مقالات آموزشی

نحوه ایجاد یک قالب وبلاگ مطلوب برای افزایش کیفیت پست های خود

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، تا چه حد نگران این موضوع هستید که بتوانید یک قالب وبلاگ عالی ایجاد کنید؟

 

به هر حال، هر چقدر بیشتر نگران قالب وبلاگ عالی خود باشید، به راه های بهتری دست پیدا می کنید: بهتر می توانید یک طرح کلی برای وبلاگ خود ایجاد کنید و می توانید با استانداردهای ویراستاری در هر قسمت بیشتر آشنا شوید.

اگر از این روش هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب استفاده کنید، می توانید بهتر بنویسید و همچنین می توانید زمان کمتری را برای ارائه هدر دهید.

در این پست، ما به شما از نحوه چگونگی ایجاد یک قالب وبلاگ عالی تا تمام اجزایی که باید با چشم هایتان آن را ببینید (و حتی فراتر از آن) را به شما آموزش می دهیم. هنگامی که کار خود را انجام دهید و آن را به پایان برسانید، مطمئن باشید که به نکاتی دست پیدا می کنید که باعث می شوند تا بتوانید محتوای خود را توسعه دهید و همچنین توجه خوانندگان بیشتری را جلب وبلاگ خود کنید.

در این زمینه شرکت رایا مارکتینگ در زمینه تولید محتوا سئو شده با بیش از 100 نوع ایده تولید محتوا می تواند شما را در این زمینه یاری کند

الگوی قالب وبلاگ عالی خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای دانلود کنید

مشاوره فقط زمانی ارزش دارد که شما به توصیه ها عمل کنید.

و اگر مایل هستید از این پست به صورت ساده و راحت استفاده کنید، این الگوی قالب وبلاگ عالی را به کار ببرید.

هر قسمت را تکمیل کنید و سپس هر زمان می توانید پست های خود را همراه با بهترین قالب وبلاگ بفرستید.

چرا نگران قالب وبلاگ عالی خود هستید؟

در محتوا نویسی وبلاگ خود، حتی اگر بتوانید بهترین محتوا را ایجاد کنید اما محتوای شما در هم و بر هم باشد، آن محتوا از عملکرد کمی برخوردار است.

به طور کلی، اکثر افرادی که به سراغ وب سایت ها می روند، کمتر از یک دقیقه در آن می مانند.

به این گرافیک از گروه نیلسن نورمن دقت کنید:

احتمال ترک صفحه اکنون

زمان بازدید از صفحه تا این لحظه (ثانیه)

 

 

بیشتر افراد بلافاصله وب سایت را ترک می کنند، مگر اینکه در آن وب سایت چیزی جذاب وجود داشته باشد که توجه آنها را جلب کند و به آنها اشتیاق دهد تا آن را بخوانند، یا با آن وب سایت ارتباط داشته باشند.

برحسب گفته های نیل پاتل، عواملی وجود دارند که باعث می شوند افراد بلافاصله وب سایت شما را ترک کنند:

1.اگر در محتوا نویسی وبلاگ خود، محتوایی غیر مرتبط ایجاد کنید.

2.خواندن متن به وسیله تلفن همراه مشکل است.

3.خواننده نمی داند که در صفحه وب سایت چه کاری باید انجام دهد (مثلا نمی داند که باید ثبت نام کند یا باید خرید کند).

4.هنگامی که وب سایت شما دارای طرحی شلوغ و در هم و بر هم باشد و یا اینکه از طرحی جالب و جذاب برخوردار نباشد.

5.زمانی که سرعت سایت پایین باشد و سایت دیر بارگیری شود.

چه دلیلی وجود دارد که این نکات مرتبط هستند؟

قالب بندی که شما برای وبلاگ خود ایجاد می کنید، می تواند به صورت مثبت یا منفی، مستقیم یا غیر مستقیم تمام این پنج عاملی را که در قسمت بالا گفته شده است را تحت تاثیر قرار دهد.

به علاوه، مزایا و فواید زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا شما بتوانید محتوای خود را ارائه دهید. ما در قسمت زیر به سه مورد آن اشاره کرده ایم.

در وقتی که برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب می گذارید صرفه جویی کنید

همان طور که در مقدمه این پست به شما توصیه کرده ایم، اگر بتوانید توسط این دستور العمل ها یک قالب وبلاگ عالی برای هر پست خود تنظیم کنید، به راحتی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید زیرا این کار باعث می شود هر زمان که بخواهید محتوایی ایجاد کنید دیگر نیازی نباشد که هر دفعه به آن فکر کنید. مقدار زمانی را که توانسته اید برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب صرفه جویی کنید را ضربدر تعداد پست هایی که نوشته اید کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، این را بدانید که خواندن پست های تضمینی راحت است

این به شما کمک می کند تا بتوانید مشکلات شماره 2 و 3 از فهرست شماره ای چند پاراگراف قبلی را حل کنید.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید محتوای خود را طوری ارائه دهید که همیشه در دسترس باشند (حل مورد شماره 1)، محتوای خود را طوری در اختیار خواننده قرار دهید که بتواند آن را با استفاده از هر دستگاهی به راحتی بخواند، تا بتوانید راه موفقیت را پیدا کنید.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، عملکرد سئوی خود را توسعه دهید

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، اگر بتوانید کلمات کلیدی را در قسمت های درست و مناسب پست خود ادغام کنید، و این کار را همراه با برچسب های سرتیتر ( H2، H3 و غیره) انجام دهید، می توانید تاثیر زیادی روی عملکرد جستجوی محتوای خود بگذارید.

8 تمرین مفید که باید برای ایجاد یک قالب وبلاگ عالی آنها را دنبال کنید

این پست قبل از اینکه مراحل ایجاد یک قالب بندی وبلاگ عالی را به شما آموزش دهد، ابتدا به بهترین تمرینات پایه ای و اساسی که به صورت جهانی درخواست داده شده است می پردازد.

• کلمات موجود در یک جمله: سعی کنید مقدار کلماتی که در یک جمله به کار می برید بیشتر از 25 کلمه نباشد.

• جملات موجود در یک پاراگراف: سعی کنید بیشتر از 3 جمله در یک پاراگراف استفاده نکنید.

• تعداد کلمات پست شما: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، از تعداد کلماتی در پست خود استفاده کنید تا بتوانید توسط آنها منظور و هدف خود را به خوبی بیان کنید.

• جایگزینی تصویر: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، سعی کنید هر 300 کلمه ای که می نویسید، یک تصویر در محتوای خود قرار دهید.

• فرم/ جایگزینی آهن ربای رهبری: فرم های انتخاب را به راحتی در دسترس قرار دهید. این فرم ها همچنین می توانند در یک خط نیز قرار بگیرند (می توانید آنها را نزدیک به شروع و یا انتهای پست خود به کار ببرید) و یا می توانید یک پنجره باز بسیار زیبا را مورد استفاده قرار دهید.

• لینک ها و پیوندها: لینک ها و پیوندها را طوری قرار دهید تا خواننده بتواند آنها را در یک پنجره جدید باز کند، زیرا این کار باعث می شود تا خواننده از آنچه که قصد خواندن آن را دارد فاصله نگیرد.

• از برچسب های سرتیتر استفاده کنید: برای عنوان خود از یک سرتیتر H1، برای عناوین فرعی از برچسب های H2 و برای مواردی که در زیر عناوین فرعی قرار می گیرند، از برچسب های H3 استفاده کنید. برچسب های سرتیتر H4 تا H6 را تا حد امکان با کم ترین میزان به کار ببرید.

• جریان اطلاعات: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، سعی کنید مقدمه، پاراگراف های اصلی و نتیجه گیری محتوای خود را به طور واضح و روشن برای خواننده بیان کنید.

 

 

 

نمودار یک قالب وبلاگ عالی و ایده آل

شما برای اینکه بتوانید یک قالب وبلاگ عالی راه اندازی کنید، نیاز دارید نمونه ای ایده آل از یک قالب وبلاگ خوب را الگوی خود قرار دهید. بنابراین، یک پست وبلاگ واضح و عالی به چه صورت می باشد؟ این تصویر را بررسی کنید:

 

1.هدف= جلب توجه مخاطبان و خوانندگان می باشد
عنوان یک وبلاگ خوب شما جزء یکی از موارد مهم به شمار می آید، زیرا بیشتر خوانندگان ابتدا به سراغ عنوان وب سایت شما می روند. هدف اصلی عنوان یک وبلاگ خوب شما این است که: توجه خوانندگان را جلب کند تا افراد احساس رضایت بخشی نسبت به خواندن محتوای شما داشته باشند.
2.بصیرت مهم و اساسی
زمانی که افراد درباره متن شما سریع تصمیم می گیرند، انتظار دارند که در هر خط از متن شما تعداد کلمات کمتری (CPL) وجود داشته باشد. با استفاده از تصویر نیم عرض می توانید طول خط دهانه را کمتر کنید- می توانید سی پی ال (CPL) را کاهش دهید- بنابراین باعث می شود تا افراد بیشتری محتوای وب سایت شما را بخوانند، زیرا برحسب اولویت های آنها است.
3.بصیرت مهم و اساسی
بازاریاب ها مدت های زیادی است به این نتیجه رسیده اند که اگر در محتوا نویسی وبلاگ خود بتوانید طوری بنویسید که افراد 3-4 خط اول محتوای شما را بخوانند، به احتمال زیاد مایل خواهند بود تمام مقاله شما را بخوانند. همان طور که اشاره شده است، اگر سرآغاز محتوای خود را به طور جذابی بنویسید، می توانید این اشتیاق را در افراد زیادی ایجاد کنید تا مقاله شما را تا آخر بخوانند… و فقط همین!
4.قول بزرگ
این عنوان فرعی یک هدف مهم را دنبال می کند… اینکه طوری بنویسید تا افراد چند جمله اول محتوای شما را بخوانند و فقط همین! چگونه؟ به خوانندگان خود این اطمینان را دهید که… خواندن مقاله شما برای آنها مفید می باشد.
5.روابط احساسی
در محتوا نویسی وبلاگ خود، باید اولین قطعه از محتوای خود را طوری بنویسید که باعث ایجاد احساسات در خواننده شود. اگر این کار را انجام دهید، می توانید توجه خواننده را به محتوای خود جلب کنید. اگر خواننده را در حالت احساسی قرار دهید، باعث می شوید تا آنها اقداماتی را انجام دهند.

6.گزش صدا
اگر قصد دارید “نقل قولی” را توییت کنید، اینجا را کلیک کنید. چرا؟ مردم مایل به نقل قول چه افرادی هستند؟ مردم مسئولین را نقل می کنند. اگر بتوانید کاری کنید که افراد شما را نقل کنند، می توانید در موقعیت یک مقام مسئول قرار بگیرید. به علاوه، مردم به توییت کردن نقل قول ها اشتیاق نشان می دهند، در نتیجه می توانید بازدید کنندگان بیشتری از شبکه های اجتماعی داشته باشید.
7.قول بزرگ (2)
در اینجا شما به خوانندگان خود می گویید که مقاله شما قرار است چه چیزهایی را به آنها آموزش دهد… روش های مرحله به مرحله… پاسخ به چه چیزی؟ چرا؟ و چگونه؟ در این صورت، شما توانسته اید با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید، اکنون زمان آن است که عملکرد و اقدامات آنها را ببینید.
8.قسمت چگونگی
پیشنهاداتی را به خوانندگان خود ارائه دهید تا برای آنها کاربردی باشند و بتوانند به آنها عمل کنند. در محتوا نویسی وبلاگ خود، طوری بنویسید که افراد با خواندن محتوای شما به نتیجه ای برسند، در این صورت برای همیشه در ذهن خوانندگان خود باقی خواهید ماند. همچنین، در محتوا نویسی وبلاگ خود باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که محتوایی که کاربردی و مفید باشد، نسبت به انواع دیگر محتوا برتری خواهد داشت.
9.خرید کنید یا عضو شوید؟
در اینجا باید با یک فراخوان دیگر مقاله خود را به پایان برسانید. شما می توانید سی تی ای (CTA) “اکنون خرید کنید” و یا “عضو شوید” را در آن قرار دهید. من معمولا از “عضو شوید” استفاده می کنم.

مخاطبین گرامی به شما توصیه می کنیم مقاله
چگونه شروع به نوشتن یک مقاله تحقیقاتی خوب کنیم را مطالعه نمایید

7 مرحله راحت که توسط آن می توانید یک قالب وبلاگ عالی برای پست های خود ایجاد کنید

بنابراین، به خود بگویید که اکنون زمان آن رسیده است که شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید.

چگونه باید ساختار هر قسمت از پست وبلاگ خود را ایجاد کنید؟ و چگونه می توانید پاسخ این سوال را به زبانی ساده و واضح به دست آورید؟

کار خود را با این مراحل شروع کنید.

مرحله 1: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، یک طرح کلی برای پست وبلاگ خود در نظر بگیرید 

اولین قدمی که باید قبل از محتوا نویسی وبلاگ خود انجام دهید این است که: ابتدا باید بدانید که قصد دارید درباره چه چیزهایی بنویسید، و اینکه پست وبلاگ شما از چه قسمت هایی تشکیل می شود.

اگر می خواهید با استفاده از راحت ترین روش یک طرح کلی برای پست وبلاگ خود ایجاد کنید، ابتدا باید یک طرح خارجی برای قسمت عناوین فرعی محتوای خود در نظر بگیرید و متن آن را پررنگ کنید، و سپس جزئیات خاصی را به صورت لیست های گلوله ای در زیر هر قسمت قرار دهید.

ما در اینجا نمونه ای برای شما آورده ایم:

مقدمه

• مورد شماره 1

• مورد شماره 2

• مورد شماره 3

در مرحله بعدی، در قسمت های فرعی نیز اضافه کنید و توسط برچسب زدن آنها مشخص کنید که هر کدام چه سطحی از عنوان فرعی را مورد استفاده قرار می دهند:

مقدمه

• مورد شماره 1

• مورد شماره 2

• مورد شماره 3

اولین قسمت: نظرات و تفکرات شما درباره مورد شماره 1 (H2)

• زیر نکته شماره 1 (H3)

• زیر نکته شماره 2 (H3)

• زیر نکته شماره 3 (H3)

چرا درباره این موضوع نگران هستید؟ در اینجا دلایلی وجود دارند که مانع نگرانی شما می شوند:

• در محتوا نویسی وبلاگ خود، اگر از عناوین فرعی واضح و روشنی استفاده کنید باعث می شود تا خواندن محتوا برای خواننده آسان تر شود. تمام این پستی که اکنون شما در حال خواندن آن هستید، سطوح عناوین فرعی H2 و H3 را مورد استفاده قرار داده است. اکنون، در نظر بگیرید که اگر از آنها در محتوای خود استفاده نکنید، خواندن محتوا چقدر سخت و مشکل می شود.

• در محتوا نویسی وبلاگ خود، اگر بتوانید مشخص کنید که از کدام سطوح سرتیتر استفاده کنید، بعدها می توانید در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید: و زمان چیز مهمی است، این طور نیست؟ اگر بتوانید برای نوشتن یک پست وبلاگ خوب از زمان کمتری استفاده کنید… می توانید بیشتر بنویسید. یا حتی می توانید چیز دیگری بنویسید.

• در محتوا نویسی وبلاگ خود، اگر ساختار محتوای خوبی داشته باشید، می توانید از یک سئوی خوب پشتیبانی کنید. موتورهای جستجو انتظار دارند محتوای وبلاگ شما را همراه با ساختاری عالی و همچنین با یک ساختار سرتیتر منطقی مشاهده کنند. این کار باعث می شود تا شما بتوانید بلافاصله کاربردهای سئوی هوشمند را از لحظه ای که شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب می کنید در مراحل خود به کار ببرید.

مرحله 2: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، ساختاری برای مقدمه خود تشکیل دهید 

هنگامی که به طور جدی شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب می کنید، باید این را بدانید که نوشتن هر چیزی با مقدمه شروع می شود.

مقدمه قسمت مهمی از محتوای شما به شمار می آید.

بنابراین، چگونه باید یک قالب بندی خوب برای مقدمه خود ایجاد کنیم؟ دستورالعمل های زیر را اجرا کنید:

• مقدمه خود را به صورت مختصر بنویسید. سعی کنید بیشتر از سه یا چهار پاراگراف نباشد (و از جملات مختصر و قوی استفاده کنید).

• لینک ها را در مقدمه خود به کار ببرید. اگر از منابع معتبری استفاده کنید، می توانید دقت و قدرت بیشتری را به وجود آورید (و همچنین همیشه می توانید خوانندگان و مخاطبان خود را حفظ کنید).

مرحله 3: در محتوا نویسی وبلاگ خود، محتوای خود را ارتقا دهید و از آهن ربای رهبری استفاده کنید 

بعد از اینکه مقدمه خود را نوشتید، باید بدانید که آهن ربای رهبری شما در چه مسیری حرکت می کند (منابعی که می توانید آنها را دانلود کنید و پشت فرم انتخاب ایمیل قفل شده است که برای ساخت فهرست ایمیل شما به کار می رود).

وبلاگ برنامه زمان بندی (CoSchedule) بعد از مقدمه معمولا بلافاصله از این موارد استفاده می کند. زیرا آنها برای اجرای پیشنهادات و توصیه ها در بقیه قسمت های پست اغلب از منابعی استفاده می کنند که ضروری (و مفید) هستند.

اما، اینکه آیا این موارد جایگزین مناسبی برای محتوای شما هستند، به محتوای شما مربوط می شود. ما در اینجا چند انتخاب و مثال برای شما آورده ایم:

بعد از اینکه مقدمه خود را نوشتید:

در یک جمله طعنه آمیز، باید این را بدانید که ابزارهای شما به طور جدی می توانند باعث از بین رفتن بهره وری گروهی بازاریابی شما شوند.

خوشبختانه، این مشکل از یک نامی برخوردار است و شما می توانید آن را حل کنید.

بهترین بازاریابی موقت

توسط وبلاگ برنامه زمان بندی (CoSchedule)

برای هر پروژه، یک تقویم در اختیار شما قرار می دهد

برنامه ریزی نسخه نمایشی بازاریابی

و در آخر:

شما می توانید از یک سیستم کنترل ماموریت برخوردار باشید که کاملا جدید است تا بتوانید به طور کامل به بازاریابی خود دسترسی داشته باشید.

این نسخه شما از حقیقت خواهد بود که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید برای پروژه های خود برنامه ریزی کنید، آنها را اجرا کنید و همچنین بتوانید تمام پروژه های خود را شامل پویش ها، اجتماعی، ایمیل، رویدادها و فراتر از اینها را ترویج دهید.

اکنون برای تماس خود زمانی را در نظر بگیرید (و 99% مطمئن باشید که همین امروز می توانید با کسی گفتگو داشته باشید)!

بهترین بازاریابی موقت

توسط وبلاگ برنامه زمان بندی (CoSchedule)

برای هر پروژه، یک تقویم در اختیار شما قرار می دهد

برنامه ریزی نسخه نمایشی بازاریابی

در یک کادر دعوت:

شما نیز به 215000 همکاران دیگر بازاریاب خود ملحق شوید

ما موارد تخصصی که باید درباره بازاریابی بدانید را به طور مستقیم به صندوق ورودی ایمیل شما ارسال خواهیم کرد، تا شما تبدیل به یک بازاریاب حرفه ای شوید. در وبلاگ بازاریابی (Marketing Blog) در قسمت زیر عضو شوید.

عضو شوید

در محتوا نویسی وبلاگ خود، جایگزینی های مختلف را امتحان کنید و مشخص کنید که کدام یک بهترین عملکرد را برای محتوای شما دارد. اگرچه از لحاظ دیدگاه قالب بندی، مهم ترین چیز این است که جلوتر از زمان هدف خود را بدانید، تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی و شروع به نوشتن یک پست وبلاگ خوب کنید.

مرحله 4: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، هر زیر مجموعه را بنویسید 

بعد از اینکه طرح کلی برای محتوای خود ایجاد کردید، در مرحله بعدی لازم است هر زیر مجموعه ای نوشته شود.

هر یک از زیر مجموعه ها باید در سطح عناوین فرعی مناسب خود قرار بگیرند. اگر وردپرس را مورد استفاده خود قرار دهید، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید مانند شکل زیر به کنترل های عناوین فرعی خود دسترسی داشته باشید:

 

چرا اینها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند؟ ما قبلا درباره این موضوع در این پست بحث کرده ایم، اما بهتر است با چند مورد مهم و اساسی نیز آشنا شوید:

• در محتوا نویسی وبلاگ خود، اگر از سطوح عناوین فرعی ثابت استفاده کنید، این امکان را به خواننده می دهید تا بهتر بتواند محتوای شما را بخواند. اگر بتوانید از یک ساختار منطقی و ثابت استفاده کنید، بهتر از آن است که سرتیترها و متن های پررنگ را به طور اتفاقی به کار ببرید.

• موتورهای جستجو برای اینکه بتوانند محتوای شما را درک کنند، برچسب های اچ تی ام ال (HTML) عناوین فرعی را به کار می برند. برای اینکه مشخص شود آیا محتوای شما با عبارات جستجوی کلمات کلیدی ارتباط دارد، گوگل (و بقیه) توجه زیادی به محتوای عناوین فرعی شما نشان می دهند. همچنین به موتورهای جستجو (و خوانندگان) این امکان را می دهد تا بتوانند مهم ترین موارد پست شما را پیدا کنند (H1 از H2 مهم تر است، H2 از H3 مهم تر است و غیره).

همان طور که قبلا اشاره شده است، سعی کنید تعداد کلمات موجود در یک جمله بیشتر از 25 کلمه نباشد، و در هر پاراگراف بیشتر از سه جمله استفاده نکنید تا خواننده بتواند به راحتی پست شما را بخواند.

مرحله 5: در محتوا نویسی وبلاگ خود، تصاویر باید در کجا قرار بگیرند؟ 

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، سعی کنید بعد از نوشتن هر 200 تا 300 کلمه یک تصویر در محتوای خود قرار دهید.

توسط این کار می توانید پست خود را از لحاظ دیداری جذاب تر کنید، و برای خواننده این امکان را فراهم کنید  تا به جای خواندن طوماری از کلمات، هر از گاهی عکس های جذابی را نیز در محتوای شما مشاهده کند.

شما می توانید تصاویری که در قسمت زیر درباره آنها بحث می کنیم را نیز در نظر داشته باشید:

• گرافیک سرتیتر: به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تصاویر ویژه ای را در وردپرس به کار ببرید.

• گرافیک تماس برای اقدام: گرافیک درون متنی که به مراحل تبدیل پیوند داده می شود (مانند فرم های ثبت نام) که باعث می شود تا افراد بیشتری کلیک کنند.

• اینفوگرافیک/ گرافیک طولانی: به شما این امکان را می دهد تا بتوانید اطلاعاتی را فراهم کنید که از متن های درون خطی کمتری استفاده می کنند، و همچنین می توانند در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.

مرحله 6: در محتوا نویسی وبلاگ خود، به توییت ها کلیک اضافه کنید 

در محتوا نویسی وبلاگ خود، اگر توانسته اید یک محتوای عالی ایجاد کنید، حتما آن را به اشتراک بگذارید.

و بیشتر افراد همان طور که می خوانند، علاقه دارند که چیزهای عالی مانند آنچه را که من خوانده ام را نیز به اشتراک بگذارند. در اینجا جعبه های برای توییت کردن کلیک کنید ظاهر می شوند (که این جعبه ها را می توانید با به کارگیری انواع افزونه ها ایجاد کنید).

اما، این جعبه ها در کدام قسمت باید قرار بگیرند تا متناسب با قالب وبلاگ عالی شما باشند؟ هر چند وقت باید از آنها استفاده شود؟

دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید:

• بین برای توییت ها کلیک کنید فاصله ای را در نظر بگیرید. سعی کنید چیدمان بیش از حد به هم ریخته ای نداشته باشید.

• در هر توییت از کپی استفاده کنید که بتوان آن را نقل قول کرد. بی دلیل برای توییت ها کلیک کنید را وارد نکنید. در محتوا نویسی وبلاگ خود، مطمئن شوید محتوایی که ایجاد می کنید همان چیزی است که افراد اشتیاق دارند آن را به اشتراک بگذارند.

مرحله 7: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، برای محتوای خود یک نتیجه گیری بنویسید 

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، اگر می خواهید نتیجه گیری خوبی برای پست خود بنویسید، باید موارد مهم و اساسی پست خود را در آن به صورت مختصر بیان کنید. نتیجه گیری محتوای شما این امکان را به خواننده می دهد تا بتواند با موضوع پست شما بیشتر آشنا شود، و یا ممکن است منجر به تماس برای اقدام برای ثبت نام های ایمیل شود و یا نوع دیگری از تبدیل را شامل می شود.

موارد دیگری که برای ایجاد یک قالب وبلاگ عالی باید به آنها توجه کنید

در تمام قسمت های پست شما، تعداد انگشت شماری از سایر موارد وجود دارند که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

تصاویر

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، اگر بتوانید تصاویر محتوای خود را به خوبی قالب بندی کنید، می توانید پست های وبلاگ عالی ایجاد کنید. به دستورالعمل های زیر دقت کنید:

• از کلمات کلیدی محتوای خود برای نام فایل های تصویری استفاده کنید. فایل های تصویری خود را به این صورت قالب بندی کنید: این- یک- کلمه- کلیدی- عالی- است. پی ان جی (this-is-a-great-keyword.png).

• آنها را در اندازه یک فایل مناسب و معقول فشرده کنید. اگر اندازه فایل شما بیش از حد زیاد باشد باعث می شود تا سرعت بارگذاری صفحه شما کم شود.

• تا جایی که امکان دارد برای فایل های تصویری خود اندازه های استانداردی را در نظر بگیرید. با انجام این کار، می توانید فایلی تمیز و مرتب داشته باشید.

لینک ها و پیوندها

مواردی وجود دارند که برای قالب بندی لینک ها نیز مورد توجه واقع شده اند.

• در محتوا نویسی وبلاگ خود، سعی کنید از زبان طبیعی و محاوره ای استفاده کنید: مطمئن شوید زمانی که خوانندگان روی لینک کلیک می کنند، آنچه را که در صفحه مقصد به دست می آورند را درک می کنند.

• لینک های داخل متن و خارج از متن را با هم ترکیب کنید: هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، از پست هایی استفاده کنید که خواندن آنها برای خوانندگان مفید باشد، و پست های خود را به منابعی پیوند دهید که از اعتبار کافی برخوردار باشند و همچنین از پست های شما حمایت کنند.

• از جملات کامل به عنوان متن لنگر استفاده نکنید. زیرا در این صورت متن شما در هم و بر هم به نظر می رسد.

برچسب های عنوان و توضیحات متا

خوانندگان نمی توانند برچسب های عنوان و توضیحات متا را به طور مستقیم در پست وبلاگ شما مشاهده کنند، زیرا آنها فقط توسط نتایج موتور جستجو قابل مشاهده هستند. ما در اینجا به شما نشان می دهیم که آنها چگونه در نتایج جستجو نمایش داده می شوند:

برنامه زمان بندی (CoSchedule)– 1 تقویم بازاریابی

https://coschedule.com/

توسط برنامه زمان بندی (CoSchedule) می توانید به تمام استراتژی بازاریابی خود دسترسی داشته باشید، که 1 تقویم بازاریابی برای هر چیزی که لازم به سازمان دهی می باشد است.

ما در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه هر کدام را قالب بندی کنید:

• برچسب های عنوان: باید کمتر از 70 حرف را به کار ببرید. برای جدا کردن بخش ها می توانید از (-) و یا از علامت ها استفاده کنید.

• توضیحات متا: باید کمتر از 160 حرف را به کار ببرید.

• زمانی که قصد دارید برچسب های عنوان و توضیحات متا را بنویسید، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، ابزار پیش نمایش SERP (به معنی چنگ زدن) را از اسپاتیبو (Spotibo) انتخاب کنید و از آن استفاده کنید تا بتوانید قبل از اینکه پست خود را منتشر کنید، آنها را ببینید:

اسپاتیبو (Spotibo)

ابزار پیش نمایش نتایج جستجوی گوگل

موضوع

این یک برچسب موضوع بسیار عالی می باشد- در قالب بندی دقت کنید- وبلاگ برنامه زمان بندی (CoSchedule)

توضیحات متا

این نمونه ای از یک توضیح متا است. توضیحات متا در امتیاز جستجو هیچ نقشی ندارد، اما باعث توسعه کلیک ها می شود و به افراد می گوید که این پست درباره چه چیزی بحث می کند.

نتیجه:

برنامه زمان بندی (CoSchedule)– 1 تقویم بازاریابی

https://coschedule.com/

این نمونه ای از یک توضیح متا است. توضیحات متا در امتیاز جستجو هیچ نقشی ندارد، اما باعث توسعه کلیک ها می شود و به افراد می گوید که این پست درباره چه چیزی بحث می کند.

عنوان یک وبلاگ خوب می تواند در هر جایی خوانده شود، عالی است!

توضیحات متا می تواند به طور کامل در دسک تاپ در گوگل، بینگ و یاهو مشاهده شود.

این فهرست بررسی ایجاد یک قالب وبلاگ عالی را کپی کنید و بچسبانید

ما اطلاعات زیادی را در این پست در اختیار شما قرار می دهیم تا شما آنها را به کار ببرید. بنابراین، چگونه می توانید تمام مراحل را مورد استفاده قرار دهید؟ قبل از اینکه هر یک از پست های خود را منتشر کنید، این چک لیست را بررسی کنید:

مقدمه باید حداقل از سه پاراگراف تشکیل شده باشد.

تمام جملاتی را که در محتوا نویسی وبلاگ خود به کار می برید نباید بیشتر از 25 کلمه باشند.

سعی کنید هر پاراگرافی که می نویسید بیشتر از سه جمله نداشته باشد.

برچسب های عنوان باید کمتر از 70 حرف داشته باشند.

توضیحات متا باید کمتر از 160 حرف داشته باشد.

از تصاویری با اندازه مناسب و استاندارد استفاده کنید.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، کلمات کلیدی را باید به صورت استراتژیک در محتوای خود به کار ببرید.

تمام عناوین فرعی، برچسب های مناسب H2 و H3 را مورد استفاده قرار می دهند.

آهن ربای رهبری و فرم های انتخاب را باید به طور صحیح قرار دهید.

تماس برای اقدام را به طرز صحیح قرار دهید.

در محتوا نویسی وبلاگ خود، هر 200 تا 300 کلمه ای که می نویسید، یک تصویر و سایر عناصر دیداری را در محتوای خود قرار دهید.

برای توییت ها کلیک کنید را قرار دهید.

تمام لینک ها باید در پنجره های جدید باز شوند.

هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، کل پست شما از مقدمه تا نتیجه گیری باید از جریانی منطقی برخوردار باشد.

فهرست بررسی یک قالب وبلاگ عالی

  • مقدمه باید حداقل از سه پاراگراف تشکیل شده باشد.
  • تمام جملاتی را که در محتوا نویسی وبلاگ خود به کار می برید نباید بیشتر از 25 کلمه باشند.
  •  سعی کنید هر پاراگرافی که می نویسید بیشتر از سه جمله نداشته باشد.
  • برچسب های عنوان باید کمتر از 70 حرف داشته باشند.
  • توضیحات متا باید کمتر از 160 حرف داشته باشد.
  • از تصاویری با اندازه مناسب و استاندارد استفاده کنید.
  • در محتوا نویسی وبلاگ خود، کلمات کلیدی را باید به صورت استراتژیک در محتوای خود به کار ببرید.
  • تمام عناوین فرعی، برچسب های مناسب H2 و H3 را مورد استفاده قرار می دهند.
  •  آهن ربای رهبری و فرم های انتخاب را باید به طور صحیح قرار دهید.
  •  تماس برای اقدام را به طرز صحیح قرار دهید.
  • در محتوا نویسی وبلاگ خود، هر 200 تا 300 کلمه ای که می نویسید، یک تصویر و سایر عناصر دیداری را در محتوای خود قرار دهید.
  • برای توییت ها کلیک کنید را قرار دهید.
  •  تمام لینک ها باید در پنجره های جدید باز شوند.
  • هنگام نوشتن یک پست وبلاگ خوب، کل پست شما از مقدمه تا نتیجه گیری باید از جریانی منطقی برخوردار باشد.

توسط الگوهای وظیفه در برنامه زمان بندی (CoSchedule) می توانید فهرست های بررسی برای محتوا نویسی وبلاگ خود ایجاد کنید

شما می توانید با به کارگیری اکسل، ورد و سایر برنامه های دیگر به راحتی یک فهرست بررسی ایجاد کنید. اما، اگر می خواهید فهرست های بررسی برای پروژه های بازاریابی را توسط بهترین روش ایجاد کنید، بهتر است از الگوهای وظیفه (Task Templates) در برنامه زمان بندی (CoSchedule) استفاده کنید. توسط این روش می توانید از فهرست های بررسی دوباره استفاده کنید که باعث می شود تا همکاری آسان تر شود و همچنین به شما این اطمینان را می دهد که هیچ کدام از مراحل را از دست ندهید.

اگر شما مشتری هستید و یا دوره ای را به صورت آزمایشی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای شروع کرده اید، اقدام به ایجاد محتوایی در تقویم کنید.

در مرحله بعدی، روی گزینه وظایف (Tasks) کلیک کنید و موارد لیست بررسی خود را در آن وارد کنید. همچنین می توانید تاریخ و اعضای گروه که مسئولیت انجام هر یک از وظایف را دارند، مشخص کنید:

 

سپس، به محض اینکه هر مرحله را به پایان رسانده اید، متر پیشرفت را در تقویم ببینید که باعث می شود بتوانید به راحتی پیشرفت پروژه خود را مشاهده کنید.

 

اگر می خواهید تیم خود را مدیریت کنید و مطمئن شوید که هر کسی به موقع به وظایفش عمل می کند، می توانید از گزارشات عملکرد تیم (Team Performance Reports) استفاده کنید تا بتوانید مشاهده کنید که چه کسی به موقع وظایف خود را انجام می دهد، و چه کسی کارهایش دچار تاخیر شده است:

اکنون شما می توانید به صورت حرفه ای یک قالب وبلاگ عالی ایجاد کنید

اکنون شما این توانایی را دارید که تمام پست های وبلاگ خود را که قصد انتشار آنها را دارید، به بهترین شکل قالب بندی کنید. قبل از اینکه این وبلاگ را ترک کنید، مطمئن شوید که الگوها را بدون پرداخت هیچ هزینه ای دریافت کرده اید و با بیشترین تلاش و پشتکار همراه با موفقیت بتوانید بهترین وبلاگ نویسی را انجام دهید.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.