مقالات آموزشی

چند مورد از برترین نمونه های صفحه های متداول پرسش و پاسخ

25 مورد از بهترین نمونه های صفحه های متداول پرسش و پاسخ

صفحه سوالات متداول یکی از بهترین راه ها برای کمک به افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند یا از آن استفاده می کنند. از این 25 نمونه صفحه سوالات متداول خلاق و مفید الهام بگیرید.

صفحات سوالات متداول به کسب و کار شما کمک می کند تا سریعتر و مناسبتر به نیازهای مخاطبان پاسخ دهد.

یک منبع صفحه متداول سوالات متداول می تواند از طریق محتوای وب سایت شما و به سمت اهداف و نتایج نهایی تعیین شده شما ، کاربر را به روشی طبیعی آموزش ، اطلاع رسانی و راهنمایی کند.

در واقع ، یک صفحه سوالات متداول یک صفحه وب ضروری است که باید در سایت خود داشته باشید.

چرا؟

از آنجا که صفحات سوالات متداول می توانند از طریق جستجوی ارگانیک بازدیدکنندگان جدیدی را به وب سایت شما وارد کنند و آنها را به صفحات مرتبط هدایت کنند – معمولاً صفحات وبلاگ عمیق تر و صفحات سرویس که از نزدیک با سوالات حل شده مرتبط هستند.

صفحه سوالات متداول یکی از بهترین روش ها برای کمک به افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند.

آنها مقصد مورد نظر خود را سریعتر به دست می آورند زیرا شما در حال از بین بردن موانع احتمالی دانش (اطلاعاتی و اغلب با اعتماد) هستید.

چرا صفحات پرسش و پاسخ در اولویت است

صفحه سوالات متداول همچنان یک حوزه اولویت برای متخصصان سئو و بازاریابی دیجیتال است. همچنین صفحه سوالات متداول یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود سایت شما و کمک به بازدیدکنندگان سایت و کاربران است.

در بخش کوچکی ، اهمیت صفحات سوالات متداول در سالهای اخیر به دلیل رشد جستجوی صوتی ، جستجوی تلفن همراه و دستیاران و بلندگوهای شخصی / خانگی ایجاد شده است.

این موارد عمدتا به نتایج قبلی (پاسخهای Google و قطعه های ویژه) متکی هستند و می توانند به طور خاص با صفحات سوالات متداول هدف قرار گیرند.

یک صفحه سوالات متداول موثر

نیازهای مخاطب شما را منعکس می کند.

 دامنه وسیعی از اهداف (معاملات ، اطلاعات و غیره) را پوشش می دهد.

 اغلب براساس بینش داده های جدید به روز می شود.

 با حل مشکلات کاربران جدیدی را به وب سایت وارد می کند.

 نمایش صفحات داخلی را به سایر صفحات مهم هدایت می کند.

 سوخت وبلاگ (و محتوای عمیق تر) ایجاد.

 تخصص ، اعتماد و اقتدار را در درون طاقچه شما به نمایش می گذارد.

حال بیایید 25 نمونه عالی از صفحه / منابع سوالات متداول را بررسی کنیم ، همچنین به همین دلیل آنها بسیار کارآمد هستند.

1) توییتر

سوالات متداول توییتر این لیست را ایجاد کرد زیرا شامل شخصی سازی های زیبا ، قابلیت جستجوی آسان و همچنین زیبا به نظر می رسد (چیزی که تعداد کمی از صفحه های پرسش و پاسخ به آن دست یافته اند).

 

 

2) یوتیوب

صفحه سوالات متداول YouTube تمیز ، تازه ، استفاده از آن ساده است و دسترسی به موضوعات متداول “راهنما” را فراهم می کند.

 

 

3) مک دونالد

صفحه سوالات متداول مک دونالد غیررسمی ، اجتماعی است و مردم را تشویق می کند که تجربه سوالات متداول خود را به اشتراک بگذارند (امری نادر).

 

4) واتس اپ

منبع سوالات متداول برای Whatsapp روشن ، آسان برای استفاده و برای استفاده سریع در دسک تاپ یا موبایل به طور موثر دسته بندی می شود.

 

5) ویکی پدیا

مرکز راهنمایی ویکی پدیا نمونه ای عالی از صفحه سوالات متداول “old-school” است.

 

6) مایکروسافت

بخش سوالات متداول مایکروسافت از قابلیت آکاردئون / div قابل ارتقا استفاده می کند تا تجربه کارآمدتری را برای اولین بار در تلفن همراه فراهم کند و از دسترسی سریع سطح بالا به اطلاعات بدون پیمایش بیش از حد پشتیبانی کند.

 

 

7) UCAS

بخش سوالات متداول UCAS ساده ، کوچک و مختصر است.

سوالات متداول UCAS  همچنین شامل یک دستورالعمل مفید برای پرسیدن مفید بودن اطلاعات و جمع آوری بازخورد کاربران برای بهبود منابع است.

 

8) WorldFirst

بخش سوالات متداول  WorldFirst’sFAQs تقسیم بندی محتوا را با یک کلیک فراهم می کند ، به علاوه مشاهده تمام قابلیت هایی که عملکرد و قابلیت استفاده از منابع را در ابتدا قرار می دهند – بخش مهمی از یک منبع موثر سوالات متداول است.

 

9) نینتندو

سوالات متداول نینتندو آنلاین جسورانه ، کاربردی و از نظر روش ساده است.

 

10) DaysOutGuide

منبع سوالات متداول DaysOutGuide دارای برچسب هایی است تا از عملکرد تک کلیک برای دسترسی همه دستگاه به اطلاعات بیشترین بهره را ببرد.

در بخش سوالات متداول تعادل بین متن ، تصاویر و ویژگی های تعاملی بسیار خوب عمل می کند.

 

11) SendInBlue

سوالات متداول SendInBlue از نظر طراحی اساسی ترین (تک شبکه ای است که توسط دسته های مربع نازک تعریف شده) در این لیست از بهترین و موثرترین سوالات متداول من موجود است ، اما جواب می دهد.

 

 

12) FreeSpirit

صفحه سوالات متداول FreeSpirit ویژگی های مفید پیمایش اطلاعات را با محتوای تعاملی ترکیب می کند تا کاربر را قادر به پیشرفت در سایت و تصمیم گیری سریعتر در خرید کند.

 

13) Amazon Web 

سوالات متداول سوالات متداول Amazon Web Services عملکردی دارند ، به راحتی قابل مرور هستند و برای استفاده دسته بندی می شوند

 

14) مهندسی سیلیکون

سوالات متداول مهندسی سیلیکون به تخریب یک صنعت سنتی پیچیده کمک می کند.

 

15) دراپ باکس

راهنمای Dropbox با انتخاب تصاویر استفاده شده ، سرگرمی را به بخش سوالات متداول می آورد و کاربر را به تجربه سایت با کشف خود ترغیب می کند.

 

16) TUI

سوالات متداول TUI در قالب شبکه هستند ، شامل عمق پوشش موضعی و حجم اطلاعات موجود در سایت را منعکس می کنند.

 

17) یو پی اس

مرکز راهنمایی و پشتیبانی UPS شامل یک دستیار گفتگوی مجازی است که از سوالات متداول بالاتر از عملکرد استاتیک اکثر افراد استفاده می کند.

Chatbots ملاحظات سوالات متداول ایده آل است که عمدتاً بر اساس توانایی آنها در سرعت بخشیدن و هدایت سفر کاربر است (یک منطقه اصلی برای هر گونه کمک و منبع سوالات متداول).

 

18) بسته بندی

مرکز راهنمایی محصولات Transpack هم به عنوان یک منبع سوالات متداول و هم به عنوان منبع جمع آوری راهنماها عمل می کند ، به این معنی که کاربران می توانند به اطلاعات سطح بالا و همچنین راهنماهای خرید ، اطلاعات اندازه گیری و مجموعه اطلاعات دیگری که معمولاً فقط از طریق آنها قابل دسترسی هستند ، دسترسی داشته باشند.

 

19) FatFace

منبع کمک FatFace و منابع سوالات متداول نمونه خوبی از درست کردن نام تجاری بزرگتر است.

 

20) کالج کینگ لندن

صفحه سوالات متداول King’s College London به هر بخش اصلی وب سایت به بخشهای متداول تقسیم می شود. این امکان استفاده از منابع پشتیبانی بسیار هدفمند را که توسط یک هدف واحد هدایت می شوند (اغلب برنامه های آسان را تسهیل می کند) فراهم می کند.

تقسیم سوالات متداول همان چیزی است که برجسته بود و باعث شد آنها را در این لیست قرار دهیم.

 

21) Pinterest

Pinterest’s Help Center سادگی را به سطح بعدی می رساند.

 

22) Elite Island Holidays انگلستان

سوالات متداول Elite Island Holidays براساس نیاز مخاطبان انجام می شود و به وضوح برای پاسخگویی به معضلات تعطیلات مردم از زمان آماده سازی تا کمک و پشتیبانی آخرین لحظه ارائه شده است.

ماهیت پاسخ های وبلاگ به این معنی است که بازدید کننده سایت برای راهنمایی نیازی به فراتر از صفحه سوالات متداول ندارد.

 

23) قابل پخش

Airtable’s Help Center سرگرم کننده ، دارای دید بصری است و حتی اطلاعات مفیدی در مورد نحوه استفاده از بخش س toالات متداول در اختیار شما قرار می دهد.

 

24) چیز کوچک کوچک

سوالات متداول درباره Pretty Little Thing بلافاصله مخاطبان آنها را بیان می کند و طرح و محتوای آن را بر اساس آن قرار می دهید.

سوالات متداول همچنین تعامل با آنها کاملاً فکر شده و فریبنده به نظر می رسد.

 

25) اول مستقیم

سوالات متداول First Direct ، مرکز راهنما و منابع / منابع راهنما ، تعداد زیادی از راهنماهای تقسیم شده با اطلاعات و ابزارهای مالی را در یک مکان واحد قرار می دهند.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا

و استراتژی تولید محتوا را نیز بخوانبد.

ایجاد یک صفحه سوالات متداول موثر

چه یک صفحه سوالات متداول در دسترس داشته باشید اما معتقدید این سایت می تواند کمک بیشتری کند یا به دنبال ایجاد یک منبع سوالات متداول برای وب سایت خود هستید ، مهم است که مراحل زیر را در نظر بگیرید.

1. درباره هدف صفحه سوالات متداول تصمیم بگیرید

اگر می خواهید متخصصان خود را به جلو بیاورید و از مخاطبان پشتیبانی مداوم داشته باشید ، مرکز سوالات متداول شما بسیار متفاوت از عملکرد شما خواهد بود اگر شما قصد دارید سهولت دسترسی به محتوای سنگ بنای اصلی وب سایت خود را افزایش دهید.

2. برای حفظ سوالات متداول خود برنامه ریزی کنید

سوالات مخاطبان شما مرتباً تغییر می کند و شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای سوالات متداول شما این را منعکس می کند.

داده های موجود در کنسول جستجوی گوگل (GSC) ، رفتار جستجوی در محل ، به علاوه روند گسترده تر صنعت به اطلاع رسانی این امر کمک می کند

3. به بیرون از پایگاه داده شرکت خود نگاه کنید

در حالی که داده های شما برای سرویس دهی به مشتری موجود شما فوق العاده است ، اما اغلب چندین لایه پرسش و پاسخ وجود دارد.

برای پاسخ به سوالات عمومی ، می توانید از ابزارهای رایگان مانند پاسخ به عموم مردم ، به علاوه Google Trends ، سایت های رقبا و موارد دیگر استفاده کنید.

4. سوالات متداول مربوط به ساختار

صفحه سوالات متداول شما باید در مورد نحوه ساخت و ساخت آنها اطلاعاتی کسب کنندمحتوای متنوعی که برای کاربر و موتورهای جستجو قابل دسترسی است.

در سطح سوالات متداول فردی ، متن تمیز قابل کلیک را در نظر بگیرید تا پاسخ ها تمیز و آسان استفاده شوند.

در سطح ساختار صفحه ، به اولویت بندی محتوا براساس ارزش و تقاضا ، به علاوه زمینه های بهینه سازی فنی مانند استفاده از طرحواره ، سرعت صفحه و سازگاری با موبایل ، زمان اختصاص دهید.

صفحات سوالات متداول به سرعت از رده خارج می شوند و ارزش آنها با گذشت زمان کاهش می یابد.

اطمینان حاصل کنید که در حال آزمایش تغییرات صفحه هستید و به طور تکراری همه چیز را از عناوین و عناصر صفحه قابل کلیک ، از جمله موارد اضافی محتوای هدایت شده توسط داده ها و اقدامات مختلف بهبود می بخشید.

5. عنصر مردم را فراموش نکنید

موفق ترین صفحات سوالات متداول اغلب از درک عمیق تری از افرادی که قصد دارند به آنها کمک کنند ، ناشی می شود.

داده ها همیشه مهم هستند ، اما شما همچنین باید این را با بینش های واقعی تنظیم کنید.

بهترین افراد برای کمک به این امر ، کارکنان خط مقدم هستند که به طور روزانه با مخاطبان شما درگیر هستند و درک درستی از نحوه س سوالات متداول آنلاین و آفلاین دارند که می توانند پیشنهاد حل مشکلات شما را پشتیبانی و غنی کنند.

به نظر می رسد ، حتی اگر از Google به میزان قابل توجهی ترافیک به دست آوردیم ، بازده ها و تبدیل های ما غیر از فخرفروشی بود (همانطور که در زیر مشاهده می شود).

پس از سکوت کردن برای حل مشکل ، ما 15 دلیل احتمالی برای مقصر بودن در تبدیل کم خود پیدا کردیم.

ما هیچ B.S. خود را به اشتراک می گذاریم. نکاتی برای ایجاد پست های وبلاگ که تبدیل می شوند.

شما یک استراتژی گام به گام بازاریابی محتوای متمرکز بر SEO و CRO را پیدا خواهید کرد ، زیرا آنها دست به دست هم می دهند.

با استفاده از تمام 15 نکته ، بازدید بیشتری به سایت خود خواهید داشت و همزمان تبلیغات بیشتری برای قیف فروش خود خواهید داشت.

و همه اینها با اولین چیزی که لیدهای شما می خوانند شروع می شود.

1. با یک عنوان قوی روبرو شوید (و تا زمانی که متوقف نشوید)

ایجاد یک تیتر با ارزش کلیک بیشتر از آنچه مردم تصور می کنند تمرین می کند.

اما اگر بخواهید تعداد بیشتری از تبدیل ها را قفل کنید ، یک عنوان خوب لازم است.

از این گذشته ، اگر افراد مجبور نباشند روی عنوان مقاله شما (یا محتوای دیگری) کلیک کنند ، شما حتی فرصتی برای تبدیل آنها نخواهید داشت.

بنابراین برای تهیه یک عنوان خوب چه کاری لازم است؟

این فرمول های اثبات شده برای ساخت عناوین شما ، صفات خاص ، کلمات کلیدی را در نظر می گیرند و کلمات را در نظر می گیرند.

اینچرا بهتر است چند گزینه مختلف ارائه دهید و سپس آنها را از طریق ابزاری مانند CoSchedule’s Headline Analyzer استفاده کنید.

الگوریتم ها این معیارها را محاسبه می کنند و عناوین شما را با یک امتیاز رتبه بندی می کنند.

از تیتر خود اطمینان حاصل کنید:

با آنچه در مورد آن می نویسید بسیار مرتبط است.

شامل کلمه کلیدی دقیق مورد نظر شما است – احتمالاً حتی آن را از قبل بارگیری کنید.

به اندازه کافی علاقه ایجاد می کند ، بنابراین افراد اقدام می کنند – اصلاح کننده های کلمه کلیدی را در عنوان خود بگنجانید.

ما آن را درجه یک بالا بردیم و عناوین خود را به سفر خریدار ترسیم کردیم.

به عنوان مثال ، صفحه فرود Cloud Phone System ما در SERP متمایز است زیرا ما از اصلاح کننده های کلیدی کلیدی پایین قیف مانند “ویژگی ها” ، “هزینه ها” و “مزایا” استفاده کرده ایم.

عنوان های Clickbait که کار می کنند اغلب شامل عباراتی مانند “X Reasons Why…” یا “This Is What Happens When…” ، به عنوان مثال.

بنابراین قرار دادن اعداد (مانند لیست ها) در عنوان شما ، پرسیدن سوال و مخاطب قرار دادن مستقیم خواننده می تواند عناوین شما را بی نظیر کند.

همین امر برای ایجاد یک راهنمای راهنما نیز صدق می کند.

ایجاد یک عنوان مناسب برای کلیک ممکن است چند تلاش طول بکشد ، و این اشکالی ندارد.

از آنجا که این مبحث به خودی خود یک مقاله کامل است ، پس از پایان کار در اینجا ، این راهنمای نکات مربوط به نوشتن عنوان را بررسی کنید.

2. مطمئن شوید که واقعاً برای هدف جستجو در حال حل هستید

هنگامی که خواننده خود را با یک عنوان عالی جذب کردید ، وقت آن است که این قول را ادا کرده و به آنها کمک کنید.

در اصطلاح بازاریابی محتوا ، این بدان معنی است که مقاله شما پاسخ س toال جستجوی آنها را ارائه می دهد.

برای انجام این کار ، با کلمه کلیدی مورد نظر خود شروع کنید و مطمئن شوید که مقاله شما به سوالات خوانندگان شما پاسخ می دهد و به آنها پاسخ می دهد.

هنگام نوشتن  صفحه سوالات متداول خود نه تنها باید تمرکز اصلی روی کلید واژه داشته باشید ، بلکه باید با متداول ترین سوالاتی که خوانندگان بالقوه از آن سال می کنند ، بیایید.

مقاله شما باید شامل این کلمات کلیدی و سوالات به صورت ارگانیک باشد ، همراه با پاسخ های دقیق و برنامه ای که خوانندگان می توانند برای حل مشکل خود استفاده کنند.

در این راه ، منابع مفیدی مانند راهنمای انتخاب رایگان یا حتی یک ویدیوی توضیحی را نیز در بر بگیرید.

این باید به آنها کمک کند تا در جستجوی سوال خود نزدیک شوند.

گنجاندن فراخوان برای اقدام برای کمک بیشتر یکی دیگر از موارد ضروری برای تبدیل خوانندگان است.

آنها را راهنمایی می کند تا از شما پیروی کنند و گام مناسب بعدی را بردارند.

قبل از آماده شدن برای انتشار ، بررسی کنید که به طور کافی به تمام سوالات مربوطه پرداخته اید تا تضمین کنید بیشترین ارزش را برای خوانندگان خود ارائه می دهید.

3. در مقدمه یک داستان یا مطالعه موردی را پرتاب کنید

اضافه کردن یک داستان یا مطالعه موردی در ابتدای مقاله به معرفی موضوع کمک می کند و به پرونده شما اعتبار می بخشد.

این موضوع به دو دلیل خوب کار می کند:

داستان های واقعی و مطالعات موردی بسیار جذاب تر از تئوری ها هستند. اینها توجه خواننده را به خود جلب کرده و آنها را برای ادامه خواندن مجذوب خود می کند.

این نوع اثبات اجتماعی با نشان دادن اینکه قبلاً با مشکلات مشابهی روبرو شده اید – چه شخصاً و چه برای مشتری – از تخصص شما پشتیبانی می کند و آنها را با موفقیت حل می کنید.

خوانندگان به عنوان یک متخصص یا حداقل کسی که تجربه کافی برای کمک به آنها را دارد به شما نگاه می کنند.

سپس این خوانندگان را ترغیب می کند که به اندازه کافی دور هم جمع شوند تا مقاله شما تمام شود و مراحل بعدی (یعنی تبدیل) را انجام دهند.

بنابراین وقتی هر مقاله را به طور خلاصه بیان می کنید ، به یک مثال قبلی فکر کنید که می توانید برای تقویت پرونده خود استفاده کنید. برای تنظیم صدا ، این مقدمات را درست در مقدمه پخش کنید.

4. شامل نمودارها یا نمودارهای اصلی باشد

درست مانند داستان ها و مطالعات موردی در زمینه تعامل رتبه بالایی دارند ، نمودارها و نمودارها نیز همینطور.

بیشتر افرادی که مقاله شما را می خوانند ، فراگیران بصری خواهند بود.

درج نمودارها و نمودارها باعث هضم و تأثیرگذاری مطالب شما می شود.

تصاویر همچنین در شبکه های اجتماعی بسیار به اشتراک گذاشته می شوند.

وقتی کسی با مقاله شما توییتی ارسال می کند ، دامنه محتوای خود را گسترش می دهید و شانس بیشتری برای هدایت بازدید به سایت خود دارید.

این موضوع  به تنهایی شانس شما را برای گرفتن تبدیل های بیشتر افزایش می دهد.

بنابراین وقت اضافی را برای ایجاد نمودارها و نمودارهای قابل اشتراک بگذرانید ، و به سرعت تفاوتی در عملکرد محتوای خود خواهید دید.

Unsplash نمونه جالبی از شرکتی است که از تصاویر اصلی خود برای آگاهی از برند و پیوند استفاده کرده است.

5. مطمئن شوید که نسخه شما قابل خواندن است 

ممکن است فکر کنید کپی شما قابل خواندن است زیرا منطقی است. اما این چیزی نیست که ما در اینجا به آن اشاره می کنیم.

نمره خوانایی سطح خواندن مورد نیاز برای درک مفاهیم ارائه شده در مقاله شما را اندازه گیری می کند.

برای بدست آوردن این موضوع ، ابزاری مانند مقیاس Flesch-Kincaid محتوای شما را با توجه به تعداد کلمات دشوار و جملات طولانی که استفاده می کنید درجه بندی می کنند (از جمله عوامل دیگر)

سپس میزان خواندن محتوای شما را محاسبه می کند.

سازماندهی محتوای خود در بخش های کوچکتر از اطلاعات آسانترین راه برای بهبود نمره خوانایی شماست.

اگر فقط برای جدا کردن اطلاعات خود از یک بلوک بزرگ متن فقط پاراگراف استفاده می کنید ، ممکن است خواننده خود را تحت فشار قرار دهید.

بنابراین پاراگرافهای کوتاه باعث می شود شما از انجام این کار اجتناب کنید

مقاله خود را با استفاده از زیرعنوان ها (مانند H2 ها و H3 ها) هر زمان که ممکن است جدا کنید.

برای کمک به خواننده خود در پیمایش مفاهیم یا ایده های پیچیده نیز از نقاط گلوله استفاده کنید.

به راحتی می توانم عنوان ها و زیرعنوان های خود را در مرحله طرح کلی وارد کنم.

در اینجا نحوه طرح کلی این مقاله آورده شده است:

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نسخه شما ویرایش شده و از خطاهای دستوری عاری است. این موارد در صورت وجود باعث کاهش قابلیت خواندن و اعتبار می شود.

محتوای خود را از طریق ابزارهایی مانند Grammarly اجرا کنید تا خطاهای ساده “آنها” و “آنجا” وجود داشته باشد”.

فقط توجه داشته باشید که 100٪ کامل نیستند.

در اینجا چند میانبر دستور زبان دیگر وجود دارد که من استفاده می کنم:

“به منظور” ، “خود” ، “در واقع” ، “تعدادی” – اینها را مخلوط کنید.

اعداد را تا 10 املا کنید.

دوره و ویرگول همیشه درون علامت های نقل قول هستند.

6. در اثبات اجتماعی بپاشید

مشابه مطالعات موردی ، داستان ها و نمودارها ، افزودن اثبات اجتماعی به وبلاگ نویسی می تواند پرونده شما را تقویت کند و ثابت کند که شما در این موضوع یا محصول صاحب نظر هستید.

آنها همچنین نشان می دهند که شرکت و محصول شما قابل اعتماد است.

اما اثبات اجتماعی دقیقاً چیست؟

یک روش خوب برای فکر کردن در مورد اثبات اجتماعی مانند مرور پنج ستاره است.

وقتی مردم محصول را امتحان می کنند و به آن امتیاز می دهند ، دیگران می توانند آنچه را دوست دارند یا دوست ندارند ، ببینند.

اثبات اجتماعی اساساً دیدن آنچه دیگران درباره چیزی فکر می کنند قبل از تصمیم گیری در مورد ارزش صرف وقت یا پول است.

توصیفات ساده ترین و قابل اعتمادترین نوع اثبات اجتماعی است. و می توانید آنها را به صورت فیلم ، مرور یا حتی موارد موردی اضافه کنید.

بنابراین متقاعد کننده ترین توصیفات خود را بردارید و آنها را در مکانهای برجسته قرار دهید تا همه بلافاصله آنها را ببینند.

در پست های مرتبط با محصول نیز به اثبات اجتماعی بپردازید.

این به مشتریان بالقوه کمک می کند درصورتی که نتوانند از نظر جسمی آنچه را می فروشید لمس کنند.

7. یک اقدام واضح و جذاب داشته باشید

درست مثل اینکه علمی برای عناوین خبری وجود دارد ، همین امر در مورد دعوت به عمل شما نیز وجود دارد.

با توجه به بازاریابی آنلاین 101 ، باید فقط یکبار روی یک CTA تمرکز کنید.

درخواست از خوانندگان خود برای انجام بیش از یک اقدام احتمالاً منجر به این خواهد شد که آنها هیچ اقدامی انجام ندهند.

علم روانشناسی CTA دستورالعمل های موثری را نشان می دهد:

احساس فوریت ایجاد کنید (به عنوان مثال ، “برای دریافت پیشنهادات اختصاصی اکنون در خبرنامه ما ثبت نام کنید”).

بر منفعتی که مخاطب شما برای اقدام به دست می آورد تمرکز کنید.

بدون حواس پرتی فونت ها یا رنگ های کم رنگ ، این کار را ساده انجام دهید.

در مرحله بعدی ، شما باید در مورد قرار دادن CTA خود فکر کنید.

تشک خوش آمد گویی یک روش عالی برای خوش آمدگویی به بازدید کنندگان جدید وب سایت است. اما این نباید تنها زمان یا راهی باشد که از آنها می خواهید اقدامی انجام دهند.

سعی کنید متن درون خطی یا تصاویری را اضافه کنید که CTA شما را در کل پست های وبلاگ خود تکرار می کنند.

CTA ها و مکان های مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. و همیشه CTA خود را در انتهای پست های خود قرار دهید.

ممکن است متوجه شوید آخرین CTA که جذاب ترین خوانندگان را جذب می کند و به رشد لیست ایمیل شما کمک می کند.

8. تجربه CTA خود را پس از کلیک بهینه کنید

چه اتفاقی می افتد که خواننده شما CTA شما را دنبال کند؟

کجا می روند و چه چیزی می بینند؟

بهینه سازی این تجربه و پاداش دادن به خوانندگان خود برای اقدام ، آنها را ترغیب به ادامه کلیک و تبدیل می کند.

از پیام متشکریم pop-up عمومی که خوانندگان شما را به فکر فرو می برد که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند ، رد کنید.

در عوض ، آنها را به صفحه تشکر با اطلاعات بیشتر ارسال کنید.

این ممکن است شامل دستورالعمل هایی برای دسترسی به وبینار بعدی شما باشد ، به عنوان مثال ، یا مراحل بارگیری یک منبع رایگان را توضیح دهد.

با ارائه اطلاعات بیشتر ، حرکت رو به جلو آنها را حفظ کرده و از دست دادن آنها در طول مسیر جلوگیری خواهید کرد.

9. کلمات کلیدی موردنظر خود را برای ایجاد Drive مرور کنید

هنگامی که مراحل قبلی را در حرکت قرار دادید ، زمان آن فرا می رسد که به داده ها بپردازید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزهایی را می توانید بهبود ببخشید.

ساده ترین راه برای این کار فیلتر کردن به صفحه گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google است.

GSC هنگام استفاده از اعتبار سنجی قصد جستجو ، ابزار اصلی ماست.

چه برای نگه داشتن زبانه ها در میزان بازدید ، نرخ کلیک (CTR) یا تبدیل ها ، بسیار عالی عمل می کند.

با SERP ها که به طور مداوم در حال تغییر هستند ، احتمالاً جستجوهای جستجوگر که به بهترین صفحات شما مراجعه می کنند نیز تغییر می کنند.

اجرای URL ها در GSC به شما ایده می دهد که سایر اصطلاحات جستجو باعث ایجاد نمایش و کلیک بر روی محتوای شما می شوند.

نظارت منظم بر این سوالات  مربوط به رانندگی در ترافیک و تازه کردن مطالب شما به شما کمک می کند از رقبا جلوتر باشید.

برای راهنمایی بیشتر ، این راهنمای معنایی سئو ارزش خواندن را دارد.

10.پیوند به پست های مرتبط وبلاگ داخلی یا صفحات محصول

پیوند دادن پست های وبلاگ خود به سایر مقالات با عملکرد بالا و صفحات مربوط به محصول ، سریع ترین راه برای نشان دادن اهمیت Google یک صفحه است.

شما رتبه بندی خود را بهبود می بخشید (برای ایجاد ترافیک) و از هر آنچه در پست خود تبلیغ می کنید پشتیبانی می کنید (برای هدایت تبدیل ها).

فقط مطمئن شوید که فقط به دلیل کلیک های احتمالی از پیوند بیش از حد جلوگیری می کنید.

فقط باید به صفحات با اطلاعات اضافی یا پشتیبانی پیوند دهید تا تجربه خواننده را افزایش دهید.

اگر مایل هستید ، می توانید از خارج با متخصصان بسیار معتبر در مارک های تجاری خود و یا مارک های غیررقابتی که دارای دامنه بالایی هستند و از تجارت شما پشتیبانی می کنند ، پیوند بزنید.

در هر دو نوع (داخلی و خارجی) به صورت ارگانیک ببافید تا بازدید کنندگان را در سایت خود کاملاً درگیر کنید.

همچنین افزودن پیوندهای داخلی در ابتدای صفحه ایده خوبی است.

11. با استفاده از ویجت چت Leads را جمع آوری کنید

نکته ای که معمولاً در هنگام ضبط بیشتر تبدیل می شود ، استفاده از ابزارک های گپ است.

احتمالاً یکی از این موارد را قبلاً دیده یا حتی از آنها استفاده کرده اید بدون اینکه بدانید این یک روش خارق العاده برای افزایش تبدیل است.

در صورت عدم اطلاع ، می توانید به بازدیدکنندگان وب سایت خود یک نماینده خدمات مشتری مجازی پیشنهاد دهید تا با استفاده از یک گپ باکس در پایین صفحه ارتباط برقرار کند.

این “شخص” می تواند به طور شبانه روزی به سوالات یا نیازهای مخاطبان هدف شما پاسخ دهد.

آنچه در مورد ابزارک های گپ جالب است این است که می توانید بلافاصله به مشتریان خود پاسخ دهید. و همچنین به تیم شما فرصتی می دهد تا بازدیدکنندگان وب سایت جدید را جذب کرده و در تماس باشد.

بعد از اینکه نگرانی های آنها را برطرف کردید ، تیم شما می تواند بازدیدکنندگان را به یک صفحه خاص هدایت کند ، آنها را ترغیب به ثبت نام در خبرنامه شما و موارد دیگر کند.

این نوع تعامل گفتگو را ادامه می دهد و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در تصمیم گیری قدرت و آگاهی بیشتری داشته باشند.

امتحان کردن ابزارک های گپ را در نظر بگیرید و ممکن است سریعاً در تبدیلات کسب درآمد کنید.

12. نقاط رها کردن براساس نقشه های حرارتی ، کلیک ها یا داده های پیمایش را ردیابی کنید

علاوه بر غواصی در تجزیه و تحلیل وب سایت خود برای گزارش کلمات کلیدی ، باید نقشه های حرارتی خود را نیز بررسی کنید و داده ها را پیمایش کنید.

این ابزار بازدیدکنندگان وب سایت شما را “ردیابی” می کنند تا ببینند که در سایت شما به کجا می روند و کدام قسمت ها باعث جذب آنها می شود.

داده های پیمایشی همچنین نشان می دهد بازدیدکنندگان شما وقتی با محتوای شما درگیر می شوند تا چه اندازه به پایین صفحه می روند.

این اطلاعات مفید باید تصمیمات شما را در مورد بهبود موارد هدایت کند. و این بینش های باورنکردنی ای را ارائه می دهد که شاید در غیر این صورت فکر نکرده باشید

این نقشه پیمایشی (چپ) و حرکت نقشه (راست) را در این صفحه اصلی بررسی کنید.

همچنین باید نرخ کلیک وب سایت خود را پیگیری کنید تا ببینید افراد چه اقداماتی را ترغیب می کنند (یا از آنها جلوگیری می کند).

ممکن است متوجه شوید که فعلهای عملی خاصی بهتر از بقیه عمل می کنند ، یا این فقط در مورد محل CTA شما است.

اما اگر شروع به استفاده از این ابزار نکنید ، این اطلاعات مهم را نمی دانید.

13. برای بهینه سازی برای تبدیل ها ، طرح وبلاگ خود را بهبود ببخشید

طرح وبلاگ شما نقشی عظیم در نرخ تبدیل شما دارد.

طراحی های ساده و تمیز به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا به طور منطقی در سفر خریدار شما پیشرفت کنند.

برعکس ، چیدمان های نامرتب یا نامرتب بازدید کنندگان را تحت فشار قرار داده و فلج می کند.

رایج ترین موضوعات مربوط به طرح بندی که می بینیم بازدیدکنندگان از اقدام جلوگیری می کنند عبارتند از:

 داشتن اطلاعات بیش از حد در ستون های فرعی خود.

 نمایش مخلوط گیج کننده ای از اندازه و رنگ قلم.

 نمایش پیشنهادهای متناقض (مانند 10٪ تخفیف هنگام ثبت نام در خبرنامه و 15٪ تخفیف در پنجره بازشو).

 داشتن CTA تمام صفحه که به سختی می توانید از آن خارج شوید ، ممکن است باعث شود افراد به جای پیشرفت در سایت ، سایت شما را ترک کنند.

برای مقابله با این مسئله ، هر چند وقت یک بار به وب سایت خود مراجعه کنید و خود را جای مخاطبان هدف خود قرار دهید.

 آیا طرح شما تعادل درستی بین ارائه اطلاعات و خوشایند زیبایی دارد؟

 یا آیا شما را با گزینه ها ، پیشنهادات و کپی با صدای بلند غرق می کند؟

در حالت ایده آل ، همه چیزهای سایت شما باید خوب فکر شده و سازمان یافته باشد.

بازدید کنندگان شما باید دقیقاً بدانند که کجا را جستجو کنند و چه کاری باید انجام دهند.

آنها باید به جای اینکه عقب نشینی کنند ، به غواصی عمیق بپردازند.

14. تست Cross-Device & Browser را اجرا کنید

تصور نمی کنید که محتوای شما بدون توجه به اینکه خوانندگان دستگاه یا دستگاه هایی که از آنها برای دسترسی به آن استفاده می کنند ، عالی به نظر می رسد.

انجام این کار راهی مطمئن برای از بین بردن تجربه کاربر و رتبه بندی موتور جستجو است.

چرا؟

زیرا گوگل رتبه بندی سایت ها را براساس نمایه سازی همراه اول یا نحوه نمایش سایت شما در نسخه تلفن همراه خود انجام می دهد.

بنابراین اگر فقط روی نمای دسک تاپ متمرکز شده اید ، تصویر بزرگتری را از دست می دهید.

وقت خود را اختصاص دهید و آزمایشات بین دستگاهی و مرورگر را اغلب و به طور منظم انجام دهید.

یک وب سایت عالی باید هم به کاربران دسک تاپ (در چندین مرورگر) و هم به دستگاه های مختلف تلفن همراه از جمله رایانه لوحی و تلفن پاسخ دهد.

بررسی وب سایت خود را در مرورگرها و دستگاه های مختلف ادامه دهید تا اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که ایجاد می کنید بدون توجه به مکان مشاهده ، چشمگیر به نظر می رسد.

شما ممکن است اصلاحات اجتناب ناپذیری را پیدا کنید که باید برای این اتفاق ایجاد شود (و قبل از اینکه انتظار تغییر بیشتری داشته باشید).

15. بداهه سرعت سایت شما

مشابه آزمایش محتوای شما در مرورگرها و دستگاه های مختلف ، سرعت سایت شما عامل دیگری است که باید در هنگام افزایش تبدیل مورد توجه قرار دهید.

نمی توانید تصور کنید که همه از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

طبق تحقیق در مورد زمان بارگذاری صفحه و نرخ پرش ، کاربران وب سایت انتظار دارند که سایت شما سریع بارگیری شود و اگر بیش از حد طولانی شود از کشتی پرش می کنید.

کارشناسان مشاهده کردند که وقتی بارگذاری صفحه از دو ثانیه به هفت ثانیه می رسد ، نرخ گزاف گویی از 9.6 to به 32.3 op عظیم افزایش می یابد.

همچنین ممکن است در هر 100 ثانیه تأخیر در مدت زمان بارگیری صفحه سوالات متداول شما ، یک درصد ضرر داشته باشید.

بله ، درست خواندید – ما در اینجا 100 میلی ثانیه یا 0.1 ثانیه صحبت می کنیم!

بنابراین اگر سایت شما در پهنای باند پایین عملکرد خوبی نداشته باشد ، خوانندگان وبلاگ شما ممکن است به اندازه کافی دور هم نمانند تا ببینند چه چیزی را ارائه می دهید یا در نهایت تبدیل می کنید.

این امر به ویژه اگر سایت شما بسیار متکی به تصاویر ، پنجره های بازشو و تبلیغاتی باشد که بارگیری آنها برای همیشه طولانی است ، بسیار صدق می کند.

ابزارهای رایگان مانند PageSpeed Insights Google را بررسی کنید تا ببینید سرعت نسخه موبایل و دسک تاپ سایت شما با چه سرعتی بارگیری می شود.

افکار نهایی

اگر مانند گذشته برای گرفتن ترافیک تلاش می کنید ، این روش ها را امتحان کنید و نحوه عملکرد آنها را به من اطلاع دهید.

درست مثل هر چیز دیگری در دنیای سئو محتوا ، نتایج به زمان نیاز دارند.

همچنین ، آنچه برای ما کار کرده است ممکن است برای شما مفید نباشد ، بنابراین من به شما توصیه می کنم آزمایش خود را ادامه دهید تا زمانی که آنچه برای شما مناسب است پیدا کنید.

یک تن ترافیک ارگانیک عالی است تا زمانی که ببینید اعداد سرب جمع نمی شوند.

در اینجاست که آزمایش مداوم و دقت در تبدیل ها و تبدیل های کمکی شما به هدایت مسیر کمک می کند.

منبع:

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.