مفید بود؟

در این مقاله قصد داریم از از انواع سایت تبلیغاتی صحبت کنیم. بدین منظور نیاز است با انواع روش‌های تبلیغاتی در دنیای تبلیغات آشنا شد. سپس به روش‌های ثبت آگهی در سایت‌های تبلیغاتی اشاره کرد. همچنین در ادامه به مفاهیم مشابهی مانند سایت تبلیغاتی ایران تجارت، سایت تبلیغاتی ایستگاه، سایت تبلیغاتی ایفروش، سایت تبلیغاتی آفتاب، سایت تبلیغاتی برترین‌ها، سایت تبلیغاتی رایگان پربازدید، سایت تبلیغاتی سه سوت، سایت تبلیغاتی هفت گردون، سایت تبلیغاتی مراوده اشاره کرد. با ما همراه باشید.

تبلیغ آگهی به عنوان مهم‌ترین روش و اصلی‌ترین ابزار در معرفی یک کسب و کار به حساب می‌آید. باید گفت بدون تبلیغات موثر خیلی نباید به آینده دراز مدت یک کسب و کار، امیدوار بود! بله، این جمله اغراق نیست بلکه کاملا حقیقت است. بدون داشتن یک تبلیغات موثر نمی‌توان کسب و کار خود را به دنیای اطراف معرفی کرد.

به طور کلی تبلیغات نیز با هدف معرفی یک کسب و کار و یا خدمات خاص و در نهایت معرفی یک کالا و یا یک محصول استفاده می‌شود که در این رابطه حاوی پیام مهمی برای انتقال به مخاطب است. اما اینکه این پیام تا چه اندازه می‌تواند موثر باشد و مخاطب را جذب کند، همه و همه نیاز به اصولی دارد که در ادامه راجع با آن صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات می‌تواند از طریق ابزار مختلفی صورت پذیرد که یکی از این ابزار که البته امروزه به شدت در جامعه مورد استقبال و توجه قرار گرفته است، استفاده از سایت تبلیغاتی است که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

سایت تبلیغاتی جزء کدامیک از انواع روش‌های تبلیغاتی است؟

اگر بخواهیم بدانیم سایت تبلیغاتی جزء کدامیک از روش‌های تبلیغاتی است؟ ابتدا باید با انواع روش‌های تبلیغاتی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد، آشنا شویم. همچنین در ادامه به مزایا و معایب استفاده از هر روش و به  استفاده از سایت تبلیغاتی نیز اشاره خواهیم کرد. انواع این روش‌ها عبارت است از:

تبلیغات چاپی:

این گروه می‌تواند هر نوع روش تبلیغی را که نیاز به چاپ داشته باشد مانند انواع تراکت، بنر، پوستر و … را شامل شود. لازم به ذکر است خود این ابزار مانند بنر می‌تواند به سه گروه مانند بنرهای ثابت، تعاملی و بنرهای متحرک تقسیم‌بندی شود. این روش به علت هزینه زیاد و همچنین آسیب به منابع محیط زیست به علت استفاده از منابع چوبی برای تولید کاغذ، روش پسندیده‌ای نیست. اگرچه این روش از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است.

 تبلیغات همسان:

این نوع تبلیغات که در بستر اینترنت انجام می‌شود به صورت وبلاگ نویسی است. کاربر با استفاده از سرویسی مانند وبلاگ به تعامل با مخاطبان خود در مورد موضوعات مختلف می‌پردازد و در نهایت از همین رابطه دو طرفه برای تبلیغ محصولات مختلف و معرفی انواع کسب و کار استفاده می‌کند. این روش یکی از مدرن‌ترین روش‌ها به منظور تبلیغات و البته موثرترین روش‌ها است. از مزایای این روش به تاثیر خوب آن و از معایب آن به زمانبر بودن آن می‌شود.

تبلیغات در سایت‌ تبلیغاتی:

این روش نیز یکی از مدرن‌ترین روش‌ها و البته موثرترین روش‌ها برای تبلیغ با استفاده از بستر اینترنت است. بدین صورت که در سایت تبلیغاتی برای خود باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. این کار با استفاده از شماره موبایل شما و ارسال کد چند رقمی انجام خواهد شد. فرآیند بسیار ساده‌ای دارد و اصلا هم زمانبر نیست. کافی است ده دقیقه از وقت خود را به این کار اختصاص دهید. از مزایای این روش به مقرون به صرفه بودن، آسان بودن و همیشه در دسترس بودن آن می‌توان اشاره کرد. شاید تنها عیب آن عدم استفاده از خلاقیت در تولید محتوای تبلیغاتی باشد.

تبلیغات در موتورهای جستجو:

برای اینکه هنگامی که مخاطب یا کاربر در موتورهای جستجو به جستجو در رابطه با موضوعی می‌پردازد اگر در مورد آن موضوع مطلبی در اینترنت موجود باشد و بر طبق اصول سئو و یا بهینه‌سازی مطالب تالیف شده باشد، معمولا در رتبه اول تا سوم گوگل نمایان خواهد شد. تبلیغ در گوگل تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد و تنها مشکل آن تدوین مطالب سایت یا وب‌سایت بر اساس اصول سئو است.

 

تبلیغات موبایلی:

این روش یعنی استفاده از پنل‌های پیامکی چند سالی است که به وفور در ایران استفاده می‌شود. از این روش به خصوص در هنگام انتخابات استفاده می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به کم هزینه بودن آن اشاره کرد اما از معایب آن باید به تاثیر کم و مختل کردن آرامش مخاطبان اشاره کرد.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی:

این روش که به شدت مورد توجه قرار گرفته است، به معنای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی از طریق تولید محتوا به انواع روش‌ها یعنی متنی، صوتی و تصویری است. برای این کار حتما باید از محتوایی مخاطب پسند استفاده کنید. این روش یکی از بهترین روش‌ها به منظور معرفی یک کسب و کار است. از مزایای مهم آن می‌توان به سادگی مراحل کار، تاثیر زیاد و مقرون به صرفه بودن اشاره کرد.

همچنین امکان تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از تبلیغات نیز کاملا  امکان پذیر است. برای استفاده از این گزینه تنها باید در شبکه اجتماعی مورد نظر خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. از معایب این روش می‌توان به زمانبر بودن این روش به منظور افزایش تعداد مخاطبان یا تعقیب کنندگان صفحات مجازی در این شبکه‌ها اشاره کرد.

 

اینکه کدامیک از روش‌های بالا به منظور معرفی کسب و کار شما ارجحیت دارد به نوع کسب و کار شما و میزان بودجه شما بستگی دارد. در بیشتر موارد استفاده از یک روش خاص موثر نخواهد بود بلکه ترکیبی از روش‌های تبلیغاتی می‌تواند تاثیر خوب و بسزایی بر روی مخاطب داشته باشد. اما آنچه مسلم است این است که استفاده از روش درج تبلیغات در سایت تبلیغاتی و همچنین درج تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به شدت تاثیر گذار و البته مقرون به صرفه خواهد بود.

معرفی چندین سایت تبلیغاتی مطرح در ایران و روش ثبت آگهی در آن‌ها

در این قسمت به معرفی سایت‌های موفقی در زمینه تبلیغات خواهیم پرداخت که عبارت است از:

سایت تبلیغاتی ایران تجارت: این سایت به درج آگهی رایگان در زمینه‎‌های مختلف مانند آموزش، کامپیوتر، موبایل و … می‌پردازد. همچنین در این سایت با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات ویژه در زمینه ثبت آگهی برخوردار شوید. آدرس اینترنتی این سایت http://iran-tejarat.com// است.

سایت تبلیغاتی ایستگاه: در این سایت نیز پس از ثبت نام و عضویت در آن می‌توانید به ثبت آگهی در آن مشغول شوید. برای استفاد از سایر خدمات در این سایت می‌توانید سری به سایت با آدرس اینترتی https://www.istgah.com// بزنید تا از تعرفه‌های این سایت مطلع شوید.

سایت تبلیغاتی ایفروش: در این سایت به آدرس اینترنتی https://eforosh.com// از خدمات مختلفی می‌توانید بهره ببرید. علاوه بر درج آگهی به صورت رایگان و یا غیر رایگان از انواع پنل‌های پیامکی انبوه با تخفیفات ویژه نیز می‌توانید استفاده کنید. این سایت نیز در زمینه‌های مختلفی به ارائه انواع تبلیغات می‌پردازد. همچنین با ورود به سایت از انواع تعرفه‌های سایت نیز باخبر خواهید شد.

سایت تبلیغاتی آفتاب: این سایت به آدرس اینترنتی https://www.aftabir.com/advertising// یکی از سایت‌های معتبر در زمینه تبلیغات اینترنتی است. در این سایت نیز امکان بارگذاری تبلیغات به صورت رایگان وجود دارد. همچنین دارای امکانات ویژه برای نمایش تبلیغ نیز خواهد بود. علاوه بر این فاین سایت در حوزه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، رپورتاژ آگهی و .. نیز فعال است. همچنین سایر امکانات نیز در این سایت مانند تفریح و سرگرمی به همراه مجله گردشگری، ترافیک لحظفه‌ای جاده‌ها و راه‌ها و نقشه ترافیک تهران نیز موجود است. در واقع امکاناتی در این سایت موجود است که در بیشتر سایت‌های تبلیغاتی خبری از آن نیست!

سایت تبلیغاتی برترین‌ها: در این سایت نیز به آدرس اینترنتی https://www.bartarinha.ir// می‌توانید از امکان ثبت آگهی رایگان استفاده کنید. همچنین امکانات ویژه‌ای در این سایت مانند اخبار ورزشی، اخبار هنرمندان به همراه اطلاعات زیادی در زمینه‌های مختلفی مانند علم و فرهنگ، آشپزی، سلامتی و تکنولوژی نیز موجود است. علاوه بر این از جنبه‌های سرگرمی سایت نیز می‌توانید بهره ببرید.

سایت تبلیغاتی سه سوت: این سایت که به صورت سایت سه سوت نیز نوشته می‌شود با آدرس اینترنتی https://sesooot.ir// موجود است، به ثبت انواع آگهی مشغول است. این سایت که ظاهری شبیه به سایت دیوار دارد، دارای تبلیغات متعدد در زمینه‌های مختلف است که امکان ثبت و ارسال فوری آگهی را برای مخاطبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کرده است. علت نامگذاری این سایت نیز به دلیل سرعت بالای ثبت و انتشار آگهی رایگان است.

سایت تبلیغاتی هفت گردون: این سایت که با آدرس اینترنتی http://www.7gardoon.com// موجود است به ثبت انواع آگهی در زمینه‌های مختلف می‌پردازد و دارای تعرفه‌های ویژه برای خدمات ویژه نیز هست. علاوه بر این با ورود به سایت می‌توانید انواع تبلیغات بنری را در حاشیه و یا سمت راست و چپ سایت نیز مشاهده کنید.

سایت تبلیغاتی مراوده: این سایت با آدرس اینترنتی https://moravede.com// موجود است و به درج انواع آگهی در زمینه‌های مختلف اختصاص دارد. همچنین دارای آخرین اخبار در زمینه‌های مختلف به همراه لیست پرفروش‌ترین محصولات نیز هست.

سایت تبلیغاتی رایا مارکتینگ: این سایت به آدرس اینترنتی https://rayamarketing.com// یکی از سایت‌های موفق در زمینه تولید محتوا سئو شده، تولید محتوای تبلیغاتی، انواع بنرها و پوسترهای تبلیغاتی است. این سایت نیز دارای تعرفه است که با ورود به سایت از این قوانین و تعرفه‌ها اطلاع پیدا خواهید کرد.

همچنین در این زمینه می توانید به بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا در رایامارکتینگ مراجعه نمایید

سایت تبلیغاتی رایگان پربازدید: از جمله این سایت‌ها می‌توان به دیوار و شیپور اشاره کرد. برای استفاده از خدمات اینگونه سایت‌ها باید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای این کار پس از ورود به سایت گزینه ثبت نام یا عضویت را انتخاب کنید و شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از چند ثانیه یک کد چند رقمی به گوشی شما ارسال خواهد شد که باید آن را در سایت در قسمت مربوطه وارد کنید. پس از آن می‌توانید نسبت به انتخاب نام کاربری و رمز شخصی خود اقدام کنید. در مرحله بعدی با انتخاب دسته آگهی خود می‌توانید عنوان آگهی و اطلاعات مربوط به آن را کامل کنید و منتظر تایید ناظر یا مدیر سایت برای درج آگهی بمانید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.