مطمئن شوید که می توانید آن پاپ آپ را در دستگاه های تلفن همراه مخفی کنید یا ممکن است با یک مجازات Google روبرو شوید. اگر از HubSpot استفاده می کنید ، این ویژگی پاسخگو در ابزار اصلی ساخته شده است.

چگونه بازاریابان باید به طور مؤثر از تبلیغات پاپ آپ استفاده کنند؟

1.پاپ آپ فنی را کنار بگذارید و سبک ارتقاء حرکتگر یا سبد سبک را در نظر بگیرید. این یک تجربه بهتر ، مداوم تر را فراهم می کند و بیش از حد مردم را آزار نمی دهد ، زیرا در واقع یک پنجره جدید باز نمی شود.

2.تست ، تست ، تست و آزمایش برخی دیگر. اگر تصمیم دارید از یک پاپ آپ به یک سایت آغوش پاپ آپ بروید ، باید برای ریسک کردن آماده باشید.

3.اینکه آیا پاپ آپ مؤثر است یا نه ، به محتوای شما و افراد شما بستگی دارد – آنچه که برای یک وبلاگ یا سایت شرکتی مناسب است ، ممکن است برای شما موفق نباشد. اگر راهی برای آزمایش و اندازه گیری نتایج ندارید ، یا اگر در محیطی کار نمی کنید که یک آزمایش ناموفق یک خطر قابل قبول باشد ، از پاپ آپ خودداری کنید.

صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای رونق و معرفی کسب و کار خود به افراد از هرگونه روش های تبلیغاتی به عبارتی دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند.شرکت پدیده تجارت با برگزاری دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ و برگزاری جلسه های مشاوره ای برای صاحبان مشاغل به بررسی کسب و کار شما و معرفی لاین های دیجیتال مارکتینگ و آشنایی بیشتر با تبلیغات پاپ آپ چیست؟میپردازیم.

مقالات مرتبط

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.