مفید بود؟

یک برچسب عنوان به منزله یک کد html است و کلماتى را خلق مى کند که در نوار بالاى مرورگرتان ظاهر مى شود.

عنوان برچسب: شرح دهنده محتواى شما

یک برچسب عنوان به منزله یک کد html است و کلماتى را خلق مى کند که در نوار بالاى مرورگرتان ظاهر مى شود.

به نظر مى رسد کد html براى عنوان برچسب به صورت زیر است:

<HEAD>

<TITLE> XYZ company home page <TITLE>

<HEAD>

عنوان برچسب همان کلماتى است که صفحه وب سایت شما را توصیف مى کند. تعدادى طراحى سایت سایت و سى ام اس (CMS) ( سیستم مدیریت محتوا) ، از طریق اطلاعاتى که در وب سایت وجود دارد، بصورت اتوماتیک و خودکار عناوین برچسب را ایجاد مى کنند. البته این عناوین براى بهینه سازى موتورهاى جست و جو در سطوح بالاتر مفید و کاربردى نیست.

با دانش کمى از نرم افزار و همچنین روحیات بازدیدکننده مى توان سود مناسبى از عناوین تگ ها کسب کرد.

-موتورهاى جست و جو و عنوان برچسب

موتورهاى جست و جو براى کشف وب سایت شما از عنوان تگِ شما استفاده مى کنند. این عناوین کلماتى هستند در صفحه نتایج جست و جوى موتورهاى جست و جو در لینک قابل کلیک ظاهر مى شوند. بازدیدکنندگان بالقوه شما از طریق همین عناوین تصمیم مى گیرند که آیا وب سایت شما مرتبط است یا خیر.

در صورتى که عنوان برچسب درست و به جا باشد، نقش اساسى در دست یابى وب سایت شما به رتبه خوب دارد. عناوین برچسب ها نقش حیاتى در بهینه سازى موتور جست و جو ایفا مى کنند. اهمیت آن به میزان اهمیت مطالب و محتوا و یا لینک صفحاتتان است.

-نام شرکت در عنوان برچسب

بسیارى از شرکت ها در به کار بردن نام کمپانى و نام تجارتشان در عنوان برچسب تردید دارند. این تردید به علت این است که آنها تصور مى کنند این فضا (یک خط براى برچسب عنوان سایت) بسیار با ارزش است که با نام شرکت هدر برود. با این حال بهتر است از نام شرکتتان در فضاى ِ در اختیارِ عنوان برچسب استفاده کنید چرا که این کار به بسیارى از بازدیدکنندگان کمک مى کند تا نام شرکت شما را به یاد بسپارند.

در به کارگیرى نام شرکتخود و عنوان برچسب وب سایت خلاق باشید.

اطمینان حاصل کنید که عنوان برچسب شما همانند سایر شرکت ها فقط یک نام نباشد. این عنوان مى بایست خدمات و یا محصولات شرکت نامبرده در عنوان را نیز شرح دهد.

– برچسب عنوان با کلمات کلیدى

برچسب عنوان یک فضاى بسیار خوب براى قرار دادن کلمات کلیدى در آن است. موتورهاى جست و جى، سایت ها را بر اساس کلمات کلیدى موجود در برچسب عنوان دسته بندى مى کنند. مى توانید از کلیدواژه هاى خاص خود در برچسب عنوان استفاده کنید.

براى مثال اگر نام کمپانى شما XYZ مى باشد و در زمینه امکانات سفر و تور فعالیت مى کنید در نتیجه براى بدست آوردن رتبه خوب بهتر است با این کونه عناوین، برچسب خود را ایجاد کنید:

” XYZ ، سفر شما به ایران را تسهیل مى کند.”

از این رو زیرکانه از کلمات کلیدى خود در برچسب عنوان استفاده کنید، کلماتى که سبب مى شود بازدیدکننده به آسانى و سهولت خدمات شما را درک کند.-مطالب و محتوا براى برچسب عنوان

هرگز در نوشتن برچسب عنوان براى صفحه عجله نکنید. هر برچسب عنوان در هر صفحه مى بایست منعکس کننده نوع تجارت و کسب و کار شما باشد. در ابتدا روى محتوا و مطالبتان تمرکز کنید و سپس تلاش کنید آنها را بهینه کنید و اینگونه است که مى توانید ایده هاى شفاف و واضح در عبارات کلیدى داشته باشید. مى بایست کلمات و عباراتى را بیابید که براى توصیف نوع کسب و کارتان بهترین باشند و یک شرح غنى براى برچسب عنوانتان بیابید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.