آینده به سوی کسب کار های آنلاین است و یکی از تکنیک های برند شدن در حوزه کسب و کارهای آنلاین ، استفاده از قدرت ویدئو مارکتینگ است. اما سبقت گرفتن از دیگر رقبا در زمینه ویدئو مارکتینگ مستلزم رعایت کردن یک سری از نکات مهم و اضطراری است .در زیر به چند مورد از نکات مهم ویدئو مارکتینگ اشاره خواهیم کرد.

 

در یک رسانه به صورت پرجنبش فعالیت کنید

یک پروفایل برای برندتان در یک شبکه اجتماعی بسازید و پر قدرت و حرفه ای در آن فعالیت کنید . فیلم ها و تصاویر کسب کار خود را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید و لینک ویدیوتان را ذخیره کنید چرا که در ادامه با آن کار داریم. داشتن وبسایت حرفه ای در کنار شبکه های اجتماعی میتواند میزان پیشرفت شما را چند برابر کند.اگر وبسایت دارید فعالیت در گوگل پلاس را فراموش نکنید .از پست های خود در گوگل پلاس به وبسایتتان لینک دهید ، این یک امتیاز ویژه برای سئو شما محسوب میشود.

ویدئوهای مرتبط بسازید

یکی از نکات ساده در این زمینه ، ساخت کلیپ تبلیغاتی متناسب با حوزه فعالیتتان میباشد اگر در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنید . حوزه فعالیتتان را انتخاب کنید و طیف مخاطبانتان را در نظر بگیرید و سپس به تولید کلیپ بپردازید.چرا که اگر بدانید برای چه کسی و چه قشر از جامعه در حال تولید کلیپ هستید ، صد در صد نتیجه ای متفاوت تر دریافت خواهید کرد.

عنوان مناسب برای ویدئوهایتان انتخاب کنید

یک عنوان خوب میتواند باعث شود تا کاربران ویدئو شما را ببینند و اگر از دیدن آن لذت بردند، ویدئو را به اشتراک بگذارند و شهرت برند شما را افزایش دهند.

ویدئو تان را مانند ویروس پخش کنید

پس از ساخت ویدئو و پست کردن در شبکه اجتماعی وقت آن رسیده است که مانند ویروس لینک ویدئو خود را پخش کنید تا بازدید و لایک بیشتری بخورد.از کاربرانی که ویدئو شما را مشاهده کرده اند بخواهید تا نظراتشان را در مورد ویدئو شما بنویسند .این کار را میتوانید با اضافه کردن یک بخش در پایان ویدئو خود انجام دهید و یا در بخش توضیحات (caption) پست تان بنویسید.اگر وبسایت و یا وبلاگ دارید سهمی را در وبسایت برای ویدئوهایتان نگه دارید . فعالیت در وبسایت هایی مانند سئو نیز میتواند برای سئو سایت شما موثر باشد چرا که شرکت گوگل صاحب امتیاز یوتیوب میباشد.

 

استفاده از تگ ها در شبکه های اجتماعی

اکثر مردم کلیپ و ویدئوهای مد نظرشان را از طریق تگ و هشتگ در شبکه های اجتماعی جستجو میکنند .برای هر ویدئو و پستتان یک هشتگ و تگ مرتبط قرار دهید تا یک سری بازدید کننده را بدون هیچ زحمتی به سوی پست خودتان رهنمود کنید.

اضافه کردن اطلاعات تماس در ویدئو ها

فرض کنید کاربران به طریقی ویدیو های شما را تماشا میکنند اما دست آخر نمیدانند چگونه با شما تماس بگیرند و با شما در ارتباط باشند. قطغا شما نیز دوست ندارید مشتری های احتمالی برندتان از دست بروند پس با قرار دادن اطلاعات تماس در آخر ویدئو ها این معضل را برای همیشه حل کنید.

یک تیر و دو نشان با ساخت پیج فرود

یک صفحه فرود بسازید و ویدئوهای حرفه ای خود را در آنجا قرار دهید.

این پروسه به این شکل است که شما کاربرنتان را به دیدن یک محصول حرفه ای و رایگان دعوت میکنید و سپس کاربران شما باید برای گرفتن لینک ویدئو باید ایمیل خود را وارد کنند.سپس لینک ویدئو به ایمیلشان ارسال میشود و به سایت شما رهنمود میشوند و ویدئو را مشاهده میکنند.در اینجا شما بازدید ویدیوتان ر بالا میبرید و سپس لیست ایمیل مشتریانتان را گسترده تر میکنید تا در زمینه ایمیل مارکتینگ از آن استفاده کنید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.