مفید بود؟

معرفی گوگل پلاس :

گوگل پلاس همانند فیس بوک به کاربران اجازه ایجاد و ساخت پروفایل داده و افراد می توانند اطلاعات شخصی خود را در پروفایل ثبت کنند، با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و به جامعه جهانی آنلاین بپیوندند.
دکمه گوگل ۱+ معادل دکمه هایی مانند “Like” در فیس بوک می باشد و به کاربر این اجازه را می دهد تا تایید خود را در آن صفحه ی مورد نظر در مورد آن ایده، مفهوم، وب سایت و یا محصولات نشان دهد و در شبکه پخش کند.
در درجه اول ، سایت های معتبری مانند search metric ، moz دریافتند که رابطه و وابستگی بسیار نزدیکی بین +۱ و رتبه ی سایت در گوگل وجود دارد. البته موارد بسیار زیاد دیگری هم هستند که مهم تر از گوگل پلاس تلقی می شوند و شما قبل از هر اقدامی بهتر است به آن ها توجه کنید و پس از اطمینان از به کارگیری آن ها به شبکه های اجتماعی بپردازید.

 

مزایای گوگل پلاس :

۱) همه افراد می توانند بدون نیاز به فیلتر شکن به شبکه اجتماعی گوگل پلاس دسترسی داشته باشند.
۲) زمانیکه صفحه شما توسط کاربران گوگل پلاس، +۱ می شود، مانند فیس بوک جدیدترین اخبار و اطلاعاتی که پست می کنید، در پروفایل کاربر نمایش داده می شود که از این طریق می توانید ترافیک سایت را افزایش دهید.
۳) با استفاده از گوگل پلاس می توانید محبوبیت وب سایت خود را افزایش دهید و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب سایت نمایید.
۴) شبکه گوگل پلاس بر خلاف سایر رسانه های اجتماعی این امکان را به شما می دهد که داده های خود را طبقه بندی و همچنین ارسال های خود را برای تعدادی بخصوصی نمایش دهید.
۵) ویژگی Ripples یکی از بهترین مواردی است که گوگل پلاس برای پیشبرد روند توسعه کسب و کار ارائه داده است چرا که آمار روشنی از تعداد بازدیدها و نظرات کاربران می دهد.

 

 

تاثیر اشتراک گذاری مطالب در گوگل پلاس :

• پست های عمومی در گوگل پلاس به سرعت مشخص و برای جستجو ایندکس می شوند.
• شما می توانید پست های خود را با کلمات کلیدی مورد نظر و توضیحات مناسب آن ها برای گوگل پلاس بهینه سازی کنید.
• همچنین با به اشتراک گذاری پست شما توسط کسانی که در دایره ی ارتباطی شما هستند(circles) ترافیک بیشتری برای محتوای شما ایجاد می شود و سایرین لینک های بیشتری را از شما ارائه می دهند.
• با وجود قدرت و نفوذ گوگل پلاس، اطلاعات، گرافیک و تصاویر موجود در آن توسط موتور های جستجو در صفحه ی نتیجه ظاهر می شود و این مطلب موجب بالا رفتن تعداد کلیک ها بر روی سایت شما خواهد شد.
• رویکرد google در گوگل پلاس همواره بر نتیجه بهتر در جستجو استوار بوده است، موفقیتی که عملا در دید باشد و همه آن را حس کنند. از این روست که، گوگل به طور مداوم در حال راه اندازی برنامه های جدید است که سبب نتایج جستجوی بهتر برای گوگل پلاس شود.
• موتور جستجوگر گوگل مداوماً با اطلاعات جدید بروزرسانی می شود و اغلب آخرین مطالب و همچنین اطلاعات مرتبط با موضوعات شما که در گوگل پلاس درج شده است را بکار می گیرد. این اطلاعات نیز در سمت راست جستجو و به طور مشخص به نمایش در می آید. (با شرط پست گذاری مرتبط با حرفه خود به طور منظم)

 

گوگل پلاس و تاثیر آن در سئو :

• وقتی بازدیدکننده به دنبال مطلبی در موتورهای جستجوگر باشد، لیست وب سایت های مرتبط که قبلاً توسط کاربر +۱ شده اند، در رتبه های بالای نتایج جستجو قرار می گیرد.
• زمانیکه شما به دنبال مطلبی در موتورهای جستجو باشید، در نتایج جستجو و پایین هر لینک لیست دوستانی که قبلاً آن را +۱ نموده اند نشان داده می شود.
• در نتایج جستجو تعداد پلاس های یک صفحه نمایش داده می شود در نتیجه در بالا بردن اعتبار لینک تأثیر می گذارد.
• استفادهgoogle از گوگل پلاس برای بهبود پاسخ های جستجو، فرصت ارزشمندی را در اختیار مدیران کسب و کارها قرار می دهد، چرا که گوگل پلاس در واقع یک فراخوان عمومی از سوی گوگل برای برجسته شدن چیزهایی است که باید در صفحه نتایج این جستجوگر ظاهر شود.
• در سئو، همان آثاری که از لینک سازی بین وب سایت ها به دست می آید، از برقراری ارتباطات پروفایل های گوگل پلاس نیز متصور است.

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.