مقالات آموزشی

راهکار های پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام

مفید بود؟

با گذشت زمان و ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام، پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام روز به روز سخت تر می‌شود. تردیدی نیست که بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک باید با بازاریابی اینستاگرام حضور پیدا کنند.
داستان پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام همیشه یکسان است، دارندگان برای یک حساب اینستاگرام ثبت نام می‌کنند و نمایه خود را ایجاد می‌کنند، اما پس از آن با مانعی روبرو می‌شوند و مطمئن نیستند دقیقا چه چیزی باید ارسال کنند.

تولید محتوا در اینستاگرام

در این مقاله، قرار است برای شما، روش‌هایی ذکر شود که می‌توانید با به دنبال کردن آن، ایده‌هایی برای ایجاد موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام در دست داشته باشید و از این جهت، هرگز با کمبود پست در صفحه اینستاگرام خود مواجه نشوید.
تولید یک جریان ثابت از محتوا می‌تواند در اینستاگرام مشکل ایجاد کند، به ویژه هنگامی‌که تحقیقات از شرکت بازاریابی رایا مارکتینگ نشان می‌دهد برای خواندن الگوریتم اینستاگرام حداقل 1.5 بار در روز باید پست ارسال کنید.

تازه نگه داشتن فید اینستاگرام

خبر خوب این است که روش‌های مختلفی برای تازه نگه داشتن فید اینستاگرام و درگیر کردن دنبال کنندگان وجود دارد و در این مقاله، قرار است به شما روش‌هایی ارائه داده شود که با استفاده از آن، می‌توانید اقدام به پیدا کردن موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام کنید.

 استراتژی بازاریابی اینستاگرام

در این مقاله، ما به شما یاد خواهیم داد که چه مواردی را در اینستاگرام ارسال کنید، با ایده‌ها و مثال‌هایی که می‌توانید برای مشاغل شخصی خود سازگار کنید. ما همچنین به نحوه ایجاد یک برنامه ارسال پست برای زنده کردن استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما و حتی برخی ایده‌ها در مورد نحوه کسب درآمد در اینستاگرام با تبلیغ محصولات خود خواهیم پرداخت.

8 ایده برتر برای پست اینستاگرام و موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام

اینستاگرام ظرفیت‌های زیادی را به عنوان بستری برای ایجاد و پرورش روابط با مخاطبان هدف شما و همچنین ویژگی‌هایی برای تبدیل آنها به مشتری ارائه می‌دهد و شما همیشه باید اقدام به ایجاد موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام کنید.

موضوعات جدید برای اینستاگرام

به همین دلیل، داشتن ترکیبی از محتوای جذاب و موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام که در مراحل مختلف سفر مشتری خود باعث جذابیت کاربران اینستاگرام شود، مهم است. مثلا:

  •  نقل قول‌های الهام بخش می‌تواند کاربران جدید را وادار کند تا درباره پست‌های شما نظر دهند و حساب شما را دنبال کنند.
  •  برچسب‌های محصولات می‌توانند فالوورها را آماده کنند که اکنون آماده خرید هستند.
  •  فیلم‌های پشت صحنه می‌توانند خریدهای مکرر و پشتیبانی از مشتریان وفادار را تشویق کنند.
  • بنابراین به یاد داشته باشید که هر ایده پست چگونه می‌تواند به اهداف شما در شبکه‌های اجتماعی (تعامل، فروش و…) کمک کند، همانطور که در زیر آنها را بررسی می‌کنیم.

1. با ارسال محصولات خودنمایی کنید

تصاویر و فیلم‌های با کیفیت بالا از محصولات شما یکی از آسان ترین مراحل برای شروع در اینستاگرام خواهد بود و به نوعی، یک موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام است. به اشتراک گذاری محتوایی که محصولات شما با شکوه و جلال خود نشان می‌دهد، مطمئنا به شما در پیشبرد فروش و ارتقا تجارت خود در اینستاگرام کمک می‌کند.
هنگام عکاسی از محصولات برای پیج خود در اینستاگرام، می‌خواهید جنبه تبلیغاتی نداشته باشد. در حالت ایده‌آل، شما محصولات خود را در یک محیط مناسب و در عین حال قابل کلیک به نمایش می‌گذارید که مخاطبان شما می‌توانند بر روی آن کلیک کنند.

 

چند هشتگ محبوب اینستاگرام

همچنین در کنار کپشن‌های جالب و جذاب، چند هشتگ محبوب اینستاگرام را به پست خود اضافه کنید.
شما می‌توانید یک پست را مانند فرصتی برای قرار دادن یک محصول، بحث درباره ویژگی‌ها و مزایا یا برجسته کردن ویژگی‌های خاص آن در نظر بگیرید و این نیز برای خود، یک موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام است.
تلاش کنید پست‌های محصول ایجاد کنید که بیشتر بر انتقال احساسی متمرکز باشد و روحیه، زیبایی شناسی، معاشرت یا احساساتی که می‌خواهید مردم با دیدن نام تجاری شما به آن فکر کنند.

2. مشتریان را به اعتبار محصولات تبدیل کنید

برچسب‌های اینستاگرام و برچسب‌های محصولات به ترتیب قالب‌های منحصر به فردی برای ارسال‌ها در استوری اینستاگرام هستند که خرید مستقیم از طریق اینستاگرام را امکان پذیر می‌کنند.
کاربران می‌توانند بر روی برچسب‌های محصول کلیک کنند، به عنوان مثال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول، مانند نام یا قیمت آن کلیک کنند، به صفحه ای منتقل می‌شوند که می‌توانند خرید کنند.

 استوری‌های اینستاگرام

برچسب‌های محصول خرید سریعتر از طریق تلفن همراه را برای کاربران آسان تر و راحت تر می‌کند و احتمال پیگیری آنها را افزایش می‌دهد. ممکن است هنگام فروش یا ارائه تخفیف، از برچسب‌های محصول استفاده کنید.
اینستاگرام اخیرا برچسب‌های محصولی را برای استوری‌های اینستاگرام منتشر کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد برای مشاهده اطلاعات محصول کلیک کرده و سپس در مورد خرید تصمیم بگیرند.
این موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام نیز، باعث می‌شود تا فروش محصولات شما بیشتر شود و از این جهت، درآمد شما بیشتر خواهد شد.

3. ایجاد ریل‌های اینستاگرام جالب به عنوان موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام

به طور کلی بسیاری از برند‌ها از ویدئو کافی در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده نمی‌کنند، به خصوص در اینستاگرام فاقد ویدیو جذاب هستند. ریل‌های اینستاگرام نیز به نوعی موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام هستند که می‌تواند بازدید کننده‌های بسیار زیادی را به سمت صفحه شما هدایت کند.

 

ویدیو در شرایط اجتماعی کنونی مهم است و استفاده از بیشتر آن در صفحه اینستاگرام شرکت به برجستگی شما کمک می‌کند. نوع فیلم‌هایی که ایجاد می‌کنید به خود شما بستگی دارد. شما می‌توانید فیلم‌های محصول، فیلم‌های داستان سرایی برند، vlogs یا Q & As را به اشتراک بگذارید.

 تب Explore

ریل‌های اینستاگرام برنامه افزودنی اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌هایی با طول 15 ثانیه ایجاد کنند. می‌توانید صدا، جلوه‌ها و سایر عناصر جلب توجه را اضافه کنید. سپس آنها را در فید خود یا از طریق تب Explore به اشتراک بگذارید. با استفاده از خدمات رایا مارکتینگ، می‌توانید اقدام به ایجاد ریل‌های جذاب اینستاگرامی‌کنید و همچنین با کمک متخصصین، موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام مختص به صفحه خود را پیدا کنید.

  • روش‌های ایجاد محتواهای پرطرفدار برای سایت و وبلاگ

4. فالوورها را به پشت صحنه ببرید

دنبال کنندگان محتوای پشت صحنه را دوست دارند و پست‌های پشت صحنه نیز یک موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام هستند. پست‌های پشت صحنه برای کاربران شفافیت ایجاد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد احساس کنند با برند واقعی شما آشنا می‌شوند. این باعث ایجاد اعتماد می‌شود و بعد از پخش جریانی از تصاویر، اعتمادها به دست می‌آید.

نیازی نیست که محتوای پشت صحنه به اندازه برخی از تصاویر دیگر جذاب جلوه داده شود. به همین دلیل، بسیاری از برندها ترجیح می‌دهند محتوای پشت صحنه خود را منحصرا برای استوری‌های اینستاگرام خود حفظ کنند. ایده‌های بیشتری را برای آنچه در استوری اینستاگرام خود ارسال کنید بررسی کنید تا محتوای پشت صحنه شما برجسته شود.

5. محتوای تولید شده توسط کاربر را دوباره ارسال کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر متقاعد کننده ترین محتوایی است که می‌توانید استفاده کنید و یک موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام هستند و فالوورهای شما دوست دارند آن را در اینستاگرام شما ببینند. این نشان می‌دهد که شما با جامعه خود درگیر هستید، که می‌تواند به شما اراده خوب و همزمان تولید محتوا بیشتری توسط کاربر مشاهده کنید.

 سئو 

برای سئو و استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر، می‌توانید از خدمات رایا مارکتینگ استفاده کنید و همچنین یافتن موضوع برای تولید محتوا در instagram به صورت حرفه ای را در پیش بگیرید.
محتوا تولید شده توسط کاربر چیزی است که شما می‌خواهید برای رونق بخشیدن به نام تجاری خود به روشی ظریف اما بسیار موثر در استوری‌های اینستاگرام ارسال کنید. اگر می‌خواهید آن را در پروفایل خود پست کنید، مطمئن شوید که به طور استثنایی اجرا شده و با نام تجاری شما مطابقت دارد.

6. توجه کارمندان خود را جلب کنید

محتوایی که بر روی کارمندان تمرکز دارد یا حتی بهتر از آن، توسط کارمندان ایجاد می‌شود، یک گزینه عالی برای اینستاگرام است و به نوعی موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام است. عکس‌های سلفی و سایر عکس‌های اینستاگرامی‌راه دیگری برای نشان دادن جنبه انسانی برند شما به مردم است که باعث می‌شود آنها بتوانند ارتباط عاطفی با شما برقرار کنند و بیشتر به شما اعتماد کنند.

7. محصولات جدید را در صفحه خود معرفی کنید

در اینجا یک مفهوم ساده اما موثر وجود دارد. محصولات جدید یا بروزرسانی‌های جدید کسب و کار را در اینستاگرام با تصویری جالب اعلام کنید.
این به شما امکان می‌دهد محتوای بیشتری را در پلتفرم به اشتراک بگذارید و همچنین کاربران را ترغیب می‌کند تا شما را دنبال کنند، زیرا همه می‌خواهند احساس کنند در مورد برند مورد علاقه خود اطلاعات دارند. بنابراین، بهترین موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام، به اشتراک گذاشتن محصولات جدید در پروفایل است.

شما می‌توانید نقاط عطف کسب و کار / شخصی مانند انجام هزارمین سفارش خود یا رئیس جدید خود را به اشتراک بگذارید و این موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام نیز بسیار جذاب است و می‌تواند نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند

8. یک مسابقه تبلیغاتی اینستاگرام را اجرا کنید 

آیا می‌خواهید به سرعت تعامل زیادی برقرار کرده و هیجان فالوور برند خود را ایجاد کنید؟ مسابقه‌ها و هدایا راهی است که باید برای به دست آوردن فالوور و بازدید طی شود.
یکی از موثرترین روش‌ها برای به دست آوردن فالوور زیاد و بازدید، ایجاد مسابقه تبلیغاتی به عنوان موضوع برای تولید محتوا در اینستاگرام است.

 اثبات اجتماعی

مسابقات باعث می‌شود افراد در مورد نام تجاری شما صحبت کنند و آنها اغلب می‌توانند اثبات اجتماعی قوی یا محتوای تولید شده توسط کاربر داشته باشند.
برای بهترین نتیجه، جایزه ای ارائه دهید که بیشترین توجه را به مخاطبان هدف خود داشته باشید، حتی اگر جمعیت عمومی‌آنقدر علاقه مند نباشند. به هر حال، هر کسی برای یک آیفون رایگان نظر می‌دهد، اما مهمترین چیز این است که از کاربرانی که واقعا می‌توانند مشتری شوند، تعامل داشته باشیم.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.