مقالات آموزشی

دو نکته برای خلق لوگوی تاثیرگذار صفحه اینستاگرام

مفید بود؟

اولین چیزی که افراد با بازدید از صفحه ی اینستاگرام تان متوجه خواهند شد، محتواهای شما نیست، لوگوی شماست.

لوگوی شما تصویر پروفایل شماست که نشان دهنده شما و برندتان است.

شما فقط و فقط یک شانس برای تاثیر گذاری روی بازدید کنندگان از صفحه اینستاگرام تان با لوگوی تان دارید.

جلب کردن توجه مردم با تصاویر کاملا بصری در پروفایل تان کافی نیست، شما باید ارتباطی بصری به وجود آورید که با لوگو شروع می شود.

یکی از اصولی که در مورد اینستاگرام به شما آموزش دادیم، این است که باید ذهنی داشته باشید که شرایط وسایل الکترونیکی قابل حمل را به درستی تصور کند.

این دقیقا یعنی چه؟

یعنی افراد، عکس بزرگ لوگوی شما را نمی بینند، مگر این که مستقیم به صفحه شما بروند.

فهرست مطلب

  • دو نکته برای خلق لوگوی تاثیرگذار صفحه اینستاگرام
    • برجسته باشید
    • ساده باشید
  • جایزه
  • لوگوی مربوط به کسب و کار در اینستاگرام
  • لوگوی شخصی برای اینستاگرام
  • نکات لوگوی مناسب صفحه جایگاه

لوگوی اینستاگرم

در واقع، وقتی افراد، نیوزفیدهای شان را بالا و پایین می کنند و آن را می بینند، این تصویر، خیلی کوچک تر به نظر می رسد.

در این فضای بصری کوچک، لازم است توجه افراد را در کمتر از ثانیه جلب کنید.

وقتی شروع به ساخت مخاطبان و تعامل با فالوئرهای تان کردید، لوگوی شما بخش جدا نشدنی از هویت برندتان خواهد شد.

مثلا وقتی پست شما روی نیوزفید فالوئرهای تان ظاهر می شود، یک لوگوی قدرتمند می تواند توجه شان را جلب کند و اگر قابل شناسایی باشد، بین توقف کاربر و تعامل با پست اینستاگرام شما با ردشدن از کنار آن به سادگی، تفاوت به وجود خواهد آورد.

در ضمن، وقتی شروع به نظر دادن روی پست های دیگران می کنید و به نظراتی که روی پست خودتان گذاشته شده است، جواب می دهید یا فقط نظرات دیگران را لایک می کنید، لوگوی شما به عنوان اطلاع (نوتیفیکیشن) روی حساب کاربر اینستاگرام ظاهر خواهد شد.

شیوه ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند
>>

این نقاط تماس کوچکی که برند شما با این کاربران دارد، کلید تعامل با بقیه کاربران و فالوئرهای تان است.

لوگوی قدرتمندی که در نوتیفیکیشن های نیوزفید آن ها به چشم می آید، برای جلب توجه و قرار گرفتن دائمی برندتان در ذهنشان حیاتیست.

دو نکته برای خلق لوگوی تاثیرگذار صفحه اینستاگرام

  1. برجسته باشید
  2. ساده باشید

برجسته باشید

لوگوی شما باید به چشم بیاید. لوگو در گوشه سه چب بالای هر پستی که می گذارید، ظاهر خواهد شد.

یکی از راه های انجام این کار استفاده از زمینه سفید یا تیره است او بعد، لوگو را با استفاده از رنگ مخالف، نشان دهید.

در نهایت، برند شما بر اساس نام، لوگو و محتوا ساخته و شناخته می شود.

اگر می خواهید اسم برندتان شناخته شود، لوگو باید توجه بقیه را جلب کند.

وقتی افراد برای اولین بار از صفحه شما دیدن می کنند، باید لوگویی واضح با طراحی موجز داشته باشید.

این موضوع، دو حالت به وجود می آورد؛ یا فرد بلافاصله صفحه را ترک می کند یا به یکی از فالوئرهای وفادارتان تبدیل می شود.

میدانید مردم چگونه در مورد اپل صحبت می کنند؟

وقتی یکی از فروشگاه های اپل را می بینید، حتی لازم نیست نام اپل را بخوانید.

فقط کافیست برندشان را سریعا بشناسید و بلافاصله می دانید متعلق به کیست.

در ضمن دقیقا میدانید آنها چه می کنند.

این همان شناخت آنی و لحظه ای ست که می خواهید با لوگوی تان به دست آورید.

شما می خواهید نام و محتوای تان خارج از پلتفرم اینستاگرام منتشر شود.

مردم باید به لوگوی شما نگاه کنند و شما و برندتان را در لحظه بشناسند

ساده باشید

من عاشق این جمله ام که می گوید:

«شکل نهایی پیچیدگی، سادگی ست. تکامل، وقتی نیست که چیز دیگری را نتوانیم اضافه کنیم، بلکه زمانی ست که نتوانیم چیز دیگری را از آن بگیریم »

آشنایی با 7 مورد از مهم ترین اهداف سئو
>>

به بزرگترین و تاثیرگذارترین صفحات اینستاگرام، هم به صورت کلی و هم در جایگاه خودتان، نگاه کنید.

می بینید لوگوی پیچیده ای ندارند.

در عوض، ساده است و مرتبط.

هیچ نیازی نیست در مورد جزییات پیچیده نگران یا ریزبین باشید.

کاربران اینستاگرام نمی توانند جزییات ظریف و کوچک را روی گوشی موبایل شان ببینند و اگر بی اندازه پیچیده باشد به سختی می توانند با لوگوی برندتان ارتباط برقرار کنند

وقتی نماد نایکی را می بینید، به این که چیست، فکر نمی کنید.

دقیقا می دانید یعنی چه و همان لحظه دیدن این را می دانید.

شما هم نمی خواهید مردم در مورد لوگوی شما و آن چه نشان می دهد، حتی فکر کنند.

جایزه

اگر واقعا خوب جلو بروید، مردم، شما را با یک اسم مستعار می شناسند.

در واقع، کسب و کارهای زیادی را در اینستاگرام خواهید دید که از لوگوی ساده متشکل از حروف روی زمینه ای به رنگ متضاد استفاده می کنند.

خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، ولی همیشه جواب می دهد.

اگر درگیر ایده های مختلف هستید، شاید بد نباشد یک استراتژی ساده را امتحان کنید که امتحانش را پس داده است.

صفحه اینستاگرامی که به وجود می آورید، تا اندازه ای رویکرد طراحی لوگو را به شما دیکته خواهد کرد.

همان طور که توصیفات مربوط به صفحه تان را در ادامه می خوانید یادتان باشد که اصول برجسته بودن و ساده بودن هنوز هم کاربرد دارند.

لوگوی مربوط به کسب و کار در اینستاگرام

لوگوی مربوط به کسب و کار را پیچیده نکنید.

سادگی را حفظ کنید

اگر لوگو شما در حال حاضر پیچیده است، طرح ساده تری برای لوگوی تان انتخاب کنید که با لوگوی اولی خیلی فرق نداشته باشد.

قرار نیست همه چیز را تغییر دهید.

اینستاگرام صرفا دنباله ای برای برند اصلی و فعلی شماست.

روی لوگوی فعلی تان تمرکز کنید.

25 روش موثر برای افزایش بازدید سایت سال 2021
>>

در صورت پیچیدگی، آن را برای صفحه اینستاگرام تان ساده کنید.

لوگوی شخصی برای اینستاگرام

دنبال یک تصویر سرگرم کننده و حرفه ای باشید که واقعا شخصیت واقعی تان را نشان دهد، احتمالا باید چندتا عکس بگیرید تا به عکس مطلوب برسید؛ بنابراین برایش وقت بگذارید.

نکات لوگوی مناسب صفحه جایگاه

مطمئن شوید که لوگوی تان تا جای ممکن به برندتان ربط داشته باشد.

این جا، باید تاکید بیشتری روی برجسته کردن لوگوی خودتان داشته باشید.

اگر می خواهید انحصارا برای برندتان قابل شناسایی باشید، واقعا احتیاج است به چشم بیایید.

برای طراحی لوگو وقت بگذارید ولی چند هفته را بی وقفه برایش تقلا نکنید.

اگر اوایل، ظاهر لوگو را پسندیده اید، تا وقتی هنوز خیلی بزرگ شده اید، همیشه می توانید تغییرش دهید.

اگر سعی کنید بعد از جذب فالوئرهای زیاد لوگوی خودتان را تغییر دهید، فالوئرهای احتمالی را از دست خواهید داد چون در آن زمان، دیگر لوگوی شناختنه ای ندارید. شاید مجبور شوید دوباره از اول شروع کنید.

یادتان باشد، ریزبینی لازم نیست. شگرد کار، سادگی و شفافیت است

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.