مقالات آموزشی

اهمیت نتایج جست و جوهاى موبایل در خرید و فروش آن

اخیراً نشریه آنلاین نوستار لوکالِز مطلبى را منتشر کرده است که نشان مى دهد حجم وسیعى از مصرف کنندگان به سمت موبایل گرایش داشته اند. این نتایج نشان مى دهد که ٧٩ درصد از دارندگان گوشى هاى هوشمند و ٨١ درصد آنهایى که تبلت دارند، از وسایل ارتباطى شان براى جست وجوى اطلاعات درباره کسب و کارهاى محلى بهره مى برند.

٨٠ درصد نتایج جست و جوهاى موبایل براى خرید و فروش است.

١١ ژوئن ٢٠١۴

اخیراً نشریه آنلاین نوستار لوکالِز مطلبى را منتشر کرده است که نشان مى دهد حجم وسیعى از مصرف کنندگان به سمت موبایل گرایش داشته اند. این نتایج نشان مى دهد که ٧٩ درصد از دارندگان گوشى هاى هوشمند و ٨١ درصد آنهایى که تبلت دارند، از وسایل ارتباطى شان براى جست وجوى اطلاعات درباره کسب و کارهاى محلى بهره مى برند.

از میان این جست و جوها حدود ٨٠ درصد آن به ملاقات و جلسه میان تاجران و مصرف کنندگان و ٧۵ درصد آن به حضور فیزیکى مصرف کننده در محل تجارت ِ تاجر و رفتن به فروشگاه ختم شده است.

با این حال ، تنها ۵٠ درصد از جست و جو کنندگان از آنچه در تلفن همراه در دسترس است راضى بوده اند و این نشان مى دهد که نیاز به بهینه سازى موتورهاى جست و جو براى موبایل حس مى شود.

این قطع ارتباط میان تقاضاى کاربر و تجربه، فرصت هاى مهیج را براى استراتژى هاى هوشمندانه بازاریابى ارائه مى کند .

این کار از طریق برقرارى ارتباط دوستانه و گسترده با مخاطبان از طریق موبایل موجب تضمین بازگشت سرمایه مى شود.

به گفته برایان وول، رئیس بخش پخش در نشریه نوستار، مصرف کنندگان مى خواهند اطلاعات بیشترى درباره محصول و یا خدمات یک کسب و کار بدانند. گرچه او اذعان کرد که موتور جست و جوى محلى ، به استفاده بیشتر از داده هاى خاص براى بهبود نتایج جست و جو رو آورده اند.

تفاوت کلیدى بین دسکتاپ و تلفن همراه هم دقیقاً همان چیزى است که در ذهن شما نقش بسته است.

بله درست است! صفحه نمایش!!

تبلت ها و گوشى هاى هوشمند مى توانند اطلاعات را تنها با بالا و پایین بردن صفحه نمایش بدهند.

در نتیجه بسیار مهم است که اولویت بندى موضوعات یک وب سایت و کسب و کار در نسخه موبایل در نظر گرفته شود.

همچنین برایان وول به آغاز پیشتازى تاکتیک هاى بازاریابى در موبایل اشاره کرد و گفت: این روال براى حفظ شرکت هاى بزرگ است که با صرف هزینه قدرت، در ایده ها و طرح هاى جدید نیز حضور داشته باشند.اما باید قبول کرد که این شیوه ها، محلى است و کسب و کارهاى محلى و منطقه اى مى بایست روى آن تمرکز کنند.این بهترین شانس آنان است که در زنجیره بزرگ رقابت وارد شوند و در بازار نفوذ یابند.

در صورتى که کسب وکارهاى کوچک بتوانند ارتباط دوستانه خود را با کاربران گسترش دهند و در سایت هاى موبایل دیده شوند، آنها مى توانند در یک جست و جوى محلى در صدر باشند.

بر اساس گفته وول، بیشترین چیزى که شما مى توانید با محیط اطرافتان سهیم شوید، بهترین چیزى است که جایگاه شما را در لیست جست و جوها مشخص مى کند .

Author

مدیریت سایت

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.