مقالات آموزشی

چند نکته اساسی برای انتخاب کلمات کلیدی

مفید بود؟

پنج نکته برای گرفتن بهترین نتیجه از استفاده از کلمات کلیدی

1-از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید. کلمات کلیدی ای را انتخاب کنید که مخاطب، به منظور پیدا کردن محصولات و یا خدمات شما از آن ها در موتورهای جست و جو استفاده می کند. به صحبت های مشتریانتان گوش دهید. از میان کلمات آن ها می توانید کلمات کلیدی را بیابید.

2-داده ها را مرتب کنید. بعد از یافتن کلمات کلیدی، شما باید داده را طوری تنظیم کنید که بتوانید اطلاعات را خلاصه کنید. بهتر است آن ها را به یک فایل اکسل تبدیل کنید.

3-کلمات کلیدی را با صفحه وبتان یک پارچه کنید. از آن جایی که 90% وب سایت ها برای شبکه بهینه سازی  نمی شود، افزودن کلمات کلیدی به برچسب عنوان وب سایت، اولین قدم محسوب می شود. پس از آن شما باید کلمات کلیدی را به کپی وب سایتتان اضافه کنید.

4-کلمات کلیدی ای که وب سایت های رقیب استفاده کرده اند را پیدا کنید. پس از یافتن کلمات کلیدی جدید برای سایتتان، جست و جویی با عنوان کلمه کلیدی مورد نظر“allintitle:   در گوگل انجام دهید. سپس می توانید ببینید که چند جست و جو برای هر کلمه کلیدی پیدا می شود.

5-نگه داری نتیجه جست و جو. الگوریتم گوگل همیشه در حال بهتر شدن و تغییر است. بهترین راه برای حفظ نتیجه بالای جست و جو، تطبیق با تغییرات و ادامه تولید محتوای متناسب با مخاطب است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.