مفید بود؟

بسیارى از دارندگان وب سایت ها به ترافیک زیاد و فروش بیشتر نیاز دارند. بهینه سازى موتورهاى جست و جو یکى از بهترین شیوه هاى دستیابى به این اهداف است. بسیارى از افراد هزینه زیادى صرف مى کنند زیرا آنها به آن اندازه که مى بایست در سئو سرمایه گذارى نمى کنند و وقت نمى گذارند. ترس آنها این است که سئو کارى دشوار است و براى شرکت آنها مناسب نیست. در اینجا چهار دلیل که سئو را در نظر اینگونه افراد مشکل و دشوار مى کند، بررسى مى کنیم. در صورتى که سئو، اصلاً دشوار نیست.

 

چرا سئو به نظر سخت مى آید؟ در صورتى که اینگونه نیست.

بسیارى از دارندگان وب سایت ها به ترافیک زیاد و فروش بیشتر نیاز دارند. بهینه سازى موتورهاى جست و جو یکى از بهترین شیوه هاى دستیابى به این اهداف است. بسیارى از افراد هزینه زیادى صرف مى کنند زیرا آنها به آن اندازه که مى بایست در سئو سرمایه گذارى نمى کنند و وقت نمى گذارند. ترس آنها این است که سئو کارى دشوار است و براى شرکت آنها مناسب نیست. در اینجا چهار دلیل که سئو را در نظر اینگونه افراد مشکل و دشوار مى کند، بررسى مى کنیم. در صورتى که سئو، اصلاً دشوار نیست.

دلیل اول: من نمى دانم وب سایتم را چگونه بهینه کنم؟

در آغاز به نظر مى رسد که بهینه سازى موتورهاى جست و جو کمى برایتان پیچیده باشد. این موضوعى طبیعى است که مبتدیان کمى سردرگم شوند. خوشبختانه، سئو علم پرتاب موشک نیست. آموزش گام به گام سئو شما را با مفاهیم اولیه و پایه در بهینه سازى موتورهاى جست و جو آشنا مى کند. حتى اگر شما قصد دارید که از شرکتهاى پشتیبانى کننده در کار سئوى سایتتان کمک بگیرید، مى بایست این آموزش ها را ببینید. اگر شما دانش مناسبى داشته باشید، راحت تر مى توانید سطح مهارت شرکت طرف همکارى را بسنجید.

دلیل ۲ : کارمندى ندارم که بتواند سئوى وب سایت مرا انجام دهد و براى آن وقت بگذارد.

این دلیل به این معناست که بهینه سازى موتورهاى جست و جو در اولویت کسب و کار و تجارتتان قرار ندارد و این کاملاً اشتباه است.

بهینه سازى خوبِ موتورهاى جست و جو مى تواند نظر بسیارى از مخاطبان مورد هدف را به سمت بازدید از وب سایتتان جلب کند . سئوى خوب مى تواند یک وب سایت با عملکرد ضعیف را به یک محیط قوى براى درآمدزایى بدل کند.

تغییر اولویت ها را در نظر بگیرید. رتبه بندى بالا براى کلمات کلیدى درست، تاثیر مستقیم در فروش و کسب و کارتان دارد . شک نکنید.

دلیل ۳: من نمى توانم با برندهاى بزرگ وارد رقابت بشوم.

وب سایت هاى کوچکتر مى توانند سریع تر از برندها و وب سایت هاى بزرگ عمل کنند. اغلب ماه ها طول مى کشد تا شرکت هاى بزرگ موردى را در وب سایتشان تغییر بدهند. چند نکته هست که شما مى توانید براى آغاز رقابت با برندهاى بزرک در نظر بگیرید؛

* از کلمات کلیدى بهتر و مورد هدف براى جذب بیشتر مشترى بهره بگیرید.

* عناوین و توصیفات صفحات وب سایتتان را جذاب تر کنید تا جست و جوکنندگان سریع تر روى نتایج جست و جو و البته وب سایت شما کلیک کنند.

* براى اینکه بازدیدکنندگان به سرعت و به راحتى بتوانند موارد لازم را در وب سایت شما جست و جو کنند، گشت و گذار در وب سایتتان را ارتقا بدهید و بهبود ببخشید.نقشه سایت را فراموش نکنید.

* کارى را انجام بدهید که یک برند بزرگ تابحال انجام نداده است. این کار مى تواند به نوعى ارائه خدمات ویژه به مخاطبان و مشتریانتان باشد.

دلیل ۴: من هیچ گونه نشانى در بازگشت سرمایه نمى بینم.

به طور طبیعى، انجام یک سئوى خوب و هزینه براى آن، به نوعى هزینه براى خودتان است. متاسفانه بسیارى از شرکت هاى ارائه کننده خدمات سئو وجود دارد که به آن اندازه که باید ، مشهور و معروف نیستند و ممکن است با همکارى با آنها، هزینه بسیار زیادى متقبل شوید. هزینه بسیار براى هیچ!

خوشبختان از سوى دیگر شرکتهایى وجود دارند که براى سئو کمک شایانى مى کنند و آن شرکت خودتان است. بله خودتان مى توانید با به کارگیرى درست ابزار سئو به خودتان و از آن مهم تر به بازگشت سرمایه تان کمک کنید.

بهینه سازى موتورهاى جست و جو یکى از بهترین چیزهایى است که شما مى توانید براى به دست آوردن بازدیدکننده بیشتر و به دنبال آن فروش بیشتر از آن بهره بگیرید.

اگر تا به امروز این کار را نکرده اید ، همین حالا شروع کنید.

سئو اصلاً سخت نیست.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.